Stratenconcours Made - 4 juni

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NdV74

Re: Stratenconcours Made - 4 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 13:02

@ Ania: leuk dat je ook in chaam rijdt, meestal gaan wij daar ook kijken.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 14:02

Als je dit jaar gaat kijken, ook op nummer 30/34 van de hackney's lettem he! Knipoog

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 14:10

Mijn zusje (liesje_waal) en dr vriend Kris hebben ook meegedaan.

Liza deed mee met een tweespan haflingers (Nero ruin en Ammon hengst)

En Kris deed mee met Roel (Belgisch Trekpaard grijsschimmel hengst) enkelspan in zo'n klassiek karretje

Als het goed is had liza zelfs nog wat gewonnen Lachen

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 14:20

gaaf da jou zusje mee heeft gedaan was ik nu maar wel gaan kijken stomme ik

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 16:59

neonlight! ik zal naar je uitkijken! ik ben of 117 of 122 bij de friezen Knipoog

misterylady: wel een spandoek meenemen he Knipoog

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 18:29

@ Ania en Neonlight: ik zal naar jullie uitkijken en zwaaien Knipoog
@ Whoopylover: die heb inderdaad allebei gezien. Zag er leuk uit.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 21:46

Ania, ik zal naar je uitkijken! En hopelijk zie ik je ook nog rijden, maar meestal hebben we het wel erg druk op concours, omdat we alle rubrieken rijden. Lachen

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 15:23

Neonlight ik kom vandaag kijken in boekel, ik zal naar je uitkijken! Wybrun moet ook rijden, maar niet met mij helaas!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 16:34

@ Ania, weet je al hoe laat je moet rijden in Chaam?

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 17:43

nee helaas.. ik heb nog niks binnen

@ neonlight....
We hebben onderweg een autoongeluk gehad, dus we hebben ons kunnen omdraaien... behalve dat de auto in kreukels ligt is er met ons niks aan de hand.
Dus sorrie maar dan moet ik je een andere keer vermaken

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 10:28

O wat balen! Gelukkig dat er alleen materiele schade is en geen persoonlijke.
Boekel was voor ons zwaar kl#te. Om 17.40 moesten we voor de grote limiet de baan in, om 20.30 damesnummer, 21.10 competitie en om 21.50 tweespan. We hebben ons kapot moeten werken om dat allemaal te kunnen halen! Voor het terugrijden vanaf de rubriek naar de wagen, omkleden, compleet omspannen met andere pony´s, en weer terug rijden naar het terrein hadden we maar liefst......20 minuten. En dan staan ze ook nog te mopperen als niet iedereen op tijd klaar staat.

Maar zondag Vlijmen hebben we weer een kans om elkaar te zien!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 14:22

@Ania: als je weet hoe laat dat je moet starten in Chaam, laat het dan even weten. Anders mis ik Wybrun misschien!
Ik heb ook nog voor je geinformeerd voor foto's van het stratenconcours in Made maar helaas, ik ben er niet achter gekomen wie de foto's gemaakt heeft

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 14:47

dankjewel! Ik moet zelf niet rijden in chaam Maar mijn trainer rijd hem wel, dus als je nog interesse hebt Oh en ik weet overmorgen hoelaat!!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 15:19

Tuurlijk heb ik nog interesse . We gaan er sowieso naar toe, dus ik vind het wel leuk om Wybrun weer te zien. Ga je zelf wel kijken, ook al rij je zelf niet? Ik hoop ook dat dhr. Toonen meerijdt met Tsjalke, net als vorig jaar. Ik vind dat zo'n leuke hengst.

Ik hoop wel dat de startlijst op internet komt.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 19:39

Ania, ben je er morgen ook bij in Vlijmen/Nieuwkuijk? Wij gaan er naar toe met 3 pony's. Moeten 's morgens in de grote limiet rijden, en dan later in de middag tweespan, damesnummer en competitie. Ik zal in ieder geval opletten of ik jullie nummer zie!
Ben trouwens blij dat dit topic weer omhoog is geschopt, was al van plan om te gaan spitten door al die pagina's om die wagennummers weer te zoeken.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 12:50

Jo ik kom ook, moet rond kwart over 4 rijden in de damesnummer, heb nummer 117. Ik zal kijken of ik je kan zien!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 21:14

Hoe was het gegaan? Jammer dat ik het niet meer kon lezen, anders had ik zeker even beter opgelet bij het damesnummer! Toen stond ik me net om te kleden of uit te spannen van ons eigen damesnummer (wat overigens super ging, 4de van de 14, waaronder veel oud-kampioenen en de huidige kampioen ). Heb wel de limietklasse gekeken, werd hij niet 2de daar? Ik wist het nummer niet meer (was het uiteindelijk nog vergeten mee te nemen) maar ik meende dat ze Wybrun zeiden, hoewel ik het niet goed kon verstaan.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 21:43

Ja klopt, hij werd 2e daar ook met het damesnummer! Ik heb aan de kant op de bok naar jou staan kijken, heb Danielle (amable van bokt) ook meteen wat foto's van jou laten maken! Maar nu weet ik tenminste hoe je eruit ziet

