Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ienemienie schreef:Ik reed mijn 1e L2 proef als de beste die ik ooit heb gereden en toen had ik lage cijfers omdat de jury niet van bonte paarden hield.
Heb erover geklaagd bij de KNHS omdat zij er bekend om staat en als ik haar ooit heb start ik niet.
SharirBobby schreef:5=voldoende, 6=bevredigend, zoals al genoemd wordt, dus dat betekend dat je de proef al wel voldoende uitvoert, maar alleen nog niet voor een wp
En de B staat idd voor beginner, maar staat de B bij springen ook al niet op een meter en dus niet op de 40 cm (waar de meeste ruiters mee beginnen)? Probeer dat een beetje te vergelijken met dressuur, best rare vergelijking, weet ik... maar toch, het valt echt wel te vergelijken![]()
Streng hoeft ook niet negatief te zijn, kan ook positief zijn --> jij gaat nog harder trainen om je paard goed voor elkaar te hebben, zodat de jury niet meer om je heen kunt
Ienemienie schreef:Ik reed mijn 1e L2 proef als de beste die ik ooit heb gereden en toen had ik lage cijfers omdat de jury niet van bonte paarden hield.
Heb erover geklaagd bij de KNHS omdat zij er bekend om staat en als ik haar ooit heb start ik niet.
heftige uitspraak![]()
BTW, de artikelen die de Bit publiceert, zijn subjectief, tis maar een mening van iemand die er een mooi verhaal van maakt om de lezers naar de mond te praten en zo te behouden. (vind ik![]()
)
Gulpje schreef:Lotjah schreef:Die punten zijn niet zo belangrijk, de plaatsing dáár gaat het toch vooral om.
Ik denk toch liever andersom...ik heb liever een winstpunt en geen prijs, dan een prijs en geen winstpunt.
Citaat:je paard loopt soms wat te diep (in de overgangen) voor de M, daar aan werken voor je M start" maar kreeg daar op mijn protocol dus géén slechtere cijfers voor!!! want reed niet in de M reed in de L! hoera voor dat jurylid! *o/*
Brennie schreef:Dressuur is nou eenmaal een jurysport en dat moet je accepteren en anders moet je maar gaan springen of recreatief gaan rijden. Ik zeg dit niet om jou te demotiveren hoor, maar ik rij nu ruim 3 jaar wedstrijden en je moet je er op een gegeven moment gewoon bij neerleggen. Ik heb ook negatieve jury's gehad maar ook zeker positieve, die je ook een keer durven te belonen met een 8, maar je ook zeker een 4 geven als het niet goed gaat. En die jury's heb ik liever dan die zesjes jury's die nooit een keer een 8 of een 4 durven te geven. Je krijgt vanzelf een keer een winstpunt en de rest komt dan ook vanzelf zolang je maar veel wedstrijden rijdt en hard blijft oefenen komt het allemaal goed, echt waar.![]()
Groetjes Brennie