Iemand naar het kringkampioenschap in Maarssen 16 juli?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie15

Re: Iemand naar het kringkampioenschap in Maarssen 16 juli?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 15:49

In de winter deden er in de M1 paarden ook 18 mee en er mochten er toen ook maar 4 door. Dus ze doen 1 op de 5 waarschijnlijk. Deden er in Breukelen ook 30 mee voor de selectie?

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 15:52

Wat ik me nog kan herinneren deden er 26 mee voor de selectie. De formule kan dan wel kloppen. Moet ik nog even wat puntjes rijden in Maarssen. Vorig jaar heb ik me daar gekwalificeerd dus wie weet wordt het dit jaar een herhaling.

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 15:24

Dus dit is de eigenlijke selectie, waar je dus ook kringkampioen kan worden. Dat was in Breukelen niet zo Nouja met de regio ben ik zowiezo op vakantie, dus als ik me plaats is het pech

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 12:06

Nog 4,5 dag . Ik heb er zin in. Als ze nou zo blijft lopen als ze de laatste dagen doet, dan komt het allemaal wel goed

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 16:55

ik ga met Mariskalover hiet op bokt mee
ze moet om 15:00 en om 15:20 rijden
klasse B bij de paarden

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-05 13:54

Er heeft zich iemand omgezet van de M1 naar de M2, dus ik ben niet alleen

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 17:36

Melanie15 schreef:

Een pony? Das wel leuk, anders zou je standaard kringkampioen worden. Nu heb je concurrentie. Als je dan kampioen wordt is het extra leuk

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-05 19:22

anydale schreef:
Melanie15 schreef:

Een pony? Das wel leuk, anders zou je standaard kringkampioen worden. Nu heb je concurrentie. Als je dan kampioen wordt is het extra leuk

Ja idd, gelukkig is het een pony ja . Dat had ik van de winter dus dat ik kringkampioen was omdat ik de enige was, nou groot feest was dat

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 19:42

hoi ik doe ook mee de 16e. in de B paarden... Ik had alleen nog een vraagje, kan je ook bij deze kring op het internet zien of je mee mag doen met de utrechtse kampioenschappen? en zo ja waarneer en waar? Verder ga ik mijn uiterste best doen... K hoop dat ik een kansje maak...

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 19:52

jongleurtje schreef:
hoi ik doe ook mee de 16e. in de B paarden... Ik had alleen nog een vraagje, kan je ook bij deze kring op het internet zien of je mee mag doen met de utrechtse kampioenschappen? en zo ja waarneer en waar? Verder ga ik mijn uiterste best doen... K hoop dat ik een kansje maak...

Voor de andere 2 kringen is dat al terug te vinden op www.startlijsten.nl
Zij hebben ook al alle selectiewedstrijden gereden. Ik hoop dat dat voor ons ook op die manier bekend gemaakt gaat worden. Weet wel dat je vorig jaar een paar dagen na de laatste selectiewedstrijd een brief binnenkreeg als je je geselecteerd had.

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 22:17

heel veel succes iedereen die moet rijden

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 10:56

Dank je wel

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 19:11

Quidou schreef:
heel veel succes iedereen die moet rijden

Bedanktt, zondag een verslagje

triesieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 22:51

hihibeetje laat hahah maar ik doe ook mee hoor zaterdag in maarssen. in het z1 bij de paarden. hihi melanie dat moet goed gaan he met die training bij edward een week van tevoren wat is nou een betere voorbereiding. maar pffffffffff ik moet wel om 8.38 en om 8.59 beetje errug vroeg dus . maar goed hahaha het word warm dus max zal het wel lekker vinden denk ik zo vroeg. groetjes en allemaal je best doen he zaterdag[quote]hihibeetje laat hahah maar ik doe ook mee hoor zaterdag in maarssen. in het z1 bij de paarden. hihi melanie dat moet goed gaan he met die training bij edward een week van tevoren wat is nou een betere voorbereiding. maar pffffffffff ik moet wel om 8.38 en om 8.59 beetje errug vroeg dus . maar goed hahaha het word warm dus max zal het wel lekker vinden denk ik zo vroeg. groetjes en allemaal je best doen he zaterdaghihibeetje laat hahah maar ik doe ook mee hoor zaterdag in maarssen. in het z1 bij de paarden. hihi melanie dat moet goed gaan he met die training bij edward een week van tevoren wat is nou een betere voorbereiding. maar pffffffffff ik moet wel om 8.38 en om 8.59 beetje errug vroeg dus . maar goed hahaha het word warm dus max zal het wel lekker vinden denk ik zo vroeg. groetjes en allemaal je best doen he zaterdag

triesieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 22:52

oeps ging niet helemaal goed geloof ik . beetje dom

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 22:53

Dan had je eigenlijk tegen mn instructrice gemoeten, maar het paard was kreupel ineens vandaag, heel jammer, maar ze had de vorige selectie in totaal 3 plaatsingspunten, dus die is al wel door.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 09:53

Zo Anydale en Triesieh zijn al geweest, terwijl ik net uit mn bed kom . Ik ga om half 12 richting stal, even vlechten en wassen en dan naar Maarssen, ik hoop dat ze beter loopt dan donderdag, toen was het echt een ramp

