selectie wedstrijd, kring? ik snap er niks van

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: selectie wedstrijd, kring? ik snap er niks van

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:30

Soraya92 schreef:
@ Gomir , dat is mooi want ik moet ook in Middenbeemster , ik zit ook bij kring midden !! Haha!

Met hoeveel pony’s mag je eigelijk totaal starten ? Want ik wil Shetan ,Soraya en Nimzikki alle3 dressuren en springen ! Maar ik vraag me af of dat wel mag ....

Volgens mij onbeperkt, maar ik geloof dat je bij het springen maar in twee klasses voor het kampioenschap mag rijden en met maximaal 2 pony's per rubriek.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:35

Lees het nu terug en dan kun je dus maximaal 4 pony's meenemen voor het kampioenschap Clown (je kunt er wel meer rijden als het een opengestelde wedstrijd is)

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 16:10

vincentlover schreef:
Volgens mij is lichtenvoorde op 26 juni kan dat kloppen?
Ik heb gevraagd of ik nog mee kan doen, en ze zouden nog kijken, maar waarschijnlijk niet.....
Had ik nog een vraagje, iedereen vraagt aan mij welke van de twee proefjes was dan je selectieproef? Nou ik heb geen idee, maar dat moet op die coupons staan toch?
Op mijn winnende proef staat klasse: B selectie, is dit dan mijn selectieproef?
Maar op mijn andere proef, die van 154 staat Klasse: B sel.
Verder kan ik op de coupons niks vinden over selectie ofzo.
Hoe zit dit nou?

waar jij eerste bent geworden was niet de selectie voor mij.... proef 12 is selectie! maar.. ik weet niet wanneer je proef 12 moest!.. toen ik bij jou in de ring zat.. toen moest ik proef 7..... dus..dan zal het wel voor hele ring gelden1.. en... dan is die waar je 1ste bent gewordsen ook niet voor de selectie hellaas!!!!!!!! Boos! Boos! Boos!

en... in l'voorde is 19 juni!!!!!!!!!!!!!!! want 26 juni is de paarden!!!.........

sorry.....

groetjes karlijn! ( die je voorbij hebt gereden Clown)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 16:21

Hmmm raar dat het allemaal zo vaag is.
ik val onder kring centrum, van Noord Holland. En dan heb je geen selectie, gewoon húp kringkampioenschap rijden en proberen geselecteerd te worden voor de regiokampioen schappen.
Ga je daar goed, dan mag je naar de regiokampioenschappen, en mocht je daar geselecteerd worden dan mag je naar de Nationale kampioenschappen in Ermelo..

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 16:44

vincentlover schreef:
Volgens mij is lichtenvoorde op 26 juni kan dat kloppen?
Ik heb gevraagd of ik nog mee kan doen, en ze zouden nog kijken, maar waarschijnlijk niet.....
Had ik nog een vraagje, iedereen vraagt aan mij welke van de twee proefjes was dan je selectieproef? Nou ik heb geen idee, maar dat moet op die coupons staan toch?
Op mijn winnende proef staat klasse: B selectie, is dit dan mijn selectieproef?
Maar op mijn andere proef, die van 154 staat Klasse: B sel.
Verder kan ik op de coupons niks vinden over selectie ofzo.
Hoe zit dit nou?

Waarschijnlijk is de verplichte proef van de desbetreffende maand de selectieproef geweest. Lijkt mij in ieder geval het meest logisch. Ik neem aan dat de wedstrijd waar je het over had in juni was? Dan was de B-12 de verplichte proef en de B-7 de tweede proef in die maand.

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 17:47

Citaat:
waar jij eerste bent geworden was niet de selectie voor mij.... proef 12 is selectie! maar.. ik weet niet wanneer je proef 12 moest!.. toen ik bij jou in de ring zat.. toen moest ik proef 7..... dus..dan zal het wel voor hele ring gelden1.. en... dan is die waar je 1ste bent gewordsen ook niet voor de selectie hellaas!!!!!!!!

en... in l'voorde is 19 juni!!!!!!!!!!!!!!! want 26 juni is de paarden!!!.........

sorry.....

groetjes karlijn! ( die je voorbij hebt gereden )

oh fijn allemaal......... Ik hoop dat ik zondag nog mee kan doen, maar dat zal dan wel niet. Nou jah, dan wordt die hele selectie niks meer voor mij, jammer....
Ben ik je echt voorbijgereden? Waar dan?

