Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daffodil schreef:Ik weet wel dat bijvoorbeeld met het hemelvaartconcours er met gemak twee volledige ringen (dus 25 starts) van de L2 gevuld konden worden. En nu mis ik daar behoorlijk wat namen tussen van mensen die toen wel startten, maar nu niet. En deze mensen zitten wel allemaal in de kring. Het lijkt ook wel of er vanuit de verschillende verenigingen erg weinig aandacht aan wordt geschonken waardoor het rijden van deze wedstrijd misschien een beetje in het niet gevallen is....jammer hoor. Ik ga in ieder geval de hele week hard trainen om een poging te wagen een goeie proef neer te zetten!
daffodil schreef:Ik weet wel dat bijvoorbeeld met het hemelvaartconcours er met gemak twee volledige ringen (dus 25 starts) van de L2 gevuld konden worden. En nu mis ik daar behoorlijk wat namen tussen van mensen die toen wel startten, maar nu niet. En deze mensen zitten wel allemaal in de kring. Het lijkt ook wel of er vanuit de verschillende verenigingen erg weinig aandacht aan wordt geschonken waardoor het rijden van deze wedstrijd misschien een beetje in het niet gevallen is....jammer hoor. Ik ga in ieder geval de hele week hard trainen om een poging te wagen een goeie proef neer te zetten!
Ragne schreef:
Misschien komt het ook doordat Woerden dit weekend is, wat natuurlijk ook een leuk concours is. Ik snap het ook niet, dit soort kringkampioenschappen zijn toch gewoon leuk om te rijden!? misschien mag je zelfs wel door naar de Regio, dat maakt het toch extra spannend?!
Wij gaan ook nog even flink aan de bak deze week om zaterdag goed voor de dag te komen. Morgen gaan we proeven oefenen en videoen. Ik ga voor één punt, lijkt me wel een realistisch doel. Om bij de eerste 6 te eindigen zal wel heel leuk zijn, maar zit er denk ik niet in. Heb er wel zin in!
zirkoontje schreef:wie starten er L1 van de bokkers?? ik moet namelijk schrijven bij die ring.
(Woerden is trouwens alleen B t/m M dressuur. het concour is volgend jaar weer.)
Citaat:Zeker wanneer je kijkt wie er allemaal mee doen...
double schreef:Zijn er (behalve Mariët dan) nog meer mensen die B starten?
OTTI schreef:
Ik doel op Roos Kok met Sensibel, Annemieke Koene met Tatanka, Monique vd Akker met Playboy, Anja Schep met Sin-Jet en eigenlijk ook wel een beetje op jou. In de L2 scoorde je in ieder geval altijd, dus ik mag aannemen dat het M1 ook gaat lukken?!?!?
mesastamp schreef:altijd vroeg, het is zo gezellig als ik bij me ouders ben kom ik zeker kijken er moeten ontzettend veel bekende van me duss, kan ik gelink ff bijkletsen met marriet
Dewi schreef:otti: het is nu wel een niveautje moeilijker he... ben er nog niet geheel klaar voor vind ik zelf. Ik heb vorige week in Almelo voor het eerst M1 gestart en heb wel de finale mee gereden maar ben toen niet bovenaan geeindigd. Wist je trouwens dat ik les heb van Annemieke Koene (Roos Kok ook). Toevallig dat we nu allemaal tegen elkaar moeten rijden (was afgelopen winter in het L1 ook zo)