Wat je al niet leert in de Achterhoek He Shanna, hahah. Nee bij ons in Noord-holland doen ze dat ook niet, maar ik dus nu wel en dat valt wel op Veel mensen hebben zoiets van kan die jury ook praten, maar vaak vinden ze dat fijn als ze nog ff wat commentaar persoonlijk kunnen geven. Maar ik bedank gewoon en soms zeggen ze wat en soms niet! Maar het staat in ieder geval beleefd als je bedankt.
Ik stel mij meestal ( => als k het niet vergeet door de spanning ) op bij A beloon m'n paard knik en lach ff vriendelijk nr de jury : dit is bij ons gebruikelijk mr afstappen en zo nr de jury gaan wordt niet gedaan bij ons
soms zie je wel van die mensne die dan na de afgroet vertrekken naar A en nog eens nr de jury
Bij ons is het ook niet zo gebruikelijk om de jury na de proef persoonlijk te bedanken, maar ik vraag me nu wel even af hoe jullie (tenminste, degenen die afstappen en de jury bedanken) dat dan doen als je 2 proeven na elkaar moet rijden. Dan heb je je eerste proef gereden, je rijdt naar de jury toe, stapt af, bedankt de jury, stijgt weer op en gaat door naar de volgende proef ofzo??? Ik zou het namelijk erg vervelend vinden om tussen beide proeven in af te moeten stappen om de jury te bedanken, ik gebruik die tijd liever om mn paard optimaal voor te bereiden voor de 2de proef... Bovendien is het voor paard en ruiter fijner als je gewoon lekker kunt blijven rijden (in het geval van 2 dressuurproeven), of niet? Ben benieuwd wat jullie daar mee doen...
Volgens mij wordt het hier ook niet gedaan, ik heb het nog nooit gezien. Als je bij het aanmelden bij de jury in het buitenseizoen een babbeltje maakt komt het al erg 'lobby-achtig' over en weet je zeker dat je commentaar krijgt. Niet dat me dat wat uitmaakt hoor, maar ik wil de jury er ook niet mee voor het hoofd stoten.
hier krijg je dus geen commentaar van mensen als je de jury bedankt omdat het de normaalste zaak van de wereld hier is. iedereen doet het bijna.. zelfs de Z2 ruiters zijn geintereseert in de jury..
* wat woon ik toch in een fijne vriendelijke omgeving * * ZUCHT *