Digitaal inschrijven via internet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

Re: Digitaal inschrijven via internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 15:03

Daffodil --> Maar bij het digitale inschrijven op www.startlijsten.nl moet je ook al je adres gegevens invullen, dus daar zou dan de eventuele rekening heen gestuurd kunnen worden!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 15:12

ik ga me zo ook maar eens aanmelden!
lijkt me erg handig

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 15:27

daffodil schreef:
Ik vind het een goeie vraag dat van coupons wel of niet opsturen, maar uit ervaringen uit het verleden is gebleken dat mensen die ze dus niet opsturen ook veel makkelijker niet op komen dagen en stuur ze dan maar eens een rekening! Ik blijf dus voorstander van: je staat pas definitief ingeschreven als je coupons binnen zijn.

maar wat is dan nog het voordeel van online inschrijven? Dan kun je net zo goed meteen coupons opsturen.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 15:27

Ja idd, het lijkt mij ook logischer dat als je bij een wedstrijd via internet kan inschrijven je de coupons gewoon op de wedstrijddag zelf mee moet nemen.. anders heeft het idd geen voordeel..

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-05 15:30

Precies Chantal, dat is ook de reden dat je al je gegevens moet opgeven (incl. alle gegevens op de startcoupon).

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 20:26

wat wij hier vaak hebben is dit:

je beld op of je nog mee kunt doen. als dit kan zetten schrijfen ze niet op dat er nog startcoupons komen van diegene. omdat ze geen naam en adres enal weten voor als ze niet komen opdagen. nu denk ik dat je met hetzelfde probleem komt te zitten omdat iemand zo de verkeerde gegevens in kan voeren.

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 20:38

voorlopig werkt drnog niemand aan mee...dr staat dat je een link krijgt zodra je voor een concour digitaal kunt opgeven..maar dat is nog bij geen 1 het geval

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 00:04

Het voordeel van online inschrijven KAN zijn dat het secretariaat niet gek gebeld wordt...........
En coupons heb ik echt nog NOOIT opgestuurd......... Nagelbijten / Gniffelen (behalve die 15 coupons die ik afgelopen winter moest opsturen naar de Regio Drenthe voor deelname aan de kampioenschappen....... en komende zomer zelfs aangetekend met ontvangstbevestiging vermoed ik........)

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 07:47

CGJ12 schreef:
Kelan schreef:
Dan ben je er als rekenkamer wel weer heel erg afhankelijk van dat de schrijvers/schrijfsters dat netjes doen.
Als ik zie dat ze nu zelfs af en toe vergeten de jurynaam op te schrijven, dan zou me dat toch niet zo'n gerust gevoel geven.
Maar misschien moet ik leren wat meer vertrouwen in de schrijfsters te hebben Haha!

Je moet zorgen dat je goede schrijfsters (m/v) hebt..........
Dan hoef je die coupons ook niet na te tellen. Dát scheelt pas een hoop werk!!! Ja

Lekker blijven doordromen CGJ Knipoog
Met 28 ringen zitten er altijd wel een paar tussen die het nog niet zo goed kunnen, en dat geeft helemaal niet, maar dan wil ik niet dat ze ook nog de verantwoordelijkheid krijgen te zorgen dat de klasse/ring/startnummer goed op de coupon komen te staan. Ik ben al dik tevreden als de cijfers, commentaar + jurynaam/nr er netjes op staan.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 09:21

Zal wel aan mij liggen hoor... maar ik ben nu op startlijsten hard aan het zoeken naar 1 vereniging waarbij je je oline kan inschrijven voor de wedstrijden maar ik heb er nog geen gevonden Verward

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 12:44

Misschien binnenkort De Zilverstadruiters in Schoonhoven, maar ik ga volgende week eerst eens goed de voor- en nadelen afwegen. Ik blijf kriebels krijgen bij het idee dat ik straks weer geconfronteerd word met wilde inschrijvingen van mensen die dus niet op komen dagen.....

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 14:33

Kelan schreef:
[Lekker blijven doordromen CGJ Knipoog
Met 28 ringenzitten er altijd wel een paar tussen die het nog niet zo goed kunnen, en dat geeft helemaal niet, maar dan wil ik niet dat ze ook nog de verantwoordelijkheid krijgen te zorgen dat de klasse/ring/startnummer goed op de coupon komen te staan. Ik ben al dik tevreden als de cijfers, commentaar + jurynaam/nr er netjes op staan.

Dan organiseren jullie concoursen die GROTER zijn dan jullie logistiek aankunnen......... Ja

Waarom toch in hemelsnaam 28 ringen..........
Persoonlijk zou ik dat liever spreiden over 5 avonden (of nog meer) of 3 weekenden en dan steeds maximaal 6 ringen. Kun je het een beetje overzien en is het mijns inziens stukken gezelliger........

