Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melanie15 schreef:Er heeft zich iemand omgezet van de M1 naar de M2, dus ik ben niet alleen
anydale schreef:Melanie15 schreef:Er heeft zich iemand omgezet van de M1 naar de M2, dus ik ben niet alleen
Een pony? Das wel leuk, anders zou je standaard kringkampioen worden. Nu heb je concurrentie. Als je dan kampioen wordt is het extra leuk
jongleurtje schreef:hoi ik doe ook mee de 16e. in de B paarden... Ik had alleen nog een vraagje, kan je ook bij deze kring op het internet zien of je mee mag doen met de utrechtse kampioenschappen? en zo ja waarneer en waar? Verder ga ik mijn uiterste best doen... K hoop dat ik een kansje maak...
Quidou schreef:heel veel succes iedereen die moet rijden
anydale schreef:Zo ik mag M1 starten
Was 5e en 6e geworden, de eerste proef wel wat laag gejureerd, maarja. In de tweede proef wist ie ff nie meer wat rutig was, daardoor kwamen er kleine foutjes in. Ik had 165 en 157 puntenIn 9 proefjes door de L2 heen
Javelin schreef:Laag gejureerd hmhm... ik vond dat nogal meevallen. In mijn eerste proef had ik 157 terwijl Javelin niet aan het been was, tegen de hand en totaal gespannen, terwijl het met losrijden super ging. 2e proef was ik 1e met 163 punten. Totaal niet verwacht, had zelfs 8-en voor mijn staponderdelen. Toch weer 2 punten erbij.
Jertadeperta schreef:Javelin schreef:Laag gejureerd hmhm... ik vond dat nogal meevallen. In mijn eerste proef had ik 157 terwijl Javelin niet aan het been was, tegen de hand en totaal gespannen, terwijl het met losrijden super ging. 2e proef was ik 1e met 163 punten. Totaal niet verwacht, had zelfs 8-en voor mijn staponderdelen. Toch weer 2 punten erbij.
Heee, gefeliciteerd met je prijs! Wist wel dat Javelin het in zich had
Javelin schreef:Ik heb dan allebei je proeven gezien maar ik vond de 2e ook vele malen beter. Vond dat je daar tegen een winstpunt aanzat. 143 punten vind ik eigenlijk onterecht. En er is over het algemeen laag gejureerd in de M. Ik heb de dochter van mijn stalmaatje zien rijden in de M2. De 1e proef ging echt super. Mooi vierkant, 5 passen achterwaarts, een middendraf waar je U tegen zet. Als dat geen winstpunt is dan weet ik het niet meer. Heeft ze er 146 en staat ero de coupon dat het paard niet vierkant stond, maar 3 passen achterwaarts (stond er met me neus bovenop) en de middendraf was niet getoond. Zitten ze te slapen of hebben ze iemand anders voor zich. Diegene die 2e werd had echt groffe fouten. Maar ja, zo zie je maar, waar houdt de jury van...