Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ik ga me nu ook even klaar maken, we gaan wat vroeger, moet ook nog ff een nieuw bandje voor me camera halen.
is benieuwd naar het filmpje

zow heb t behoorlijk zwaar gehad om alles zo goed mogelijk erop te krijgen, ben maar heel klein en moest continu de camera in de lucht houden hahaha dus als iemand een camera in de lucht heeft gezien was ik dat
plaats was ook niet echt super: vak A rij 7 stoel 2. Clinic was leuk wahahaha heb t gefilmd, me pa werd kwaad op de mensen achter ons jezus, als je komt wees dan stil...die mensen waren meer aan t kleppen dan dat ze keken.
en een stukje springen...@Mik_beer heb je ook geholpen met t opruimen van die hindernissen? haha je staat een paar keer op de film, keek t net nog een keer en t viel me gewoon op
die dacht zeker ook "ik heb gewonnen"
nee geintje
lijkt maar zo...
ga nu eerst me knollie rijden en daarna ga ik t hier op zetten. Moet alleen nog kijken hoe...(weet niet of ik me camera aan de computer krijg, anders moet ik t via de t.v over filmen met me digi
degene die t voor mij overzet op dvd is er nu namelijk niet)