Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
silvana schreef:Mijn paard krijgt regelmatig een trap van het paard van mijn vriendin.Meestal om dat zij niet uitkijkt en mijn slagschip niet snel wendbaar is. Ze geeft hem ook geen tik, dat durft ze niet.Laatst heb ik eigen rechter gespeeld en hem met mijn zweep een gigatik op zijn gat verkocht,eigenlijk uit een reflex.Vriendin was ook boos,maar ik voelde me er best lekker bij.En tot nu toe heeft ze niet meer getrapt
mistral schreef:S schreef:Mijn paard krijgt regelmatig een trap van het paard van mijn vriendin.Meestal om dat zij niet uitkijkt en mijn slagschip niet snel wendbaar is. Ze geeft hem ook geen tik, dat durft ze niet.Laatst heb ik eigen rechter gespeeld en hem met mijn zweep een gigatik op zijn gat verkocht,eigenlijk uit een reflex.Vriendin was ook boos,maar ik voelde me er best lekker bij.En tot nu toe heeft ze niet meer getrapt
Gevaarlijk hoor, voor allemaal. Ik zou dit niet adviseren
Margreet schreef:Overigens zie ik ze ook wel eens rijden met zo'n rood lintje en een air van "ik heb je gewaarschuwd hoor, dus IK hoef geen afstand meer te houden" Ja daaaag, echt niet. Ondanks dat lintje blijf je zelf verantwoordelijk voor het gedrag van je paard, die kun je niet afschuiven op je mederuiters op het losrijterrein.
Lielle schreef:Precies, dat valt mij dus ook op. Dat rode lintje is geen vrijbrief om maar gewoon je gang te gaan daarna. Als je paard slaat, ben jij er primair verantwoordelijk voor om uit de buurt van anderen te blijven; het lintje is alleen om andere ruiters te waarschuwen.
heidehofs schreef:dit maakt volgensmij niet uit..
als mederuiters maar kunnen zien dat het een rood lintje is.