Sydney2005 schreef:Hoe is het inrijden?? Hoorde van me collega dat het best klein is... Nou ja, rij toch altijd thuis al los!
Klein? Nee, dat vind ik niet, er is genoeg ruimte.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sydney2005 schreef:Hoe is het inrijden?? Hoorde van me collega dat het best klein is... Nou ja, rij toch altijd thuis al los!
KarinvdM schreef:Sydney2005 schreef:Hoe is het inrijden?? Hoorde van me collega dat het best klein is... Nou ja, rij toch altijd thuis al los!
hananya schreef:Ik ga ook mee jureren/schrijven. Wij doen het M en het Z pony's op zondag. Ik geloof wel dat het vroeg begint...
Sydney2005 schreef:KarinvdM schreef:
Oke, das mooi! was ook al langer geleden dat ze heen was geweest...
Alanta schreef:Ik heb een roode Hyundai bus, dus we zien elkaar vrijdagavond wel!
Zoro schreef:hananya schreef:Ik ga ook mee jureren/schrijven. Wij doen het M en het Z pony's op zondag. Ik geloof wel dat het vroeg begint...
Ga je met marjolein K. mee?
Midnight16 schreef:Ik ben net weer terug. Ondanks dat hij niet zo fijn liep had ik 169 en 163 punten en was ik eerste en derde.![]()
Veel succes voor diegene die morgen moeten
kwitnie schreef:nouw ik was ook weer thuis.
maar was met het weekend wel![]()
B springen ging niet echt, eerste parcours 3 weigeringen 1 op 4,5 en 6 tweede parcours sprong hij wel weer goed maar hebben we nogal wat balken eraf gegooit.![]()
B dressuur ging wel maar was heel erg sloom had net geen prijs met 160 en de andere ring 156
vandaag L2 dress. ging eerste proef hel goed en was 5e met 1582e had ik 155
L1 dress ging verschikkelijk hij wou niet over de rug nageven maar wel nog redelijk de proef rond gestuur en had ik 151, 152 of ik nog prijs had weet ik niet ik stond nog 2x gedeeld 4e van de 16 toen ik weg ging.
maar was bek af... ik hoop dat ze nog uitslagen erop zetten vannaaf
p.s Atlanta je schrijfster had verkeerd geteld ik had geen 163 gehad maar 162anders had ik nog prijs gehad ik rij nooit meer zonder plaston
grandeur schreef:@ Sydney2005, gefeliciteerd!
Dat is een goed begin zo in de M2 !
Wel aparte afkortingen op jouw coupon inderdaad, beetje MSN-taal!