Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rhapsody schreef:.. kan jij misschien een foto van jullie plaatsen.. herken ik ook eens iemand
Zoro schreef:Ik doe ook mee met mijn paard in de L1 dressuur ik moet al om 9.00 uur whaaaa ik kom het hele weekend kijkendus ik ga je even aanmoedigen hilde
ik heb er egt dik zin in.. want heb poosje geen wedstrijden meer gehad dusz ik ga der helemaal voor
![]()
Hier pict van mij en mijn paard![]()
rhapsody schreef:grandeur;
ik denk idd dat wij tegelijk moeten starten.. jammer want ik had je graag geziennahjah nu zien we je dnek ik nog wel even tijdens het losrijden
in welke klasse start je?!
mooie foto trouwensik heb alleen niet direct zoiets van ohwww die zien we vaker
:|
Zoro schreef:Tnx.. Rhapsody ja is indd in eext gemaakt was jij tog ook van de partij? Ik ben ook hard aan t oefenen voor de Zt is alleen nog ver weg
rhapsody schreef:nee ik sta leuk op die foto's :Snéé maar mn paardje staat er best stoer op(mening
) hier foto's plaatsen is best makkelijk (jah nu wil ik een foto zien ook
![]()
)hoewel ik het eerst ook niet kon.. gewoon hieronder iets schrijven.. dan klik je niet op plaatsen maar op voorbeeld, dan zie je een voorbeeld van je bericht en het bericht waaronder je kan verder schrijven.. dan klik je op img dan zet je het adres van die foto neer(met je rechtermuisknop op de foto klikken dan naar eigenschappen en dan het adres kopieren) als dat er staat druk je weer op img (waar dan een sterretje boven staat) en dan is het klaar om te controleren kan je hem het best nog even bij voorbeeld bekijken..
to pleasure gaat niet mee naar westerbork.. de vrachtauto is verkocht dus er kan maar 1 per keer mee.. en westerbork is íéts te ver om heen en weer te rijden.. ze gaat de week erna wel weer mee naar zuidlaren
enn naar tolbert om te doen wat ze zo mooi vind--> springen
!!
ik kijk ook altijd behóórlijk narrig en ik doe zelfs zoerg vervelend maar das wedstrijd stress ofzo.. geen kwade bedoelingen hr
!!
rhapsody schreef:(jah nu wil ik een foto zien ook![]()
)hoewel ik het eerst ook niet kon.. gewoon hieronder iets schrijven.. dan klik je niet op plaatsen maar op voorbeeld, dan zie je een voorbeeld van je bericht en het bericht waaronder je kan verder schrijven.. dan klik je op img dan zet je het adres van die foto neer(met je rechtermuisknop op de foto klikken dan naar eigenschappen en dan het adres kopieren) als dat er staat druk je weer op img (waar dan een sterretje boven staat) en dan is het klaar om te controleren kan je hem het best nog even bij voorbeeld bekijken..
trisca schreef:Ik start ook in de M1 om 9.40![]()
even foto zoeken...
hopenlijk is het dat net zo mooi weer![]()
Sydney2005 schreef:
Hey dan moet ik tegen jou!! Ik moet om 10.44 uur in die ring....
grandeur schreef:'T is niet zo moeilijk, maar je moet je foto wel online hebben staan, dus je kunt niet vanaf je computer een foto op Bokt plaatsen maar alleen vanaf internet.
Als je je foto ergens op internet hebt staan (via uploadsite bijvoorbeeld of op een website) dan kopieer je de link van de foto
(op foto gaan staan, rechtermuisknop, eigenschappen en dan URL-adres kopieren)
en dan zet je in je bericht op Bokt
[img] <URL-adres van je foto> [/img]
Snappie![]()
?
rhapsody schreef:weet iemand of de b springen al vol zit,,, vast