Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Net mijn kur nog keertje gereden, we zijn er denk ik klaar voor
Citaat:Mijn wedstrijd was ook geslaagd
Citaat:vandaag denise zien losrijden
rockey schreef:zaterdag even gaan kijken, toen conny, joyce en tess gezien, vandaag denise zien losrijdenmijn vriendje was met 3 paarden, het M gewonnen met zijn 5 jarige, met de schimmel was hij 5e en in het Z had hij ook gewonnen, en zijn groom die had haar paard ook meegenomen, en die reed eerste keer L1, en had 161 en 165 punten, dus geslaagd dagje al zeg ik het zelf
![]()
denise hoe had je de kür en je gewone proef gereden?
Denise82 schreef:Quote:
Het was wel weer echt een leuk concours vond ik. Lekker op zijn NKB's, dat heeft toch wel weer meer sfeer vind ik. Dan zie je ook weer eens een keer iedereen die je nooit meer ziet omdat ze springen ofzo.
En er was bij de prijsuitreiking van de Kur ook nog een hele leuke pony die de bloemen uit kwam delen (Niet de pony zelf ). Die moet ik toch even laten zien:
Pannie schreef:rockey schreef:zaterdag even gaan kijken, toen conny, joyce en tess gezien, vandaag denise zien losrijdenmijn vriendje was met 3 paarden, het M gewonnen met zijn 5 jarige, met de schimmel was hij 5e en in het Z had hij ook gewonnen, en zijn groom die had haar paard ook meegenomen, en die reed eerste keer L1, en had 161 en 165 punten, dus geslaagd dagje al zeg ik het zelf
![]()
denise hoe had je de kür en je gewone proef gereden?
Pannie schreef:alweer gefeliciteerd?
@rockey: K heb davey gezien en daar liep een blond meisje bij...zul jij wel zijn geweest of niet?