Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ladyspot schreef:De startlijsten staan er al op, alle klassen van de dressuur paarden, behalve de L2
mylo schreef:ehmmm ik kan trouwens helemaal geen starlijst vinden!! Zal wel weer niet goed kijken! ( sorry was gister nog tot laat op wedstrijd en het was vanmorgen al weer heeel vroeg!! ) Waar is de lijst te vinden ??
mylo schreef:ehmmm ik kan trouwens helemaal geen starlijst vinden!! Zal wel weer niet goed kijken! ( sorry was gister nog tot laat op wedstrijd en het was vanmorgen al weer heeel vroeg!! ) Waar is de lijst te vinden ??
mylo schreef:Yep Timing dat is mijn pony paardje!! Ik heb ondertussen ook de lijst gevonden hoor !! ( ach wat zou het toch zou zijn zonder al die blonde bokkers zoals ik hihihi)
sabje19 schreef:Ik ga zo ie zo vrijdag kijken er starten 2 bekenden in de L2 paarden
sabje19 schreef:sabje19 schreef:Ik ga zo ie zo vrijdag kijken er starten 2 bekenden in de L2 paarden
Ik zie inmiddels dat er nog een bekende bij staat dus dat wordt 3 in de L2 paarden
Ladyspot schreef:
Zo dan kan je wel een stoeltje meenemen, haha, denk dat L2 wel gezellig gaat worden.
sabje19 schreef:Ladyspot schreef:
Zo dan kan je wel een stoeltje meenemen, haha, denk dat L2 wel gezellig gaat worden.
Het is alleen zo jammer dat de prijsuitreiking zo laat is, want dan zit ik nog lang op het stoeltje, want die ik ken starten allemaal in het begin.
Antoinette schreef:Oh, ik ben er zo'n 2 jaar geleden geweest en inderdaad een erg leuk concour!
Dus eigenlijk wil ik best even langskomen met mijn
BailyKarlos schreef:Nou dat vinden we helemaal niet erg, hoor![]()
Kom je ook even langs bij de B![]()
Michelle85 schreef:Ik moet in 9.20 en 9.50 ! In ring 1 en 2, dus lekker naast de springring zoals ik al vreesde, slik