echt té erg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar denk je nouw dat het helpt??? nina62 schreef:Toch vreemd dat iedereen het met TS eens is en er ook vaak voorbeelden van heeft gezien, maar niemand die er iets van zegt; hoe zit dat dan?
Ik heb dan ook meerdere malen personen erop aan gesproken.. niet dat het helpt maar voor dat moment in iedergeval wel.
nina62 schreef:Toch vreemd dat iedereen het met TS eens is en er ook vaak voorbeelden van heeft gezien, maar niemand die er iets van zegt; hoe zit dat dan?
dan word ik altijd ontzettend pist en trek ik ze van haar laarzen af
maar dat komt omdat ze dat van mij ziet omdat ik ook sporen om heb en dan snapte ze niet dat zij dat nog niet mogt en dan had je mijn moeder die haar dan verwend en die zegt dan ach kan geen kwaad.. kon ook niet veel kwaad omdat ze maar 5 mm lang waren knopsporen en van die plastieke maar toch hoeft ze ze niet om te hebben..
patries_kjp schreef:natuurlijk mag je je paard aanpakken.......
maar ik zie ook heus wel het verschil van aanpakken of afrossen..........laatst ook, een meisje dat ik ken......
15 jaar oud..... dat beest liep in het B een balk, was overduidelijk een ruiterfout.....dan de ring uitkomen met als commentaar tegen de ouders: " dat rotbeest had zijn poten moeten breken"........en vervolgens een schop en een ruk.......
nouw sorry maar als dit de toekomstige ruiters moeten worden
) en geen zin had weer mijn rug te verknooien maar wou ook niet afmelden kost weer geld.. en het is dan trouwens ook beter voor mijn paard want als ik er als een bungel opzit en niet goed kan sturen enz. zonder slof dan snapt zij er ook niks meer van dan kan ik beter even een slof er aan hebben en dat die mij soms net even helpt, vooral omdat het toen nog maar haar 3e wedstrijd was.. nina62 schreef:patries_kjp schreef:natuurlijk mag je je paard aanpakken.......
maar ik zie ook heus wel het verschil van aanpakken of afrossen..........laatst ook, een meisje dat ik ken......
15 jaar oud..... dat beest liep in het B een balk, was overduidelijk een ruiterfout.....dan de ring uitkomen met als commentaar tegen de ouders: " dat rotbeest had zijn poten moeten breken"........en vervolgens een schop en een ruk.......
nouw sorry maar als dit de toekomstige ruiters moeten worden
En heb je er iets van gezegd?
melody83 schreef:Ik ben het er helemaal mee eens
Ik zie vaak meisjes van nauwlijks 11 of 12 de al met van die dikke sporen rijden en er dan helemaal op los trappen.
Ik heb er wel eens iets van gezegd maar dan krijg je toch alleen maar een snauw terug soms sta ik er echt verbaast van hoe grote mond die kinderen hebben
En dan te bedenken dat sommige kinderen het alleen doen omdat ze het stoer vinden kan ik echt niet uitstaat