Heerhugowaard noord 15 Juni

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re: Heerhugowaard noord 15 Juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 10:52

zo jullie hebben netjes egreden!

hadden ze een overbouwde sloot dan?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 12:39

Ja RT. Die blauwe bak, wel met water erin, was wel grappig. Was facultatief.

Netjes Mylo. Ik had op 10ab ook wat problemen hoor, kwam er tot twee keer toe met een krabbel doorheen Clown (en weet nog niet waarom)

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 13:17

Hé Gomir,

Was die waterbak in de M ook facultatief? Ik dacht dat hij daar verplicht was.
Als hij facultatief is in de M ga ik volgende week wel zeker weten starten!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 17:18

M en Z was hij ook facultatief. Finishlijn stond al na hindernis 10.
Maar wat de parcoursbouwer volgende week doet weet je natuurlijk nooit, misschien zetten ze hem wel ergens onder hindernis 6 ofzo Clown

Die van jou had het echt niet op dat ding hè? Otje keek er niet eens naar gelukkig.

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 09:03

Nee, mijn paardje had het er absoluut niet op. Ik ben er 3 keer op afgereden, maar ik kreeg hem niet eens in de buurt van de hindernis!
In de cross stopt hij nooit ergens op en dit wel.
Ik ga denk ik maar een keertje oefenen met een blauw zeiltje met wat water erin ofzo, want ik zal hem vast nog wel eens vaker tegenkomen in een parcours.

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 09:12

Gaan jullie volgende week ook nog naar het ruiterbal op vrijdag 1 juli??
Tja op zich was 10a niet echt een probleem want na die volte paste het allemaal!
Ik vind het zowieso meestal rijtechnisch niet super makkelijk staan!!
Ik heb ook die overbouwde sloot gesprongen!! Maar die oefenen we tijdens de les thuis ook altijd in de zomer dus die had hij al een keer thuis gezien!! Nou tot volgende week dan maar allemaal!!

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 09:18

Hoi Mylo,

Ik ga waarschijnlijk niet naar het ruiterbal. Vind ik wel ontzettend jammer, maar ik heb 2 juli een SGW wedstrijd in Maarsbergen en ik moet eigenlijk mijn paardje op de vrijdagavond klaarmaken voor die dag. Misschien dat ik redelijk op tijd klaar ben met het klaarmaken van mijn paardje. Dan kom ik nog even een borreltje halen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 15:34

Ik ben er zeker niet. Ik moet in Maarsbergen al om 8.15 dressuren. Ken zo ie zo (bijna) niemand van de vereniging.

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 19:27

ik heb eigenlijk ook wat anders. Als ik volgende week een beetje goed rij dan eindig ik nog wel hoog in het klassement. Weet niet of er alleen een 1e plaats is of ook iets voor nummer 2 en 3 ?? Toch maar eens vragen woensdag!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 20:04

Je kent mij toch GvdT Tong uitsteken

Ik ga niet heen vrijdag 1 juli. Heb niet zo'n goede band meer met de mensen daar Clown En ik heb toch maar twee wedstrijden met de één en 1 wedstrijd met de ander gereden.

Geloof dat er een prijs is voor de beste drie combinaties Mylo.

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 20:27

moet voor de 29e ook maar weer afbellen ben ik bang , me paard is nog niet goed Verdrietig

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 20:59

Rot voor je omax Scheve mond Hopelijk knapt hij vlug weer op Ja
(Dat zou ik al zeggen in mijn berichtje in het SGW-topic)

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 09:21

Nou, nou. Dat was me weer wat gisteren.
Het was voor mij de eerste keer in de M en geen fijne eerste keer.
De grond was echt kneiterhard! Hij wou echt niet meer voorwaarts. Normaal moet ik hem tegenhouden. Nou moest ik hem pushen.
Hierdoor kon ik niet lekker de afstanden op de sprong inschatten en werd ik bang voor de hogere hindernissen. Gevolg. Ik ging vreselijk lopen mikken op de hindernis en dan gaat het fout. Dus twee weigeringen. Ik heb toen nog maar een L HC rondje gereden om te proberen hem wat meer naar voren te rijden maar ook hier liep hij niet lekker. Balen voor de eerste keer. Hopelijk loopt hij volgende keer weer lekkerder.