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 22:38

vincentlover schreef:
Citaat:
waar jij eerste bent geworden was niet de selectie voor mij.... proef 12 is selectie! maar.. ik weet niet wanneer je proef 12 moest!.. toen ik bij jou in de ring zat.. toen moest ik proef 7..... dus..dan zal het wel voor hele ring gelden1.. en... dan is die waar je 1ste bent gewordsen ook niet voor de selectie hellaas!!!!!!!!

sorry.....

groetjes karlijn! ( die je voorbij hebt gereden )

oh fijn allemaal......... Ik hoop dat ik zondag nog mee kan doen, maar dat zal dan wel niet. Nou jah, dan wordt die hele selectie niks meer voor mij, jammer....
Ben ik je echt voorbijgereden? Waar dan?

je bent toch 1ste geworden? Tong uitsteken haha dan heb je me eraf gereden :p zo kun je het ook noemen! Knipoog toen werd ik 2de! Tong uitsteken

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 09:26

oooh haha, nu snap ik um hoor!!
Ik kreeg gister bericht dat ik nog wel mee kan doen!! Een meisje van mn ponyclub doet niet meer mee, want dr pony heeft iets (ik weet niet precies wat) Nu mag ik in haar plaats!! woehoe!!
Ik moet om 9.40 in ring 7.
Wel erg vroeg want die avond ervoor geef ik een feest!!! Want ja dinsdag ben ik jairg! word ik 18 Tong uitsteken
nou drukdrukdruk, zeker omdat flash nu op de manege staat, helemaal de andere kant op......gelukkig wil mn vader wel rijden.
Ik heb er vet zin in!!! (niet dat ik nu nog kan oefenen, maar goed....)
Zie je zondag!

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 09:34

Soraya92 schreef:
@ chagrijntje , gewoon in de klasse B

lijkt mij ook het handigst qwa verschil wat je nu rijd !!
Maar wees gerust , je mag je jaar uitrijden dus tot 31 dec 00.00 mag jij ponywedstrijden rijden !

Ik ben 9 mei 18 geworden en kan ook nog gewoon doorstarten

Nu spring je een parcour van 90 cm , en B paarden is 1 meter en als je een verhoogde barrage hebt 1.10 ! Dat zou al M of Z zijn voor je pony , en je hebt nog andere galopsprongen ook !

Nu spring ik idd 90 cm en in de barrage 1m. de hoogte valt allemaal
wel mee.
en aan de gelopsprongen kan sheronit zich gemakkelijk aanpassen.
dus ik denk dat ik volgend jaar in de paarden ga rijden

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 10:50

chagrijntje schreef:
Soraya92 schreef:
@ chagrijntje , gewoon in de klasse B

lijkt mij ook het handigst qwa verschil wat je nu rijd !!
Maar wees gerust , je mag je jaar uitrijden dus tot 31 dec 00.00 mag jij ponywedstrijden rijden !

Ik ben 9 mei 18 geworden en kan ook nog gewoon doorstarten

Nu spring je een parcour van 90 cm , en B paarden is 1 meter en als je een verhoogde barrage hebt 1.10 ! Dat zou al M of Z zijn voor je pony , en je hebt nog andere galopsprongen ook !

Nu spring ik idd 90 cm en in de barrage 1m. de hoogte valt allemaal
wel mee.
en aan de gelopsprongen kan sheronit zich gemakkelijk aanpassen.
dus ik denk dat ik volgend jaar in de paarden ga rijden

ik denk dat het nog wel aardig pittig wordt voor je om met een D-pony daar tussen de paarden te starten...bedenk wel de afstanden zijn anders,hindernissen hoger,en oxers breder Knipoog

oh en meike,wat een geluk heb je weer Knipoog

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 22:14

meiske16: het word inderdaad wat moeilijker maar Sheronit kan zich heel makkelijk aanpassen.
enneh als het niet lukt.. dan houdt het op..
Ik wil het wel graag proberen

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 22:23

Enneh ik heb net 3 selectie wedstrijden achter de rug..
de 2 best waren plaatsting 1ste en 3de
nu ben ik L springen reserve kampioen van de kring geworden en hiermee tevens geplaatst van de Gelderse kampioenschappen te Dinxperlo in augustus.
maareh mag ik nu wel of niet mee doen met de gelderse?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 23:50

Wel lijkt me, je zegt zelf al dat je je tevens geplaatst hebt voor de Gelderse. Dat is het zelfde als meedoen toch Tong uitsteken