Denk ook niet dat hij er slechter van wordt hoor, maar was benieuwd hoe anderen er tegen aan keken. Ik merk toch wel vaak om me heen dat mensen wat "hysterisch" kunnen doen als het om wedstrijden gaat en ik schijn daar toch wat makkelijk in te zijn! Alfons krijgt nu ook nog nieuwe ijzers, dus ik rijd vanavond wel even om m aan zijn nieuwe schoenen te laten wennen en we zien het morgen wel. Ik laat het zowiezo wel weten hoor, wat de uitkomst is!
Ik heb zondag ook wedstrijd, en sinds afgelopen zondag er niet meer op gezeten
Maandag had ze vrij (altijd na concours), dinsdag is haar rug gedaan en heb ik gelongeerd aan een halster, woensdag gelongeerd aan touwtjes, gisteren was het echt misdadig heet en was ik er 's avonds niet dus had ze ook vrij. Vanavond ga ik lekker een half uurtje vwnw hobbelen, morgen een half uurtje les en zondag op wedstrijd
Ik heb morgen wedstrijd, en ook mijn paard heeft afgelopen week bijna niet gelopen. Maandag zijn toilet gedaan, dinsdag 30 min hobbelen, woensdag niks gedaan, donderdag half uurtje hobbelen. Had vanmiddag eigenlijk les, maar vind dit veels te warm. Zeker als je dan in de zon moet rijden. Ik merk het morgen wel...
nou ik heb morgen ook een wedstrijd en heb zaterdag voor het laatst gereden op wedstrijd!! zondag, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag nie gereden, door het weer en was 2 dagen met school weg. heb vandaag 15/20 min. er op gezeten en ga gewoon morgen starten. ik rijd b en rijd nie lang in dus hoef nie langer dan een half uur te hobbelen. Bij dit paard kan het maar je hebt paarden dat dat nie wil, het is gewoon eigen keus en nie van dat is nie eerlijk, want het ene paard kan het wel en de andere nie! met dit weer vindt het paard het echt nie fijn om intensief bezig te zijn!! tenminste deze nie! stond al te zweten is het land zo'n beetje!! pfff veelste warm! heb hem lekker onder de kraan gezet dat vondt ie heerlijk!
ik denk dat het weinig uitmaakt of je die volte nu voor je zelf rijdt of voor een cijfer. Paard merkt het verschil toch niet, rond is rond. En wat je er in die jaren in hebt gereden is er in een week niet uit
Ik heb het zelf ook wel eens, dan rijd ik gewoon 10 minuutje wat fanatieker in. Meestal stap ik vooral. Maar ik heb niet zo'n heel lastig paardje
Succes in elk geval, komt helemaal goed. Gewoon lief lachen naar de jury en je bent al een heel eind
haha nou het maakt niks uit voor mij paard in ieder geval!! kom net terug van een wedstrijd en had 166 en 168 punten en had dus alleen vrijdag 20 min. gereden ongeveer!! zo zie je maar weer he!
Heb de laatste tijd ook vaak zat een Z-proef gereden terwijl ik daarvoor een week of meer niet gereden had, hoogstens de avond ervoor er nog een half uurtje op geklommen. Kan best hoor, de oefeningen horen er goed in te zitten en de rest kan je bij het losrijden nog wel even opfrissen. Bij jou is het overduidelijk ook goed gegaan! Gefeliciteerd!
Zooooo zeg, nou of het wat met het niet rijden te maken had betwijfel ik ten zeerste maar wat een baggerproeven heb ik gereden zeg. Moet opbiechten dat ik niet helemaal in mijn hum was, dus kan de schuld niet volledig bij Alf neergooien, maar in mijn eerste proef was hij enorm hangend op de hand, kreeg slechts 148 punten. Tweede proef flink opgepord en hij liep ook echt veel beter, kreeg helaas opstand en moest dat bekopen met een aantal drieen en vieren. Toch nog 150 punten, want ja de stukken die hij liep scoorde hij ook voldoende zevens.....jammer maar helaas!
Ik had vorige week ook vanaf zondag niet gereden. (vanwege reisje met school, 4 dagen weg. )Elke dag is hij los geweest en in de wei. Zaterdag er gewoon opgestapt op de wedstrijd. Je kon het natuurlijk wel merken dat hij wat dagen niet had gewerkt.