Geldnet Lingh fit voor EK

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

Re: Geldnet Lingh fit voor EK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 02:46

Ik geloof er niks van, Lingh was gewoon ziek....en Magic Rodrigo ook zag ze bijde op de startlijst van Ourdoor gelderland staan, waarom zou iemand zoiets verzinnen. Is gewoon Bullshit wat hieronder staat

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 11:56

Amen

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 21:24

Ach, je blijft van die mensen houden die het leuk vinden andere mensen door het slijk te halen

Ik ga Edje en de rest in ieder geval aanmoedigen in Hagen zaterdag en zondag. Was het maar vast zaterdag.

dunya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 21:28

Edward had zeker wel zijn nieuwe kur MET lingh willen rijden i.p.v met Geldnet Kappucino.
Het is ook lingh`s kur

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 21:11

z
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 23:09

Veel succes Edward en Lingh!

Target

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 23:46

Dat de beste moge winnen....

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 23:47

Target schreef:
Dat de beste moge winnen....

Ckers te weten. Ik gok toch dat Anky gaat winnen en dat de Duitsers op het nippertje de gouden plak binnenhalen. En jullie? Wat denken jullie?

SpaBlauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 11:16

janna schreef:
Ee kennis van mij heeft vorige week zijn merrie laten dekken door Lingh, op de dag dat hij koorts zou hebben. Van de week hebben ze navraag gedaan over de koorts van Lingh, maar de dierenarts zei dat Lingh geen koorts heeft gehad. Hij wilde niet zeggen wat er wel was, en wilde ook geen verklaring schrijven oid. Hij deed er een beetje lacherig over, en draaide er wat omheen. Ook schijnt er helemaal geen DA bij te zijn geweest. Lingh had die ochtend nog gesprongen, want de merrie moet met vers, onverdund sperma geinsemineerd worden. Waarschijnlijk wilden ze Lingh dus gewoon fit houden voor het EK, en vonden ze het banketstaaf om "gewoon" af te zeggen. Kortom, waarschijnlijk is hij gewoon topfit, en heeft hij nergens last van!!

Alsof een dierenarts van zo'n paard bij zo'n eigenaar zijn toekomst op het spel gaat zetten door wat vaags te insinueren tegen buitenstaanders...

Duh..

renes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 11:48

idd olang zo iemand vaag doet geloof ik er niet veel van! Beetje interessant doen is altijd leuk he? Voor Edward zou het een goede generale geweest zijn om die kur gewoon met Lingh te rijden. Maar goed, we hopen op de goede afloop komend weekend!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 11:54

Was er ook niet zo'n schitterend gerucht over Lingh hier, dat hij verkocht was naar Duitsland voor de Olympische Spelen en dat hij helemaal niet geblesseerd was?
Daar bleek ook heel veel van te kloppen.
Dus dit zal ook wel allemaal onzin zijn.
Daarbij lijkt het me niet echt handog als een dierenarts zulke dingen gaat roepen.
Als iemand zo over mijn paard l*lde zou ik hem namelijk ontslaan.