Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rieta schreef:der zijn nog maar 6 in de B die voor de selectie rijden.... beetje weinig :S
haan schreef:M1 dressuur, met zware concurrentie van nichtje van Alanta
rhapsody schreef:haha valiente, heb jij (ook) een paard dat valiente heetzie onderschrift
trisca schreef:Royaltjuh schreef:Tsja, het is een momentopname, dat kan je nu natuurlijk nog niet zeggen, of het wel of niet goed gaat... Ik doe mee voor de lol, als we ons plaatsen heb ik gewoon nog meer lol![]()
Maar 'k ga nergens vanuit, kan het ook niet tegenvallen
Het is inderdaad maar een momentopname, en een jurysport![]()
Ik reed afgelopen weekeinde nog twee vergelijkbare proefjes en kreeg 150 en 170 punten. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar wel een mooie illustratie. Je moet gewoon ook een beetje mazzel hebben
Rupsje schreef:@ Rieta, hoe zie je wie er mee doen met de selectie, en wie 'gewoon' rijden ?
Ik meot nog steeds even vragen of Schoonloo bij Gasselte in de 'kring' valt..
rhapsody schreef:ps mooie tekeningen :| !!
rhapsody schreef:hey zijn er ook mensen die hier een foto kunnen plaatsen van de combinatie waarmee ze starten..? herkennen we misschien ook mensen(y)
rhapsody schreef:hey zijn er ook mensen die hier een foto kunnen plaatsen van de combinatie waarmee ze starten..? herkennen we misschien ook mensen(y)
Rupsje schreef:Ik rij op 9 juli in de B-pony's maar niet in de selectie, want volgens mij val ik er net buiten ? Weet iemand of Schoonloo (daar zit de ponyclub) ook mee kan doen met de selectie ? Ik woon vlakbij Emmen, maar ben lid in Schoonloo, kan ik meedoen met de selectie ? Ik rij in elk geval mee, selectie of geen selectie !;)