Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fitzroy schreef:Ik vind het persoonlijk mooier als er gewoon met jasje gestart wordt. Het oog wil tenslotte ook wat.
CGJ12 schreef:Fitzroy schreef:Ik vind het persoonlijk mooier als er gewoon met jasje gestart wordt. Het oog wil tenslotte ook wat.
Dat argument kan ik dan óók omdraaien............. jasje dan maar uit.......
Anoukie schreef:Met het oog op een nog niet zo oud topic, kan ik deze uitspraak van jou niet helemaal plaatsen CGJ.
oosterhoff schreef:Bij 20 graden, Ik zweet me dan al kapot
Bij 25 graden,
Bij 30 graden, Prima ik ben echt veel mooier met een jasje aan.
Ik vind een zomertenue net zo mooi als met jasje.
Jasje is veel mooier
Jasje is mooi maar liever wat sportievers
robinbeekink schreef:Ik heb altijd mijn jasje aan, hoeveel graden het ook is.
Ook met losrijden, het maakt niet uit.
Ik heb gewoon een tik, iedereen rijd in een blousje ik nog steeds in mijn jasje.
shaolanneke schreef:Ik had zondag op het heetst van de dag wedstrijd, en dan ook nog binnen losrijden.... Iedereen was in zomertenue (logisch) maar het irriteerde mij mateloos dat de jury de reglementen niet kent !!! volgens de jury mag korte mouw niet, nou er staat toch écht in de reglementen dat het wel mag !!!! Ik kreeg dus een 4 voor de verzorging omdat ik met korte mouw startte, met als commentaar 'zomertenue is enkel toegestaan met lange mouw' .... helaas was de jury al gevlogen !!