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 09:53

Balen SGWukkie!!! Zeker omdat het je debuut was!! Hoop voor je dat het volgende keer beter gaat!!
Ik heb ook niet fijn gereden gister! Idd de bodem was veeeel te hard!! De inrij baan is zooo zwaar!! en dan het terrein zelf zo kneiter hard!! Eerste rondje had ik 2 balken. Hij liep echt heel erg te rommelen onderweg. Ik kon hem er pas na hindernis 4 ( toen ik al twee balken had ) pas weer lekker bij rijden!! Tweede rondje ook niet lekker gereden. 1 Balk en evengoed nog tweede!!
MAARRRRR....... Ik denk dat ik een goede kans maak om die hoofd prijs te winnen die ze hebben uitgeschreven voor diegene met de meeste plaatsingspunten over vijf wedstrijden!! Heb hele tijd tweede gestaan achter bianca schroder. En vorige week stonden we gelijk met het aantal punten. Nu kwam het secretariaat naar mij toe met de mededeling dat ik vrijdag wel naar het ruiterbal moet komen want dan is de prijs uitreiking!! En ik zat zeker bij de 1e drie!! Nu hebben we even zitten rekenen en er is dus een kans dat ik 1e zou kunnen zijn!! Dus jullie raden het al!!!: ik ga vrijdag(morgen) toch maar naar het ruiterbal!! Als ik wat weet over de uitslag dan zal ik het op bokt zetten!!
Ik hoop maar dat er nog wat meer leuke bekende zijn op dat ruiterbal anders ben ik zo helemaal alleen!!

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 09:58

Blijkt wel dat ik niet de enige was die last had van de bodem.
Wel super dat je zo hoog in de ranglijst zit. Dat levert je waarschijnlijk een leuk bedrag aan prijzengeld op!
Hopen dat je eerste bent geworden. Ik zal voor je duimen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 10:23

gefeliciteerd Mylo...
jammer van je M debuut SGWukkie!
Gomir zei idd al dat de bodem slecht was!
maja volgende x beter!
ik hoop dat ik met schoorl nog ene rondje kan doen en anders pas de 23e bij Niels Goedhart...

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 12:22

Ik kan helaas niet meedoen in Schoorl. Ik heb die zondag crosstraining. Anders had ik wel even een herkansing willen doen in het M.
Nog een vraagje aan jou, Reddy Tobias.
Jij hebt toch de SGW logo's?
Zou ik daar een setje van kunnen bemachtigen?

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 15:47

wel balen van je 1e x m. echt niet normaal dat die bodem zo hard was!! (heb dus nix gemist)

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 17:03

Nee, Omax. Wat dat betreft heb je inderdaad niets gemist!
Dit had jouw beessie vast niet leuk gevonden.
Nou maar hopen dat het in Maarsbergen wat beter gaat met dat debuut

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 21:01

vast wel!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 21:23

Ik had hetzelfde probleem als SGWukkie. Ot werd veel te voorzichtig en wilde overal onder kruipen...En dat wil in het M niet meer zo.
Rondje L HC gereden op aanraden van mijn trainer en dat ging op zich wel. Hij bleef wel heel voorzichtig lopen en heel dicht lopen, maar hij liep wel foutloos rond. Maar wat moest ik eraan rijden onderweg zeg Normaal is hij wat aan de hete kant, maar nu moest ik zelfs gewoon een paar keer aanprikken met de spoor

Misschien kun je 10 juli nog ergens rijden SGWukkie?

Mylo; leuk dat je erbij zit. Ben benieuwd hoe je geëindigd bent
Ik ga morgen schrijven op dressuurconcours

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 09:22

Grappig ( of eigenlijk juist niet ) dat iedereen het zelfde probleem ondervind met de bodem! ik rij dan gelukkig maar B dan kun je je wat meer rommelen permiteren met afstanden etc. Maar als je in het M rijd en je moet er zo aan rijden BRRR moet er niet aan denken!!
Leuk he gomir!! heb nog nooit zoiets mee gemaakt!! meestal zijn er bijv 3 prijzen en ben ik 4e! dus meestal zit ik er net naast!! Nu vertelde het secretariaat dat ik zeker bij de 1e drie zat!! Ik zal het laten weten hoe hoog ik geeindigd ben!!

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 14:43

Nou dit zal wel de laatste posting zijn bij dit topic want de wedstrijd is afgelopen!!
Gister was er prijsuitreiking en ik was 1e!!!! Erg leuk!! Het was pas om half 1 s'nachts die prijs uitreiking maar dat mocht de pret niet drukken!! We hebben onwijs gelachen!! Ik had een diner bon, een zak voer voor timing een zweet deken voor timing geld voor mezelf een wisselbokaal en een beker om te houden! Ik ben dus erg blij!!

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 14:01

Gefeliciteerd!! Wij zouden ook naar de feestavond komen maar er kwam helaas wat tussen..

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 18:24

jammer!! het was onwijs gezellig !! We waren met ongeveer 12 mensen van stal en hebben er een mooi feestje van gemaakt!! Hey wat zie ik !!?? Z1 startgerechtigd!! Super gefeliciteerd!! Ga je eigenlijk nog rijden op het grote concours van schoorl ?? En zo ja wat ga je rijden dan??