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 21:51

Hee, wat leuk zeg! Gave fries hebben jullie, een plaatje om te zien! Tja, en ik heb je in de ereronde voorbij zien komen, maar volgens mij had ik toen net mijn rok op mijn enkels (was me aan het omkleden ). We stonden wel ideaal met de vrachtwagen, op de korte kant van de piste. We zaten gewoon VIP! Jammergenoeg weet ik nu dus nog niet hoe je eruit ziet, heb niet helemaal goed opgelet. Wel in de limietklassen, maar aan de tijd te zien dat je hier vanmiddag hebt gepost was je daar dus niet bij.
En, wat vond je van Michael? Hij was bekaf, had vlak van te voren tweespan gelopen met overkamping (en gewonnen), moest in het damesnummer met de tussengroep mee overkampen en toen met de kopgroep. Hij heeft wel karakter getoond, hij bleef aan het lopen en ook goed in zijn front (moeilijk punt voor hem), ik ben zo trots op hem! Ben er wel eerder tussenuit gepiept in de ereronde, vond het niet eerlijk tegenover hem, en toen die grote maar eruit peerde ben ik snel de ring uitgereden.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:03

Nou gefeliciteerd allebei!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:41

Hehehe, Ik zag het, die ging echt te keer, paniek in het publiek opeens Maar hij liep super!! Ik had wel het idee dat hij op het laatst echt last had van de ophaalteugel, is het niet?? Jullie maakten em bij de plaatsing ook meteen los. Maar nu wil ik wel eens weten wat jouw naam is, want jou aanmoedigen met neonlight is ook zo raar

@ misterylady: Dankjewel!! Wanneer kunnen we jou op de kar verwachten??

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 00:18

stratenconcours is gaaf! wij hebben met onze rijvereniging 2x een stratenconcours georganiseerd(in Hoogeloon) dit jaar vielen alle mogenlijke data tegelijk met andere wedstrijden dus zouden er te weinig deelnemers zijn, hoop dat we er volgend jaar weer eentje organiseren, ook a ben ik een echte dressuurmuts, vind t wel supergaaf om te zien

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 08:59

Haha mij op de kar verwachten? Nou regelmatig hoor, alleen rij ik geen wedstrijden. Gewoon een beetje recreatief. Ik kan het ook nog niet heel goed. Op wedstrijden vind je me achter de dranghekken (als publiek haha) of tussen de veewagens paarden kijken. Een enkele keer als groom op mendressuurwedstrijden.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 12:06

Ania schreef:
Hehehe, Ik zag het, die ging echt te keer, paniek in het publiek opeens Maar hij liep super!! Ik had wel het idee dat hij op het laatst echt last had van de ophaalteugel, is het niet?? Jullie maakten em bij de plaatsing ook meteen los. Maar nu wil ik wel eens weten wat jouw naam is, want jou aanmoedigen met neonlight is ook zo raar

@ misterylady: Dankjewel!! Wanneer kunnen we jou op de kar verwachten??

Ja, daar kan hij vreselijk op tekeer gaan. Hij kan ook niet stilstaan met de opzet op, gaat ie heel idioot doen met zijn hoofd, daarom maken we hem altijd direct los. Maar echt last had hij er niet van dit keer, hij hing er niet op in ieder geval.
Tja, je kunt aanmoedigen met Michael, maar mijn echte naam is Maaike. En jouw naam?

@Renske: wij hebben ook in Hoogeloon gereden, maar er komen steeds minder deelnemers daar, en als het dit jaar door zou gaan zouden wij ook niet gaan rijden. Organisatie is naar ons idee slecht, we staan enorm ver weg geparkeerd en het is praktisch onmogelijk om het te halen als je meerdere rubrieken moet rijden. Tja, en wij rijden op een stratenconcours dus maar liefst 5 rubrieken, van de 6 hackneyrubrieken die er zijn. Na een dagje Hoogeloon zijn wij echt bekaf, hebben kilometers gelopen/gerend, geen moment kunnen zitten, iets drinken of eten is er ook niet bij. Nee, zoiets is voor ons geen hobby meer. Bovendien was het parkeerterrein vorig jaar ook slecht, en dat is niet prettig als je met kostbare karren rijdt.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 12:45

ja klopt, parkeerterrein is op ons clubterrein volgens mij, zwaar zand dus en dr zitten wat eigenwijze 'ouderen' die t allemaal beter denken te weten enzo
geloof dat vorigjaar het conours gelijk was met ene keuring voor de friezen ofzo en dit jaar hebben ze dr maar helemaal van af gezien
s pap deed t ook mee organiseren(naam gravendeel zegt je misschien wel iets ) maar die werd dr ook niet goed van dat er een paar bij zaten die steeds dingen veranderden enzo

en van gemeente Bladel waar hoogeloon onder valt mochten we niet meer straten afsluiten zodat er dichterbij geparkeerd kon worden, dus dat schoot allemaal niet echt op nee

zal iig als ze weer wat willen organiseren je opmerkingen ff doorgeven, want t is natuurlijk belangrijk dat de deelnemers tevreden zijn
is ook pas 2x georganiseerd dus is het altijd afwachten hoe het gaat enzo