Wie gaan er 3 juni naar Harkstede??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

syvel

Re: Wie gaan er 3 juni naar Harkstede??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 22:11

yeah ben vet trots8-| maarruh.. IS NIET DOMPY! ze heet To Pleasure en haar stamboek naam is treebora..Tong uitsteken;)8-|(i)
ps batterijw as dus écht leeg:P

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 22:33

Ik ken haar door jullie als Dompie en dat krijg ik er neit meer uit Tong uitsteken
En ik had idd al door dat je baterij leeg was Knipoog

Maar volgens mij moeten we on-topic blijven Knipoog Dus nog meer mensen die komen vrijdag?? Schijnheilig Knipoog

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 09:28

haha okey dan, maarruhm ze mag in het openbaar al1 to pleasure worden genoemd!
ik hoop idd dat we allemaal mensen van de startlijst alvast kennen.. das cewl:P:D lang leve bokt(h)

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 10:19

Ghehe oke dan... *zucht* To Pleasure!!! Knipoog Tong uitsteken Haha!

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 16:31

Lachen(y)

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 17:24

rhapsody ik heb jou in bedum ook gezien. dat was met springen ik was ringmeester. ik moet ook rijden in de L1 ring 7 en 8 als 20 ste.
ook een fototje
Afbeelding

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 20:21

ha cewl:D dat kan wel kloppen, we gaan meestal naar bedum altijd goed!!Indoor bedum?!volgens mij heb ik daar toen met deze Afbeelding niet heel erg goed gesprongen.. buiten was héél spannend maar had ik 1weigering op de dubbel in de barrage met de moeder van die wat achteraf kwam van een blessure waar ze nu nog last heeft:(:( eigenlijk rijd ik ook voor een springstal maar nu tijdelijk zijn we erg dressuur gericht ook leuk:D:D start jij met het paardje van de foto:)?! ik hoop dat we je tegen komen!!zou leuk zijn:)

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 22:00

Hea, die foto's ken ik Knipoog Schijnheilig

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 08:06

yeah beuties:D

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 10:35

Ja ik start met dit paard. kan het kloppem dat je toen met ronald faber mee was? het was idd indoor in bedum

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 13:19

Suus (rhapsody) rijd idd op de paarden van Ronald Faber

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 13:37

jah, ik rijd inderdaad voor/met ronald faber.. ken je hem of heb je gewon een gigantisch goed geheugen?:P
ronald is net gisteren(min of meer) verhuisd naar zoetermeer voor zn werk! hij heeft nu nog geen paarden mee maar hij komt er eentje ophalen erg jammer mahjah..

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:21

waar is dat precies? en hoelaat? ik kom wel kijken namelijk! Haha!

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:27

Ik ga ook heen,het is zo'n beetje naast m'n ouders huis,dus da's wel handig ,hahah Haha!
Maar ik doe zelf niet mee,ga lekker kijken..Maar het word niet eerder dan zondag,heb 't een beetje drukdruk..

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:10

het is me bij gebleven. we er lagen toen appeltjes langs de bak en hij reed toen op To Pleasure geloof ik. en voor dat hij in de ring ging zatten we even te auwehoren dat als hij foutloos rond kwam dat hij een appeltje mocht . maar helaas dat was niet zo. en toen reed hij later met nog een paard maar die weet ik niet meer. en toen ik je onderschrift las dacht ik weer aan die naam.

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:25

Alanta schreef:
hoi ik ga vrijdag ook naar harkstede, de startlijsten staan inmiddels op www.startlijsten.nl

Nou Alanta jij hebt het er maar errruuuug druk mee!!!

Ik mocht niet meer meedoen in Harkstede. De Z2 zat vol volgens de organisatie Verdrietig Verdrietig Nou ja ga ik lekker naar Frieslan!!!! Veel suc6 voor iedereen die meedoet dit weekend.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:44

wat is dat nou jammer, kun je morgen niet ff weer belle??
Enne..... ik heb het errug druk, moet zaterdag en zondag jureren in Harkstede, dus we zijn er gezellie 3 dagen, hopen dat het weer een beetje redelijk blijft

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 22:31

vraagje; er komt toch ook een rubriek aangespannen paarden(hoe je het ook zegt Clown ),welke dagen zijn dat dan,en hoelaat?

