Alanta schreef:gewoon ried'n angelo
denk dat ik dat ook maar ga doen ja.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Alanta schreef:gewoon ried'n angelo
(l)
haha. Moet je wel even zeggen waar je binnenkort jureert, want dan laat ik het oogverblindende bontje thuis
rhapsody schreef:om de singel.. haha ik dacht dat jullie het over omnder het zadel hadden
oversized schreef:Haha ik jureer in Vlagtwedde vlgd week..... Maar helaas geen Z...
Trouwens om de singel zou ik ook eentje doen!!
!!!
!!!
haha
, maar heb net het programma bekeken en moet starten om 11.03 en om 11.42.
Alanta schreef:dan kom ik er ook nog even bij, ik heb ook een bontje onder het zadel en van die bontgevoerde peesbeschermers !!! hihi
die ander rijd ik met gelpad
ik start vrij laat rhapsody schreef:Alanta schreef:dan kom ik er ook nog even bij, ik heb ook een bontje onder het zadel en van die bontgevoerde peesbeschermers !!! hihi
ik ben jaloers op jou:P
ik heb geen bontjes heb alleen met de zwarte wel een shabrak met bont eraan vastdie ander rijd ik met gelpad
trisca volgens mij zien we jou dan niet meer..ik start vrij laat

) en susan(rhapsody) moet pas laat starten dus ik weet ook niet wie we nog allemaal zien rhapsody schreef:trisca volgens mij zien we jou dan niet meer..ik start vrij laat
, maar heel veel succes in iedergevaltrisca schreef:Ik weet niet waarom het nu ineens over bontjes gaat, maar heb net het programma bekeken en moet starten om 11.03 en om 11.42.
Ik heb trouwens ook een bontje onder het zadel![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik geen bokkers in de baan, of wel (ring 3 en 4 L2)
Doe ik niet hoor!!!!!! oversized schreef:trisca schreef:Ik weet niet waarom het nu ineens over bontjes gaat, maar heb net het programma bekeken en moet starten om 11.03 en om 11.42.
Ik heb trouwens ook een bontje onder het zadel![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik geen bokkers in de baan, of wel (ring 3 en 4 L2)
Weeeeeh ik begrijp dr ook helemaaaaaal niets van![]()
![]()
Ik moet in ring 3 en 4 9.18, en in het Z 10.57 duzzzzz ik kan je omrijden![]()
Doe ik niet hoor!!!!!!
... oversized schreef:opzij opzij opzij
CGJ12 schreef:@ Oversized: Wil jij je dit keer even netjes gedragen tegenover volslanke mevrouwen met grasmaaiers op het concoursterrein?![]()
![]()
Nou ja zeg.... ik ben er net overheen komt hij weer.....