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 15:17

Zo ik mag M1 starten

Was 5e en 6e geworden, de eerste proef wel wat laag gejureerd, maarja. In de tweede proef wist ie ff nie meer wat rutig was, daardoor kwamen er kleine foutjes in. Ik had 165 en 157 punten In 9 proefjes door de L2 heen

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 19:38

Bij mij was heel verschillend gejureerd.. ik starte B vandaag en bij de 1e proef had ik 1x -2 omdat mijn paard struikelde net voordat ik van hand wou veranderen waardoor we onderhand alweer bij de B waren.. daar had ik toen 162-2 voor dus 160.. Bijzonder tevreden. 2e proef was die nogal leeg, was ook mijn schuld ik zat er veel ste lang op... Maar hij liep wel door, we reden wat slordig maar wel naar mijn idee boven de 150.. was dat 141... Ik schrok er echt van, zo laag heb ik nog nooit gescoort zelfs niet toen we alle kanten van de bak doorvlogen... Nummer 1 had daar geloof ik 156 en dat vond ik ook enorm laag want die had in die andere proef 175... Wel jammer dat er zo`n verschil meot zijn maar helaas. Ik zie het mar zo ik ben tenminste 1 puntje rijker geworden...

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 19:41

anydale schreef:
Zo ik mag M1 starten

Was 5e en 6e geworden, de eerste proef wel wat laag gejureerd, maarja. In de tweede proef wist ie ff nie meer wat rutig was, daardoor kwamen er kleine foutjes in. Ik had 165 en 157 punten In 9 proefjes door de L2 heen

Laag gejureerd hmhm... ik vond dat nogal meevallen. In mijn eerste proef had ik 157 terwijl Javelin niet aan het been was, tegen de hand en totaal gespannen, terwijl het met losrijden super ging. 2e proef was ik 1e met 163 punten. Totaal niet verwacht, had zelfs 8-en voor mijn staponderdelen. Toch weer 2 punten erbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 23:43

Javelin schreef:
Laag gejureerd hmhm... ik vond dat nogal meevallen. In mijn eerste proef had ik 157 terwijl Javelin niet aan het been was, tegen de hand en totaal gespannen, terwijl het met losrijden super ging. 2e proef was ik 1e met 163 punten. Totaal niet verwacht, had zelfs 8-en voor mijn staponderdelen. Toch weer 2 punten erbij.

Heee, gefeliciteerd met je prijs! Wist wel dat Javelin het in zich had

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 11:29

Nou, ik had mn 1e proef niet echt lekker gereden(echt totaal niet lekker gereden hihi)Ze wilde niet meer buigen, was met heel veel tegen de hand en alles. Daar had ik 139 punten, totaal terecht. De 2e proef ging wel redelijk en vond ik net wel of net geen winstpunt waard, en wat krijg ik 143 punten! Daar was ook belachelijk laag gejureerd, bij de paarden ook allemaal net 156. Alleen de nummer 1 had 181 punten, echt heel erg hoog. En ik was reserve kampioen(moeilijk he met zn 2en ) Beetje banketstaaf vond ik het dat ze dat nog deden maarja.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 11:58

Ik heb dan allebei je proeven gezien maar ik vond de 2e ook vele malen beter. Vond dat je daar tegen een winstpunt aanzat. 143 punten vind ik eigenlijk onterecht. En er is over het algemeen laag gejureerd in de M. Ik heb de dochter van mijn stalmaatje zien rijden in de M2. De 1e proef ging echt super. Mooi vierkant, 5 passen achterwaarts, een middendraf waar je U tegen zet. Als dat geen winstpunt is dan weet ik het niet meer. Heeft ze er 146 en staat ero de coupon dat het paard niet vierkant stond, maar 3 passen achterwaarts (stond er met me neus bovenop) en de middendraf was niet getoond. Zitten ze te slapen of hebben ze iemand anders voor zich. Diegene die 2e werd had echt groffe fouten. Maar ja, zo zie je maar, waar houdt de jury van...

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 12:00

Jertadeperta schreef:
Javelin schreef:

Heee, gefeliciteerd met je prijs! Wist wel dat Javelin het in zich had

Wilde je net gaan mailen maar goed, je was me voor en had het al gelezen . Ja, ik ben heel blij met mijn toppertje

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 14:54

Javelin schreef:
Ik heb dan allebei je proeven gezien maar ik vond de 2e ook vele malen beter. Vond dat je daar tegen een winstpunt aanzat. 143 punten vind ik eigenlijk onterecht. En er is over het algemeen laag gejureerd in de M. Ik heb de dochter van mijn stalmaatje zien rijden in de M2. De 1e proef ging echt super. Mooi vierkant, 5 passen achterwaarts, een middendraf waar je U tegen zet. Als dat geen winstpunt is dan weet ik het niet meer. Heeft ze er 146 en staat ero de coupon dat het paard niet vierkant stond, maar 3 passen achterwaarts (stond er met me neus bovenop) en de middendraf was niet getoond. Zitten ze te slapen of hebben ze iemand anders voor zich. Diegene die 2e werd had echt groffe fouten. Maar ja, zo zie je maar, waar houdt de jury van...

Ja en de nummer 1 dan 181 punten, tja jurysport he