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 22:37

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 08:11

altingd leuk dat je komt kijken:Dsweetwendy ook natuurlijk.. het begint vandaag vanaf18.00uur de lagere klasses zowel dressuur als springen jammer alleen dat wij er alleen vandaag zijn.. wl super veel zin in trouwens:Dalleen beetje krapjes met de tijd want ik ga zo eerst naar emmen toe voor een ethologisch onderzoek 8-|

oversized.. tis niet vaak zo dat de z al vol is.. nahjah veel succes/plezier in friesland..Haha!

haha sadan jij hebt dus best een goed geheugen!!maar ik weet het nog wel dat was wel leuk:P nu gaat ze best vaak foutloos rond en mag ze al naar de m!! dat paard neem ik dus mee vanavond:D k weet nog niet wat we dr van gaan maken want we zijn gister avond voor het eerst naar springles gegaan super vet trouwens:D maar ik hoop je vanavond te zien!!! ennn ik hoop dat ze deze x wel een appeltje verdient;) hoewel.. dikzak word het:P

hermy..tot vanavond!!:D heel veel succes en de rest van het weekend ook natuurlijk!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 10:10

Alanta schreef:
wat is dat nou jammer, kun je morgen niet ff weer belle??
Enne..... ik heb het errug druk, moet zaterdag en zondag jureren in Harkstede, dus we zijn er gezellie 3 dagen, hopen dat het weer een beetje redelijk blijft

Boos! nou d8 het dus niet!!!! Het is graag of niet, maar dat betekent natuurlijk wel iets mbt jureren daar.... dat begrijp je!! Bloos

Ik hoop idd voor je dat het droog blijft. Heb ik natuurlijk zelf ook nodig hihi nou veel plezier die drie dagen.

en Rhapsody: Nee het lijkt me ook niet dat de Z al vol is..... heb mijn twijfels.... zal wel aan mij liggen.... Maar bedankt voor het wensen van suc6!!! Haha!

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 10:16

rhapsody ik moet om 5 uur voor het eerst springen in de bb als eerste en dan om 8 uur dressuur. ik denk dat het met die van mij ook niks wordt want als hij eerst springt is hij vrij druk maar we proberen wel wat. tot vanavond

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 18:32

Nagelbijten / Gniffelen Ik heb het te doen met de mensen die NU in Harkstede op concours zijn Bloos!

Ik zit er een paar km vandaan, en het gaat me hier toch tekeer !
Fikse onweersbuien en keiharde regen.
Ik verwacht eerlijk gezegd, dat het concours nu volledig stil ligt...
Wel sneu, zag net nog een paar trailers die kant oprijden...

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 19:15

Tha_Niekje schreef:
Ik ken haar door jullie als Dompie en dat krijg ik er neit meer uit Tong uitsteken
En ik had idd al door dat je baterij leeg was Knipoog

Maar volgens mij moeten we on-topic blijven Knipoog Dus nog meer mensen die komen vrijdag?? Schijnheilig Knipoog

Uhh Pardon Aniek Rolf... ik mag nog geen kwaad woord over agnes zeggen en jij zegt op een topic waar 10000000 mensen komen dat hij dompy heet... neeeee dat is niet de afspraak Tong uitsteken

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 20:23

ik ben alweer terug, heb niet gestart, toen we onderweg waren twijfelde ik eigenlijk al, het was wel wat opgeklaard, maar toch...
Toen we er waren werd het steeds maar donkerder en donkerder, ik zat er net op toen de bliksemflitsen mij links en rechts om de oren vlogen, ik ben afgestapt en we zijn naar huis gegaan, ik vond het te link worden allemaal.
Hoorde dat ze de wedstrijd 20 minuten stil gelegd hebben en toen weer door zijn gegaan.
Hoop dat jullie lekker hebben gereden en veel winstpunten hebben verdiend.