Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sannenn schreef:Iwandy schreef:
Wat leuk zeg!! Gefeliciteerd!
Ik heb destijds ook meegedaan in het Z1 voor de pony's alleen ik heb geen idee of ik nou door ben of niet...
Hoe weet jij dit? Heb je een uitnodiging thuisgestuurd gekregen? Op de knhs site staat namelijk het volgende:
Quote:
De 24 dressuur ruiters/amazones van de klasse Z1 pony's, van de klasse Z2 pony's, van de klasse Z1 paarden en van de klasse Z2 paarden met het beste resultaat volgens het tussenklassement van de betreffende klasse mogen deelnemen aan de finale van de Rabo Talentencompetitie 2005.
Mij is niet duidelijk of er nou 24 van de Z1 en Z2 pony's en paarden door mogen (dus in totaal 96) of 24 van al die klasses samen?
Weet jij dit?
je moet dan ook even bij de tussenstanden kijken en dan kan je zien hoe je er voor staat. hier staat het als het goed is http://www.knhs.nl/objects/00001696.xls
en het is 24 van elke klasse dus ook van de Z1 ponies mogen er 24 door
Citaat:n de finale rijd je geen wedstrijd, maar wordt je een half uur lang getraind door een toptrainer en word je geobserveerd door een bondscoach. Zij zullen jou vervolgens een aantal punten geven die worden opgeteld bij het aantal punten dat je vanuit de competitie hebt meegenomen naar de finale. Dat betekent dat als zij jou 40 punten geven en je 100 punten had meegenomen naar de finale jouw eindtotaal 140 punten is. Degene met de meeste punten is winnaar van de Rabo Talenten Trophy en wordt opgenomen in het Rabo Talenten Team.
Barbara_m schreef:Ja, maar een balk is een bals en tijd is tijd. Daar kunnen ze volgens mij nie omheen.
xxLisaxx schreef:gefeliciteerd dan en alvast succes in Ermelo
Ik sta 7e in de Z2 dus hoop dat ik ook door mag ,zou wel leuk zijn
sannenn schreef:hoe kunnen jullie nou een brief hebben gehad als de wedstrijden nog aan de gang zijn
LadyLuna schreef:En de Z1 pony's is nog 1 wedstrijd...
sannenn schreef:LadyLuna schreef:En de Z1 pony's is nog 1 wedstrijd...
hoeveelste sta jij er nu voor dan dat je al een brief heb gahad
Iwandy schreef:Zoo, ik heb even naar de KNHS gebeld en mag gewoon starten ondanks dat we nu Z2 rijden.![]()
Tenminste, als er met de laatste wedstrijd, bij Z1 pony's, niet teveel boven ons komen![]()
Ze zullen voor de klasses waar nog een wedstrijd voor gereden wordt, een brief de deur uit doen voor de mensen die waarschijnlijk wel mogen, dat ze zich waarschijnlijk (nog niet definitief door de nog te rijden wedstrijd) geplaatst hebben.
Dat doen ze omdat je er dan beter rekening mee kan houden dat je je geplaatst hebt dan wanneer ze wachten tot de laatste wedstrijd verreden is en het heel kort van tevoren is dat je die brief krijgt.