Gerrie schreef:En Lingh heeft na het NK 2004 niet meer die uitstraling gehad...
Las Vegas vergeten zeker?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gerrie schreef:En Lingh heeft na het NK 2004 niet meer die uitstraling gehad...
Bettine schreef:Gerrie schreef:En Lingh heeft na het NK 2004 niet meer die uitstraling gehad...
Las Vegas vergeten zeker?
orionneke schreef:Dat niet iedereen het met elkaar eens is, wil dat zeggen om daar een persoonlijke aanval van te maken? Waarbij je mij nog NOOIT eens in paardrijkleren hebt gezien laat staan op een paard, yvonne ? Als je iets tegen me hebt dan mag je dat ook wel via de pb melden ipv zo'n achterlijke opmerking te plaatsen.
Bettine schreef:Schijnt dat ze straks bijna een uur paardensport gaan uitzenden
Vanaf 13.20
peanutbutter schreef:Het lijkt mij dat als een ruiter de wereldbeker finale weet te winnen en op olympische spelen brons weet te winnen het geen slechte ruiter is.
Ik vind Sven een hele goede ruiter maar misschien moet hij gewoon een ander paard. En daarnaast, hoeveel ruiters hebben wij in Nederland die redelijk constant rond de 70% rijden in de grand prix en ook nog de ervaring hebben van Sven Rothenberger.
andrea16 schreef:Bettine schreef:Schijnt dat ze straks bijna een uur paardensport gaan uitzenden
Vanaf 13.20
Ja! Ze hebben best veel uitgezonden!
peanutbutter schreef:Ik vind Sven een hele goede ruiter maar misschien moet hij gewoon een ander paard.
andrea16 schreef:Er was net weer wat op van de dressuur: een samenvatting van vandaag.
Wat was er van hockey op dan?
Raiza schreef:Zet Sven maar op een minder ervaren paard die wel de capaciteiten heeft, en laat een minder ervaren persoon op Barclay rijden... denk dat Barclay een zeer goed leerpaard zou zijn.