Carrouselkampioenschappen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bonte

Re: Carrouselkampioenschappen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 12:06

jipkip schreef:
wel jammer dat die leeftijds grens er is he!? maarja.. tis niet anders maar ik heb echt wel genoten van die wedstrijd!!
top!!

Hoe oud ben je dan, want in onze groep reed ook nog iemand van 18 mee en daar werdt niets van gezegd. het is wel haar laatste jaar.

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 13:08

Ja, ik ben Mariëtte Bloos (en wwas pluto je lieveling toevallig? Knipoog aangezien je naam?? want die was cool Tong uitsteken )

Jeeeej!!! wij waren laaste!! hahaha..... Nee, het was op zich wel verwacht, wij hadden alleen maar manege-pony's, we hadden er maar 12 meerijden ( in totaal hebben we maar 15 pony's) en er was er een dag van tevoren eentje uitgevallen. Ook kunnen onze manege-ponys niet allemaal van die moeilijke figuren..... we hadden dus in vergelijking met de andere een supermakkelijke proef Bloos . Neej, dit niveau was iets te hoog gegrepen en daarom vonden we het niet erg dat we laaste waren. Ik bedoel, ons puntentotaal was op zich nog wel netjes...(66. nogwat Tong uitsteken )
We hebben ons best gedaan (dat dat niet genoeg was, jammer dan Haha! ) en trouwens, we hadden echt wel een super-stoere roze medaille!!!!!! (jaa, ik zag het wel, jullie waren diep van binnen toch wel een beetje jaloers dat jullie geen roze hadden......moesten jullie maar niet zo goed rijden hihihi Clown )

Het was in ieder geval supergezellig!!!

en zeewolde, jullie reden echt netjes hoor.
en jipkip, was jij toevallig binnenste-peletons-hoofd? ( vanaf de linkerhand gezien natuurlijk, ik meende je pony te herkennen van je avatar van bokt Tong uitsteken )
In ieder geval, gefeliciteerd!!!!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 15:27

@ jetjuh dat ligt eraan welke hand ze reed Tong uitsteken maar ze reed idd voorop naast de bruine pony.

en laatste jaar is het jaar waarin je 18 wordt en janneke is 18 dus vandaar..

ceetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 19:48

heej weet iemand alle uitslagen van de b-poule pony's kan ze nergens vinden..

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 23:46

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 06:56

hihi ik hoef niets meer te antwoorden heeft sophie al gedaan! Haha!
nee ik ben idd 18 en mag dus volgend jaar niet meer meerijden.. ja officieel tot 31 december dus voor de wedstrijd ben ik dan net ff 5 maandjes te oud.. wel jammer maar dan kan ik me nu ook eindelijk echt weer op m'n eigen wedstrijden richten.. das ook wel eens lekker..
wij trainden altijd op vrijdag avond.. als je dan op zaterdag wedstrijd hebt.. tja niet echt een voordeel carrousel rijden.. maarja..
heb de film gezien.. krijg echt kippenvel van sommige stukjes.. maar van sommige stukjes begin ik te zweten Haha! hii...
ow mijn god wat was de molen lelijk bij ons.. stomme D*nielles.. grrr... hihi..

missblonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 07:23

k ben er ook zondag bij caroussel in houten afgelopen zondag reed ik mee bij capelle a/d ijsel wij waren 4e geworden best netjes

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 09:27

jipkip schreef:
hihi ik hoef niets meer te antwoorden heeft sophie al gedaan! Haha!
nee ik ben idd 18 en mag dus volgend jaar niet meer meerijden.. ja officieel tot 31 december dus voor de wedstrijd ben ik dan net ff 5 maandjes te oud.. wel jammer maar dan kan ik me nu ook eindelijk echt weer op m'n eigen wedstrijden richten.. das ook wel eens lekker..
wij trainden altijd op vrijdag avond.. als je dan op zaterdag wedstrijd hebt.. tja niet echt een voordeel carrousel rijden.. maarja..
heb de film gezien.. krijg echt kippenvel van sommige stukjes.. maar van sommige stukjes begin ik te zweten Haha! hii...
ow mijn god wat was de molen lelijk bij ons.. stomme D*nielles.. grrr... hihi..

