Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aimee schreef:Hoezo CGJ, ik neem aan dat je ook Z2 hebt gestart met dat paard waar je verwoede ZZ-L pogingen mee hebt gedaan....
CGJ12 schreef:Aimee schreef:Hoezo CGJ, ik neem aan dat je ook Z2 hebt gestart met dat paard waar je verwoede ZZ-L pogingen mee hebt gedaan....
Nope.
Aimee schreef:
Ow, dus CGJ had zichzelf een kant-en-klaar paard gekocht... het succes daarvan bleef echter uit?
Sjuimpje schreef:Volgens mij heeft CG een behoorlijke staat van dienst en hoeft hij niet meer de basis door te rijden.
In tegenstelling tot sommige andere Bokkers die veel hoger van de toren blazen maar nog helemaal geen deuk in een pakkie boter hebben gereden.
Aimee schreef:Hoezo CGJ, ik neem aan dat je ook Z2 hebt gestart met dat paard waar je verwoede ZZ-L pogingen mee hebt gedaan....
oversized schreef:Maar ehhhh Karin om even volledig te zijn je bedoeld waarschijnlijk de indoor kampioenschappen en daar mocht CGJ niet meer aan mee doen van de bond. Hij heeft namelijk zijn mond op de juiste plaats en informeerd naar bepaalde zaken en dat kan de bond niet zo goed hebben dus MAG hij niet meer meedoen.![]()
Ik dacht dat we in een vrij land leefden.........
KarinvdM schreef:oversized schreef:Maar ehhhh Karin om even volledig te zijn je bedoeld waarschijnlijk de indoor kampioenschappen en daar mocht CGJ niet meer aan mee doen van de bond. Hij heeft namelijk zijn mond op de juiste plaats en informeerd naar bepaalde zaken en dat kan de bond niet zo goed hebben dus MAG hij niet meer meedoen.![]()
Ik dacht dat het swartjuh toen kreupel was...
Kitty schreef:Individuele dressuur en springen zijn allebei op vrijdag.
Afdelingsdressuur is op donderdagavond.
sandra1977 schreef:Aha, ik zou dus dan op vrijdag moeten rijden...en wat staat er dan geplant voor de zaterdag?? Misschien een domme vraag maar heb nog nooit een kampioensschap gereden en me voor deze eigelijk onverwacht geplaatst![]()
KarinvdM schreef:oversized schreef:Maar ehhhh Karin om even volledig te zijn je bedoeld waarschijnlijk de indoor kampioenschappen en daar mocht CGJ niet meer aan mee doen van de bond. Hij heeft namelijk zijn mond op de juiste plaats en informeerd naar bepaalde zaken en dat kan de bond niet zo goed hebben dus MAG hij niet meer meedoen.![]()
Ik dacht dat het swartjuh toen kreupel was...
cinvaro schreef:ik moet vrijdag nog voor de selectie rijden in de M1. ik ben benieuwd hoe dat gaat.