En oja, hoe groter het paard, hoe lomper. Heb je weleens gezien wat een lompe platvoeten een groot paard kan hebben? Nou, dan liever mijn elegante kleine chique merrie. Ik hoef me echt niet voor haar te schamen!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dennis schreef:Ukkiepuk rijd met haar shetlander nu L1+een zootje winstpunten bij de paarden.
Ik wil het volgend jaar ook gaan proberen met Roosje!
Mariek87 schreef:Dennis schreef:Ukkiepuk rijd met haar shetlander nu L1+een zootje winstpunten bij de paarden.
Ik wil het volgend jaar ook gaan proberen met Roosje!
Haha, ik moet wel zeggen dat ik dat een ontzettende lacher vind, bij ons in de buurt rijd er ook zo eentje, dan word je echt wel raar aangekeken![]()
Denk ook niet dat je dan heel erg serieus wordt genomen![]()
ukkiepuk schreef:[
Ze zullen wel moetenZeker als je er een landelijke ruiter uitrijdt met je shet
![]()
Ik start dus met Zorro, mijn shetlandpony van 1.07m, tussen de paarden. Na 6 wedstrijden in de B hadden we 10 winstpunten en zijn L1 gaan starten. Nu na 5 wedstrijden in de L1 hebben we 8 winstpunten.
Ik heb 1x negatief commentaar gehad van een jury, zij vond dat mijn pony de oefeningen niet aan kon. Niet wetend dat er juist door het shetlandponystamboek een soort pavo cup wordt georganiseerd. Shetlanders moeten daar kunnen wijken en schouderbinnenwaarts tonen. Ik heb regelmatig punten boven de 160 en 3x boven de 175 gehad.
[/quote]
ukkiepuk schreef:Ze zullen wel moetenZeker als je er een landelijke ruiter uitrijdt met je shet
![]()
Ik start dus met Zorro, mijn shetlandpony van 1.07m, tussen de paarden. Na 6 wedstrijden in de B hadden we 10 winstpunten en zijn L1 gaan starten. Nu na 5 wedstrijden in de L1 hebben we 8 winstpunten.
Ik heb 1x negatief commentaar gehad van een jury, zij vond dat mijn pony de oefeningen niet aan kon. Niet wetend dat er juist door het shetlandponystamboek een soort pavo cup wordt georganiseerd. Shetlanders moeten daar kunnen wijken en schouderbinnenwaarts tonen. Ik heb regelmatig punten boven de 160 en 3x boven de 175 gehad.
http://groups.msn.com/_Secure/0XAD2Aoob ... 2560[/img]
Ik start ook nog de nrps pony Celvin H (v. Celvin op bokt) hij is 1.52m en we hebben nu 11 winstpunten na 6 wedstrijden in de B. Als hij weer volledig hersteld is van zijn blessure gaan we de training weer oppakken voor de L1.