echt té erg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nina62 schreef:Toch vreemd dat iedereen het met TS eens is en er ook vaak voorbeelden van heeft gezien, maar niemand die er iets van zegt; hoe zit dat dan?
nina62 schreef:Toch vreemd dat iedereen het met TS eens is en er ook vaak voorbeelden van heeft gezien, maar niemand die er iets van zegt; hoe zit dat dan?
patries_kjp schreef:natuurlijk mag je je paard aanpakken.......
maar ik zie ook heus wel het verschil van aanpakken of afrossen..........laatst ook, een meisje dat ik ken......
15 jaar oud..... dat beest liep in het B een balk, was overduidelijk een ruiterfout.....dan de ring uitkomen met als commentaar tegen de ouders: " dat rotbeest had zijn poten moeten breken"........en vervolgens een schop en een ruk.......
nouw sorry maar als dit de toekomstige ruiters moeten worden
nina62 schreef:patries_kjp schreef:natuurlijk mag je je paard aanpakken.......
maar ik zie ook heus wel het verschil van aanpakken of afrossen..........laatst ook, een meisje dat ik ken......
15 jaar oud..... dat beest liep in het B een balk, was overduidelijk een ruiterfout.....dan de ring uitkomen met als commentaar tegen de ouders: " dat rotbeest had zijn poten moeten breken"........en vervolgens een schop en een ruk.......
nouw sorry maar als dit de toekomstige ruiters moeten worden
En heb je er iets van gezegd?
melody83 schreef:Ik ben het er helemaal mee eens
Ik zie vaak meisjes van nauwlijks 11 of 12 de al met van die dikke sporen rijden en er dan helemaal op los trappen.
Ik heb er wel eens iets van gezegd maar dan krijg je toch alleen maar een snauw terug soms sta ik er echt verbaast van hoe grote mond die kinderen hebben
En dan te bedenken dat sommige kinderen het alleen doen omdat ze het stoer vinden kan ik echt niet uitstaat