Ik kan geen 4de prijzen rijden ;)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

samoth

Re: Ik kan geen 4de prijzen rijden ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 21:25

ik heb namelijk nooit blauwe groene en rose gehad Boos!
het komt omdat ik altijd weinig tegenstanders moet rijden en hierdoor haalde ik alleen oranje of rooie rozetten Haha!:D wel leuk maar WAAR moet ik dan de bekers plaatsen Clown

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 22:05

Wat heeft iedereen toch met blauw Tong uitsteken
Ik wilde ook altijd blauw en toen deed ik mijn eerste springwedstrijdje op een manege pony en toen was ik 4e dus ik helemaal blij van ja eindelijk blauw blauw blauw.
En wat kreeg ik toen omdat het de dag was dat de manege geopent was een goudenstrik met een kleinbeetje blauw erin.
Dus ik had echt zo iets van oliebol.
Maja toen kreeg ik men eigenpony en ging ik met Orionne in de L1 onderling rijden voor de 1e keer en toen was ik 4e met 154 punten!!! dus was dik tevreden over en ik had eindelijk blauw en ja nu heb ik die pony verkocht en nu hangt die nog steeds aan die foto Tong uitsteken
Dat is me enigste blauwe lintje die ik zelf heb gewonnen Haha!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 22:24

Wat een problemen allemaal! Met me oude paard had ik nooit prijzen! Dus was elk kleurtje gewenst!!!!! (gelukkig heb ik met dit paard wel al wat lintjes verzameld. 3x oranje, en van de rest allemaal 1. Volgens mij krijgen wij geen paarse meer...) Lintjes zijn leuk, maar als ik moest kiezen tussen een lintje zonder wp of geen met een wp, ga ik toch voor de laatste!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 09:34

Gister wedstrijd gehad; rijd ik weer 2x oranje!! Knipoog

Iwandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 10:55

Haha ja dat heb ik ook Haha!
De allereerste officiele wedstrijd die ik reed won ik de eerste proef een paars lintje 6e prijs dus. Daarna nooit meer een paarse bij elkaar gereden. Clown en we zijn er toch al heel wat verder. Tong uitsteken
Ik heb het inderdaad ook een tijdje gehad met blauw. En ik had het daarover met mn pony's vorige baasje die er ook nooit blauw mee had gewonnen. We liepen naar de prijsuitreiking en waarempel een blauw lintje gewonnen! Haha! Inmiddels hebben we 6 blauwe dus dat probleem is opgelost. Vingers aflikken