Zo organiseer je het op de achterkant van een sigarendoos....... Ja

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 14:35

Cinzano schreef:
Zal wel aan mij liggen hoor... maar ik ben nu op startlijsten hard aan het zoeken naar 1 vereniging waarbij je je oline kan inschrijven voor de wedstrijden maar ik heb er nog geen gevonden Verward

volgens mij is deze mogelijkheid er ook pas 2 dagen ofsow... lijkt me dus idd niet dat er al een vereniging is waarbij je online kan inschrijven nee...

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 18:03

CGJ12 schreef:
Dan organiseren jullie concoursen die GROTER zijn dan jullie logistiek aankunnen......... Ja

Waarom toch in hemelsnaam 28 ringen..........
Persoonlijk zou ik dat liever spreiden over 5 avonden (of nog meer) of 3 weekenden en dan steeds maximaal 6 ringen. Kun je het een beetje overzien en is het mijns inziens stukken gezelliger........

Zo organiseer je het op de achterkant van een sigarendoos....... Ja

Selectiewedstrijd voor de regiokampioenschappen van een grote kring........
Alle paarden selectiewedstrijden in deze kring hadden ongeveer dit aantal dressuur ringen.

Als ik eerlijk ben vind ik 28 (2 x 14; ochtend en middag programma) ook wel een beetje veel van het goede, vorig jaar was het nog 24, dat was nog wel te doen.

Jumper01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 22:44

lijkt mij een goed systeem. Is wel handig, je kan zo nakijken van heb ik me nou wel of niet opgegeven, is mijn coupon wel of niet binnen. Ik hoop dat het gaat lukken. Ideaal

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 22:56

Kelan schreef:
Met 28 ringen zitten er altijd wel een paar tussen die het nog niet zo goed kunnen, en dat geeft helemaal niet, maar dan wil ik niet dat ze ook nog de verantwoordelijkheid krijgen te zorgen dat de klasse/ring/startnummer goed op de coupon komen te staan. Ik ben al dik tevreden als de cijfers, commentaar + jurynaam/nr er netjes op staan.

Daar sluit ik me bij aan. Bij ons in de regio zijn bijna alleen maar van die hele grote wedstrijden. Om de springruiters niet te vergeten, want je hebt zo 175 starts in het B. Als die allemaal de startcoupons op de wedstrijd in moeten leveren zie ik veel oponthoud ontstaan.

Jumper01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 23:23

ik heb er 1 gevonden:
Datum: 01-09-2005
Categorie: Paarden Springen

( voorbeeldje)

TisUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 23:37

Jammer, het lukt me vooralsnog niet om me te registreren, systeem beweert dat mijn woonplaats niet bestaat.
Het is een gat, maar ik woon er toch echt, en met mij nog zeker 300 anderen!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-05 09:08

Er is een postcodetabel met woonplaatsen als database. Als je woonplaats er niet in staat, moet je gewoon even een mailtje sturen, dan wordt die toegevoegd.

Cinzano schreef:
Zal wel aan mij liggen hoor... maar ik ben nu op startlijsten hard aan het zoeken naar 1 vereniging waarbij je je oline kan inschrijven voor de wedstrijden maar ik heb er nog geen gevonden

Het is nog maar sinds een paar dagen mogelijk digitaal in te schrijven, dus is het logisch dat je nu nog bijna geen verenigingen vindt waar je je digitaal aan kunt melden. Zoiets moet groeien en kan niet van de ene op de andere dag er zijn.

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 11:27

Hier nog een startlijsten addict!! heb me meteen aangemeld toen ik het op startlijsten zag staan!! super hoor!! Ik denk dat we er met zijn allen gewoon vertrouwen in moeten hebben!! Alle begin is moeilijk dus ook het opstarten van on line inschrijvingen!! Persoonlijk denk ik dat als we er met zijn allen gewoon gebruik van gaan maken het een super manier is van inschrijven!!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-05 12:05

Het eerste half jaar dat Startlijsten.nl bestond (2002), liep het absoluut niet en waren we zelfs van plan de hele boel weer af te blazen.
Gelukkig kwam er toch wat leven in en nu zitten we al maanden lang ver boven de 10.000 bezoekers per dag.
Ik denk dat het online inschrijven ook gewoon moet groeien.

Jumper01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 13:00

wie heeft het eingelijk bedacht? startlijsten.nl?
Daar moet je ook maar spontaan opkomen om zoiets op te zetten.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-05 13:44

Ik.
Ik was er flauw van er altijd achteraan te bellen om te vragen hoe laat ik moest starten. Vandaar dat we Startlijsten.nl geregistreerd hebben en ontwikkeld.

TisUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 17:22

Kitty schreef:
Er is een postcodetabel met woonplaatsen als database. Als je woonplaats er niet in staat, moet je gewoon even een mailtje sturen, dan wordt die toegevoegd.

Had ik inderdaad al gedaan en het is inmiddels opgelost, het is nu ook gelukt om aan te melden.

Ik vind startlijsten overigens een helemaal geweldige uitvinding, goed gedaan! Scheelt mij als wedstrijdsecretaresse van een vereniging ook een heleboel werk, iedereen kan voortaan zelf zien hoe laat ze moeten starten en de route bekijken, scheelt een heleboel telefoontjes per week.