rockey schreef:conny14 schreef:met me pony dan he
naar wie ga je dan kijken bij de pony's?
ik wil bo'tje eigenlijk ook wel zien...
bo'tje...wies da?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rockey schreef:conny14 schreef:met me pony dan he
naar wie ga je dan kijken bij de pony's?
ik wil bo'tje eigenlijk ook wel zien...
haike schreef:Pannie schreef:JAAAH ik mag met mn grote E-pony tussen de Atjes gaan rijden volgens de startlijst...nee k denk dat ik mn shetje maar uit de wei pluk en die mee neem![]()
Moet om 11 uur...als laatste!
waar sta jij dan? Ik kan je helemaal niet vinden!! Is paarden en pony's nu op dezelfde dag? Wie starten er nog in een viertal?
YoJcE schreef:nou ik heb maar even naar secretariaat gebeld, weet ik het idg zeker![]()
voor de pony's is door de kalverstraat(straat v/h moleneind) en dan de buld over en daar zijn de terreinen. Dus ik denk dat de terreinen bijna langs elkaar liggen...
het veld was afgekeurd omdat het te klein was. ze hebben 17 dressuurringen dus die passen daar niet op. en de springring was te klein...dus vandaar
conny14 schreef:ehh ferry hof volgens mij...ik wijs hem zondag wel aan tess...maar als je hem ziet dan kots je echt heel je eten uit..dusse eet maar niks van te voren![]()
YoJcE schreef:oo ligge die terreinen heel ver van elkaar?? wil namelijk wel ff naar de paarden gaan kijken... neem mn electrische step wel meedus als je nou iemand met z'n ding over het veld ziet rijden .... zwaai ff
steffiej schreef:haha heeeeey maudje!!
ik kom kijken![]()
last van F hebbe we toch niej meer
najaaa zie je dan wel
xXxXx
Pannie schreef:Het is op hetzelfde terrein als waar het de vorige keer van spona groot concours was...is al weer ff gelede want k reed toen nog op mijn andere pony...dus minimaal 5 jaar geledenK kom dr iedere dag langs op weg naar school...en k vind dat ze toch wel ff hadden kunnen grasmaaien voordat ze de ringen er neer legden
rockey schreef:steffiej schreef:haha heeeeey maudje!!
ik kom kijken![]()
najaaa zie je dan wel
xXxXx
yesssssssss steefje komt kijken![]()
neee gelukkig geen last meer van F, meteen afgekapt die onzin
ow maar dan stel ik jullie ook meteen voor aan mijn kleine zwarte draakje![]()
maar wordt wel gezellig zondag![]()
laterssss
x
steffiej schreef:haha heeeeey maudje!!
ik kom kijken![]()
najaaa zie je dan wel
xXxXx
conny14 schreef:ejj maud niks met F beginnen he...sukkel
maar waar heb je hem dan gezien??
En haike..oja je komt niet..vergetenTsjah sommige mensen denken weleens dat ik blond ben maar hoe zou dat toch komen
![]()
Kim smst mij net...ja we moeten optijd naar bed want moeten om 6 uur eruit..ik smsen...dan hoef ik nog niet optijd naar bed ik ga wel in het gras liggen slapen. Jij moet rijden ik nietMmmm kga wel met die ouders buiten zitten kruipt zij maar in bed.. heb ik de vorige keero ok gedaan
![]()
Tot morgen mensjes