wie gaat ermee naar Haskerhorne, 1/2 juli?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joyce B

Re: wie gaat ermee naar Haskerhorne, 1/2 juli?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 23:03

hm, mogen/kunnen we langs de weg parkeren?
ik heb achterwiel aandrijving en ben verlaagd Wil mijn auto wel graag heel houden

Iedereen die morgen nog moet rijden veel succes!

Nynke, verwacht niet te veel van ons morgen
Ze liep in draf heel goed, maar in de galop bleef ze nogal strak in de lengtebuiging, en dan vliegt ze om de haverklap uit de galop of gaat overkruist... Dat in combinatie met slechte balans op zachte/slechte bodem... Maakt het erg lastig een goed proefje neer te zetten

Maar goed, het wordt vast erg gezellig, en ze hebben een grote kantine met vast ook lekkere frietjes

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 23:17

amondi schreef:
He Joyce! succes, er was idd een foutje in de uitslagen geslopen en het wordt rechtgezet! Ik had gelijk en ik kreeg gelijk.

Maar we gaan er toch gewoon voor morgen, die paar spetters maken jou toch ook niet uit?

Een paar spetters niet, maar een soppige baan komen we helaas niet door met die korte en kleine ponyvoetjes

Ik heb nog maar eens gevraagd hoe dat nou zat met mijn punten en ex-equo want die zijn niet gewijzigd en ik heb er ook geen terugkoppeling over gehad...
Mevr. Ten Hoor zou het opnieuw navragen, maar misschien moet ik die mevr. Bouma ook maar aanspreken... Niet dat we daardoor wel geplaatst zullen worden, daarvoor staan we niet hoog genoeg, en morgen zal het vast niet beter gaan dan de vorige selectiewedstrijd. Toen ging het zo fijn, dat herhalen we nu vast niet...

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 12:31

ff update
Na de pony's vanochtend liggen de banen er nog steeds goed bij. En ja Joyce als je dat wil kan je langs de weg parkeren. Het is wel een paar meter (50 ofzo) verder lopen. Maja je moet er wat voor over hebben he

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-05 12:40

Mooi weet je ook al wat uitslagen?
M2 en Z1?

YvonPan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 16:17

En hoe is het met iedereen afgelopen?
Ben d'r eigenlijks wel een beetje benieuwd naar

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 17:57

Met ons niet goed.. Ik keek vanmorgen op de startlijsten en toen was ik nog gewoon nr. 11 in baan 5. Kwam ik bij het inrijden bleken er allemaal mensen verplaatst of afgemeld te zijn. Toen was ik ineens nr. 7. Ik heb dus ongeveer 1 minuut ingestapt en toen moest ik de baan in. Helaas...
Daarna zijn we naar het secretatiaat gegaan en die vrouw was het gelukkig roerend met ons eens dat de ringmeesters niet echt eerlijk waren; haar dochter reed toevallig in dezelfde baan en had ook al niet ingereden! Ik heb mijn punten nog niet, maar het zal niet veel soeps zijn..

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-05 18:35

Net terug, de regen begon pas na de prijsuitreiking!

5e met 162 punten! En een 9 op halstrekken!!!!!

Fijne jury dus, die man durfde echt te punten, ook naar beneden( maar dat laatste niet bijons)

Maandag zouden de selectiesuitslagen op internet staan.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 18:48

Gefeliciteerd amondi! Super gereden dus weer.. Leuke jury's die een 9 willen geven! Weet je nog niet of jullie geselecteerd zijn?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-05 19:00

eerste wedstrijd was ze 3e en( na correctie) 5e op de plaatsingslijst.
Nu was Saskia 5e, dus het lijkt me sterk dat ze niet geselecteerd zijn.

Ik ben net met de protocollen bij Ilona( instructrice) geweest, en die vond ook dat deze man het heel goed gezien heeft! En ik maar commentaar hebben op oudere juryleden }>

Wat dacht je van een 5 op vrije stap de baan verlaten: commentaar: jullie wandelen de ring uit! En dat klopte ook nog, ik zei het nog in het voorbijgaan, wel blijven rijden, meid. Maar Saskia vond dat hij genoeg gedaan had, en dat is ook weer waar. *o/*

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 19:28

Joyce, van harte gefeliciflapstaart!
Jammer dat ik het rijden net gemist heb.

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 19:38

Heej

Ik dee ook mee!
had mn eerste winspunt binnen met 159:D ben nu heel blij.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 20:21

Hahaha, Sandra je bent nog eerder dan ik!!! Leuk dat je even kwam kijken, jammer van de file en het inlopen

Niet in de prijzen, maar ondanks zelfde problemen als NehnaDagmar, maar dan wat minder extreem, toch wel een winstpunt gereden.
159 punten. Erg *** als mensen die niet op hun beurt gaan ondanks herhaalde oproepen, maar dan later ineens toch nog mochten rijden... Ik stond ook in de file en heb me erg gehaast omdat het ook nog inliep ...

