Wanneer mikken ze rothenberger uit het team?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bettine

Re: Wanneer mikken ze rothenberger uit het team?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:29

Gerrie schreef:
En Lingh heeft na het NK 2004 niet meer die uitstraling gehad...

Las Vegas vergeten zeker?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:30

Het blijft gewoon erg makkelijk om je af te geven op iemand anders. Dat blijkt hier maar elke keer weer. Sommige mensen kunnen in de basiswedstrijden nog niet eens aan de 66% komen..... Laat staan op Grand Prix niveau!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 10:33

Dat betekend dat je geen mening meer mag hebben of iets vinden? Uh denk dat iedereen wel ooit een mening heeft zowel goed als slecht..... Zullen we even alle meningstopic op bokt eraf gooien, kijken wat we dan nog overhouden.....?? Alleen al bijna het gehele fokkerij forum kan eraf denk ik dan.

Maar het blijkt maar weer dat er geen meningen op een normale manier mogen worden besproken. Meningen zijn er om aangepast te kunnen worden.

Denk je daarbij dat die juryleden zelf allemaal ooit op hoog niveau gepresteerd hebben als dat de maatstaf is Een Francis bijvoorbeeld wel........maar ook een aantal niet.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:36

Misschien moet Sven gewoon dat geheimzinnige nieuwe toppaard onder de reet krijgen.
Ik vind Sven een topper alleen is Barclay niet van Salinero klasse.
Misschien is Poetin( ook al zo'n geheimzinnig paard) wel het paard waarmee hij de doemdenkers weer enthousiast mee kan krijgen.

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:54

Bettine schreef:
Gerrie schreef:
En Lingh heeft na het NK 2004 niet meer die uitstraling gehad...

Las Vegas vergeten zeker?

Daar was ik persoonlijk niet bij

Een mooie uitschieter, helaas heeft Lingh daarna de extra taak gekregen om te dekken en dat lijkt em niet in de koude kleren te zijn gaan zitten..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 11:25

inderdaad, het dekseizoen zal een hoop van hem vergen

Persoonlijk was ik meer gecharmeerd van de combinatie Sven - Weyden dan van Sven - Barclay. Maar dat is meer mijn persoonlijke mening

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 11:33

Sorry heel even off-topic, maar ik kan het niet uitstaan dat de NOS echt alle afstanden van het zwemmen gaat zitten uitzenden (zelfs om middernacht ) en dan ook nog de afstanden waar niet eens een Nederlander in mee doet en eigenlijk van te voren al vast staat dat een of andere Amerikaan goud gaat winnen...
Waarom dan nog niet eens de hele proef van Anky laten zien en alleen een beetje de stukjes die verkeerd gingen uitzenden
Waarom alleen Anky en Sven in beeld?
De rest van het team is toch net zo belangrijk??

En volgens mij rijden er in Nederland meer mensen paard dan dat er gezwommen wordt (in wedstrijdverband)!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 11:41

Je hebt gelijk ik heb me gisteren echt af zitten vragen waarom sporten zoals het zwemmen waar op dat moment geen Nederlander aan meedoet uitgezonden wordt??

Gisteren was er zelfs niets te zien over Anky en haar winnende GPS

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:21

Ik zit met mn moeder eigenlyk ook al te klagen over dat er zo weinig paardensport wordt uitgezonden...

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:22

Schijnt dat ze straks bijna een uur paardensport gaan uitzenden
Vanaf 13.20

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:38

orionneke schreef:
Dat niet iedereen het met elkaar eens is, wil dat zeggen om daar een persoonlijke aanval van te maken? Waarbij je mij nog NOOIT eens in paardrijkleren hebt gezien laat staan op een paard, yvonne ? Als je iets tegen me hebt dan mag je dat ook wel via de pb melden ipv zo'n achterlijke opmerking te plaatsen.

Zoals ik net op msn al zei is het helemaal niks persoonlijks, heb je idd nog nooit zien rijden, dus kan ik idd niet over oordelen. Ik vind het alleen een beetje ver gaan om na 1 mindere proef meteen te zeggen om hem uit het team te gooien. Niet iedere ruiter kan altijd constant en goed rijden, dat geld voor jou maar ook zeker voor mij en ieder ander.
Daarom vind ik niet dat sven afgerekend mag worden op 1 mindere proef en ik heb een beetje het idee dat jij dat nu doet en meerdere hier die zeggen dat het de laatste tijd bergaf gaat met hem terwijl een ander hier percentages neer kan zetten waaruit dit helemaal niet waar blijkt te zijn.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:46

Bettine schreef:
Vanaf 13.20

Ja! Ze hebben best veel uitgezonden!

