maar inderdaad off topic, ik zal niks meer zeggen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Karin schreef:Ik was fan van Norelja. Kan me nog wel een interview herinneren in de Ponyclub, ze stond toen ook op de voorplaat.
) marieketencate schreef:Volgend jaar is het in Fontainebleau, lekker dichtbij

levi schreef:Karin schreef:Ik was fan van Norelja. Kan me nog wel een interview herinneren in de Ponyclub, ze stond toen ook op de voorplaat.
Hier nog een Norelja fan![]()
Heb de foto gevonden:
http://picserver.org/view_image.php/3TG4EXD0D3P7[/img]
maar nondeknetter wat een hoekige, niet ogende, met een te lang hoofd en holle rug (op de voorhand gebouwde) pony is dat zeg...
) Loesvb schreef:
Sorry dat ik het ga zeggen mensen, is niet om te "bokken" ofzomaar nondeknetter wat een hoekige, niet ogende, met een te lang hoofd en holle rug (op de voorhand gebouwde) pony is dat zeg...
(echt niet mijn type)
! Kei mooi! elibeest schreef:Fleur is echt een knappert...
En toch jammer dat altijd en eeuwige gezeur over gecombineerde of lage neusriem. T is jammer dat de gecombineerde neusriem niets anders dan een mode artikel is en niemand de fijne werking van een africhtingsneusriem meer weet te waarderen... laat staan dat ze die kennen.......
Barbara_m schreef:Ik ben nog met Sandokan en Anique meegeweest naar int. ponywedstrijden. Ze eindigden bijna altijd boven mij. Echt een super pony. Nu schijnt ie het niet meer zo heel erg goed te doen.