Whahaha stond ze weer lekker stil in het midden? Schijnheilig
Vond het toch wel jammer dat ik niet mee kon doen, vond het wel gaaf vorig jaar. Enne dan heb je ook een "minder ervaren persoon" minder, als je begrijpt wat ik bedoel. Nagelbijten / Gniffelen

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 20:39

hihi idd.. ik ben denk ik soms net ff te fanatiek voor echte team sporten.. maar tis toch ook wel weer heel gezellig! lekker klote op vrijdag avond.. soof en ik hebben toch ook gesprekken gevoerd tijdens het rijden.. en later ik met hester dan.. mijn god.. daar vallen je tanden spontaan van uit als je bedenkt dat je dat tijdens het paardrijden bespreekt.. maarja dan was het gauw weer: " peleton van janneke op afstand komen".. "lekker rustig zo"! hihi
Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:27

Whahaha of er gebeuren andere dingen. Moet ergens aan denken, je weet wel wat. Whahaahaaa *LOL*

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 17:10

liza hou op!

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 20:23

eej ik deej mee aan de nederlandse kampioenschappen caroussel Haha! Pling we zijn 4e Haha! het scheelde net 1, nogwat puntjes:(maarja volgende keer beter Ach gut

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 21:51

Heeft iemand van jullie afgelopen zondag in Capelle a/d Ijssel onze carrouselgroep nog gezien? Van manege Pothoven uit de Beemte/Apeldoorn. Volgens mij waren ze 5e geworden in de B-poule.

missblonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:49

hej hej wie waren er vandaag allemaal bij de NK caroussel paarden? ik von het erg oneerluk gegaan zilfias hoeve had veel beter gereden als de meesten (maar jaa da was onse mening) wie van jullie waren er nog meer en wat vonden jullie er van ?

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 20:12

Ik was er ook, maar heb alleen onze grouep zien rijden. Carrouselclub Spaarnwoude. Wij waren 4e. Jammer, want 1 jury gaf een 7 voor de muziek en de andere een 6. had die ook een 7 gegeven, dan waren we eerste. Maar helaas. Was wel rot parkeren daar zeg. Zaten veel mensen vast toen ik wegging. Ik reed gelukkig langzaam en kon er zo uitkomen, maar zat ook bijna vast. Boos!

missblonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 21:13

ja klop was slegt pakeren enso maar als se in land allemaal hadden geparkeerd dan konden se er mssn nie uit kome en zo omdat mssn weg zou zakken ag volgend jaar weer

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 16:38

angel_moby schreef:
ja klop was slegt pakeren enso maar als se in land allemaal hadden geparkeerd dan konden se er mssn nie uit kome en zo omdat mssn weg zou zakken ag volgend jaar weer

*Zucht* en nu in het nederlands?. Geen msn taal op bokt.

Viel me op dit jaar dat iedereen met losse auto's kwam. Normaal kwamen er altijd wel bussen die nemen niet zoveel ruimte in beslag.

Het was idd erg druk gelukkig nog genoeg ruimte om mijn paarden te doen. Urban was totaal NIET onder de indruk van alle drukte en gejuich hij is en blijft super cool *trots op 4 jarige*.

Jammer van Zilfias Hoeve ploeg heb ze niet gezien maar had ze veeeel meer gegunt.

Volgend jaar beter...

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 22:12

onze manege was er ook bij, ze waren 5e en ik vind dat nog erg goed.... Ik viel donderdag even in voor iemand, en als ze zo hadden gereden op de kampioenschappen als donderdag, dan waren ze zeker laatste geworden!! (Het was niet zo handig met een invaller, maar sommige mensen reden gewoon totaal de verkeerde kant op terwijl ze zoveel maanden hadden geoefend Tong uitsteken )Mischien door de spanning, maar we zijn dik tevreden.... Haha!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 23:21

dat is altijd zo bij ons, als we thuis rijden is iedereen veel drukker met zn eigen pony bezig. Om hem goed te laten lopen zeg maar, dan met de figuren. De helft gaat dan verkeerd. Maar op de wedstrijd zelf is iedereen super geconcentreerd en dan gaat het veel beter!

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:21

ik niet hoor soof... Haha!