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:54

ooooooo net gemist

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 15:20

@orionneke: Tuurlijk mag je best een mening hebben, maar als iemand een keer slecht presteerd (helaas tijdens een belangrijke wedstrijd) wortd ie gelijk afgeschilderd als slecht enz. En daar kan ik niet tegen. Iedereen die wedstrijden rijdt zou moeten weten dat t niet altijd goed gaat. Maar zou toch niet leuk zijn als je een keer geen wp rijdt, dat iedereen tegen je zegt dat je maar moet stoppen?!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 15:24

Goed zo Needje! daarbij is het de eerste keer dat ik word met td ipv dt zie staan, het heeft wel wat.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:43

Het lijkt mij dat als een ruiter de wereldbeker finale weet te winnen en op olympische spelen brons weet te winnen het geen slechte ruiter is.
Ik vind Sven een hele goede ruiter maar misschien moet hij gewoon een ander paard. En daarnaast, hoeveel ruiters hebben wij in Nederland die redelijk constant rond de 70% rijden in de grand prix en ook nog de ervaring hebben van Sven Rothenberger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 19:30

peanutbutter schreef:
Het lijkt mij dat als een ruiter de wereldbeker finale weet te winnen en op olympische spelen brons weet te winnen het geen slechte ruiter is.
Ik vind Sven een hele goede ruiter maar misschien moet hij gewoon een ander paard. En daarnaast, hoeveel ruiters hebben wij in Nederland die redelijk constant rond de 70% rijden in de grand prix en ook nog de ervaring hebben van Sven Rothenberger.

En die dat al met meerdere paarden heeft gepresteerd.... (kleine aanvulling...)

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 19:50

andrea16 schreef:
Bettine schreef:
Vanaf 13.20

Ja! Ze hebben best veel uitgezonden!

Ik zie er byna niks van op tv anders, hooguit een uurtje per dag ofso..

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:01

Verdorie, ook algemist op tv!
Ik gisternacht speciaal dat hele sportnieuws zitten kijken, inderdaad alleen zwemmen!! ;-(, en dan ook nog iets van zeilen in Friesland (nee dat is boeiend) en Hockey (wat nergens over ging)... Zucht..
En op duitsland werd het dus WEL allemaal uitgezonden, maar sinds we die achterlijke digitale tv hebben van KPN ontvangen we de die niet meer..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:41

Er was net weer wat op van de dressuur: een samenvatting van vandaag.

Wat was er van hockey op dan?

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:55

peanutbutter schreef:
Ik vind Sven een hele goede ruiter maar misschien moet hij gewoon een ander paard.

Helemaal mee eens. Ik denk dat Sven het uiterste uit Barclay haalt wat erin zit, en dat het in dit geval niet aan de ruiter ligt, maar aan de beperkingen van Barclay.

Ik vind Barclay absoluut geen slecht paard, maar hij mist net dat beetje extra wat nodig is om bij de eerste 5 mee te rijden in zo'n deelnemersveld.

Zet Sven maar op een minder ervaren paard die wel de capaciteiten heeft, en laat een minder ervaren persoon op Barclay rijden... denk dat Barclay een zeer goed leerpaard zou zijn.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:58

andrea16 schreef:
Er was net weer wat op van de dressuur: een samenvatting van vandaag.

Wat was er van hockey op dan?

Nou ik heb net Studio Sport gekeken - alleen de halve kur van Anky en een stukje interview... whoehoe wat boffen we weer.
Mocht iemand nog een extra heruitzending van de rest weten pm me pls!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:56

Raiza schreef:
Zet Sven maar op een minder ervaren paard die wel de capaciteiten heeft, en laat een minder ervaren persoon op Barclay rijden... denk dat Barclay een zeer goed leerpaard zou zijn.

Ik denk het niet, ziet ie teveel spoken voor.

Beetje flauwe reacties hier, Sven heeft super constant gepresteerd met scores rond de 70%, heeft nu 1 mindere dag en dan moet er zo over gepraat?

Ik zou daar nog wel eens wat proefgerichte training willen gaan halen, damn wat kan die kerel meter voor meter rijden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:00

Ja, dat kunnen die Duitsers als de beste.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:58

Maar heeft iemand hier een idee wie er nou een nieuw (internationaal) paard gaat krijgen?
Misschien is het Sven wel

De dochter van Sven had trouwens wel heel goed gereden (voor Duitsland)