En dressuur in ring 3 en 4, als 12e vanaf 14.00 uur.
Best wel lekkere tijden eigenlijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Moet als nr 11 id L1... trisca schreef:ik moet als 4e en als 12e en het begint om 9 uur![]()
![]()
Heb er zin innnnnnnnnn

maar dat wist je al natuurlijk 
ze moet als 4e en begint om 14.00 vet leuk whahah
ben zo blij
Marije1984 schreef:Wow ga ik op je letten!! ik heb een bruin paard met op het shabrakje Tarnnella hihi
Let ik op jou... Ik ben te herkennen aan een zwartbruin (hoort zwart, is ondertussen al verkleurd richting bruin
) paardje, 4 witte voeten en een blesje...
Gaat weer fijn...

Dat hoop ik toch echt niet, want ik verheug me juist zo op deze wedstrijd! Royaltjuh schreef:Ik wordt trouwens gejureerd door een ex-instructrice en moet ook rijden tegen 1Gaat weer fijn...
![]()
magic_lover schreef:trisca schreef:ik moet als 4e en als 12e en het begint om 9 uur![]()
![]()
Heb er zin innnnnnnnnn
Ik wil wel mee hoor om eventueel foto's en/of filmpjes te maken![]()
Kijk maar even(heb zaterdag verder toch niet echt veel te doen

ze kan ook met ons mee natuurlijk
Rieta schreef:ik ben der ook nogze kan ook met ons mee natuurlijk

de bonte heeft een beetje veel energie
trisca schreef:ik moet als 4e en als 12e en het begint om 9 uur![]()
![]()
Heb er zin innnnnnnnnn
Herkenbaar aan een bruine fries...*Zucht..*
misssixty schreef:ik doe ook mee!!!
M springen en M1 dressuur
en volgens mij moet ik weer eens lkkr tegelijk springen en dressuren...erg leuk!!
Succes allemaal
trisca schreef:Royaltjuh schreef:Ik wordt trouwens gejureerd door een ex-instructrice en moet ook rijden tegen 1Gaat weer fijn...
![]()
En dan mag je van geluk spreken dat je niet meer tegen mij hoeft![]()
![]()
![]()

Royaltjuh schreef:
Ik wordt trouwens gejureerd door een ex-instructrice en moet ook rijden tegen 1Gaat weer fijn...
![]()
En dan mag je van geluk spreken dat je niet meer tegen mij hoeft![]()
![]()
![]()
Want???![]()
naja, dis mn laatste L1 wedstrijd, daarna de L2 in, dus zie ik je daar wel weer...