Nog 2 wedstrijden te gaan (Siegerswoude en Surhuisterveen) voor de zomervakantie, dus wie weet halen we de laatste verplichte puntjes nog binnen. Dan kunnen we ons tijdens de vakantie echt gaan richten op de L2.
Met lichtrijden kan ik haar veel moeilijker aan de hulpen houden dan doorzittend...!

Nynke, ik heb je protocol meegenomen...
Zonde van dat niet losrijden... Dat heeft je veel punten gekost!

Amondi gefeliciteerd! Ik heb je dochter gezien bij de prijsuitreiking, maar kon niet goed zien bij wie ze allemaal aan het tafeltje ging zitten

Vond de sfeer verder goed en de banen hebben zich ook super gehouden! Dat viel me honderd procent mee! En ik heb de auto langs de weg laten staan en aan het eind helpen duwen om een busje met 2 paarden in de trailer erachter die heuvel weer op te krijgen de weg op

Succes op de FK voor diegenen die zich wel geplaats hebben!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-05 20:30

Die file heb ik omzeild! Ik was zo ontzettend slim, ik wist alleen de weg niet dus ging ik linksaf terwijl ik rechts richting oudehaske had gemoeten.

Maar toch heeft het wel wat om met je Ford Transit met 2 paards Ifor Williams om 14.30u op zaterdag over de Midstritte te Joure te rijden......

We hadden in ieder geval bekijks zat.

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 23:11

Nynke das echt vet bale man! Jammer dat ik naar die bruiloft moest (wat btw best leuk was), anders was ik ringmeester geweest. En Vera is altijd wel eerlijk! Dr waren btw echt super veel uitvallers. In totaal iets van 70 afmelders

Amondi: Heb nog geen uitslagen, zal even een mailtje sturen

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 06:22

More: van harte gefeliciteert! In welke baan reed je?
Joyce, niet meer zo pessimisten , volgens mij rijden jullie beter dan jij wel eens bang voor bent. Ik let ook altijd op of ik je nu eens herken, maar eigenlijk lopen er altijd wel diverse bruinen die ponymaat kunnen zijn. We zouden toch eens Boktdekjes moeten hebben

Of een refer- of plastronspelt!

Gjilke, je hebt woord gehouden, de borden waren prima, alleen waarom stond er geen 1 in de Midstritte?( of hoe je dat ook schrijft)
Zit ik op het toilet hoor ik 2 Amazones tegen elkaar klagen over baan 5,
Daar zou een kuil op het midden hebben gezeten waarin de ene was gestruikelt. Toen moest ik wel even aan je denken!

Nehma: wat waren je punten?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 07:00

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 08:03

euh nou Amondi.... eigenlijk was het niet de bedoeling in de Midstrjitte te komen.... eigenlijk.
En dat paard van die ene moet gewoon beter uit zn doppen kijken. Dr was niks mis met baan 5, want daar moest Nynke, dus heb ik er extra op gelet

[edit] Ben ik nou blind... ik kan die uitslagen helemaal niet vinden [/edit]

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 08:18

Op de website en dan naar startlijsten.

En ik wist dat er ergens een j in moest, maar ik wist niet waar.
Maar ach ik was al blij dat ik het voetgangers gebied weer uitkon zonder te keren!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 09:20

Dit is echt vaag. Als ik het in Firefox open staan de startlijsten er nog... maar in Internet staan de uitslagen er....?

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 09:31

hihihi, Amondi, we gaan steeds beter rijden, alleen helaas niet in die proefjes, dan gaat er de laatste tijd (behalve in De Blesse) veel mis...
Maar ik wil denk ik toch over, want ik weet niet hoe lang ik de pony nog blijf rijden, en wil in die tijd toch zoveel mogelijk leren en zo ver mogelijk komen. Dan maar geen kampioenschappen en prijzen

In mijn profiel staan redelijk recente foto's... Dat helpt misschien een beetje. Het is een erg fijn gebouwde pony met bles met witte neus (was erg verbrand twee weken terug ) met veel arabische bloed.
We rijden meestal met zadelvormig Chabrak (heel zelden vierkant als andere in de was is) Ik zie maar erg zelden tengere D-pony's meelopen, meestal wat forsere pony's.
Welke wedstrijden rijden jullie nog?

hihi, ik was weer zesde, net buiten de prijzen De laatste tijd heb ik een abonnement op 6e plaatsen

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 14:19

He amondi ik reed in baan 2.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 15:15

wij ook, wie weet hebben we je gezien. Wijhadden startnummer 19

annet1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 15:59

heb net ff bij de uitslagen gekeken.. had jammer genoeg net geen prijs maar had wel 156 pnt bij de L1/E.... maar wat als je blauw gekleurd bent??

Manonnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 16:02

Ik ben er zaterdag middag geweest. Heb even rond gekeken.

merle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 20:16

ik was er ook! zou eerst schrijven maar moest toen achter de bar helpen (beetje gestresst )