Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
michele schreef:aha, dan ben jij lonneke![]()
enne ik ben geen concurrentie voor je
Kelan schreef:He Kissytjuh, niet zo mopperen, ik ben nog eerderals jij nog lekker in je bed ligt ben ik mijn paard al aan het vlechten
![]()
Doe je dat niet de avond ervoor dan! Nouja mopperenHaha de tijd Oke Alleen ik vind het wat jamer dat er zolang tussen de proeven zit! Hoelaat moet jij dan starten trouwens?
yep, that's me![]()
en tuurlijk ben je wel concurrentie! deze wedstrijd is pas de 2e wedstrijd na de blessure en dracht van Rigaud. Twee weken geleden ben ik in Hierden voor het eerst weer gestart, dat ging redelijk, maar nog niet super.
Kelan schreef:He Kissytjuh, niet zo mopperen, ik ben nog eerderals jij nog lekker in je bed ligt ben ik mijn paard al aan het vlechten
yep, that's me![]()
en tuurlijk ben je wel concurrentie! deze wedstrijd is pas de 2e wedstrijd na de blessure en dracht van Rigaud. Twee weken geleden ben ik in Hierden voor het eerst weer gestart, dat ging redelijk, maar nog niet super.
Kelan schreef:michele schreef:aha, dan ben jij lonneke![]()
yep, that's me![]()
michele schreef:Dan weet je nog zeker niet op wat voor paard ik zit![]()
, ach ik zie het wel hoor, ik zal kijken of ik kan onthouden wie je bent
ik ben een klein donker meisje op een te grote bruine
Kelan schreef:michele schreef:Dan weet je nog zeker niet op wat voor paard ik zit![]()
, ach ik zie het wel hoor, ik zal kijken of ik kan onthouden wie je bent
ik ben een klein donker meisje op een te grote bruine
Moet te herkennen zijn![]()
Ik ben degene op die iets te dikke hinnekende merrie![]()
(Daarna ben ik degene die de punten verwerkt; van de rekenkamer naar de uitslagenborden rent om uitslagen op te hangen; de prijsuitreiking voorleest; en verder druk is met van alles en nog wat)
Kelan schreef:Voor de prijsuitreiking lijkt me effectiever, dan valt er nog meer te beïnvloeden
Chantal schreef:Ik rijd m1!!
Doe mij er ook wat punten bij.. ":|
heb de proef geoefend.. maar dat ging niet helemaal foutloos haha
Kelan schreef:hmm, wat zal ik daar toch eens voor rekenen![]()
ik heb waarschijnlijk nog een voorlezer nodig(al mijn potentiele voorlezers zijn ingezet met schrijven/parkeren/catering......)
Kelan schreef:Ik heb het waarschijnlijk al geregeld,
dus ik ben bang dat jullie gewoon voor je punten moeten gaan rijden
cornelie schreef:Nou, de weersvoorspellingen zijn inmiddels veranderd. Morgenochtend ook nog kans op regen
cornelie schreef:Wat zitten er trouwens veel gaten in de lijst. Zijn dat allemaal afmeldingen?
Kelan schreef:Dat zijn niet allemaal afmeldingen; de meeste ringen hadden al een pauze van ± 2 combinaties in het originele programma. Als er daarna ook nog wat mensen afmelden/doorschuiven naar de volgende klasse worden de gaten inderdaad wat groot.
Ach, dan hebben de jury's ruim tijd om even koffie te drinken en naar het toilet te gaan
Kelan schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel vroeg vind, heb uitgerekend dat ik om 5:30 moet opstaan.......
Maar je moet er wat voor over hebben