Z debuut niet bepaald vlekkeloos

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mylo

Re: Z debuut niet bepaald vlekkeloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 10:11

Idd ik heb een zwarte!! bijna geen wit alleen een klein druip kolletje!! Dank voor het compliment gomir..
Spijkerboor is ook leuk strarten!! Voor mij is de volgende dressuur in Bergen op 12 juni ga nu eerst weer springen! MirandaB en Paulanda gaan jullie nog starten in Bergen? en jij Gomir?? En zo ja welke klasse??

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 13:41

Ik start 12 juni Midden Beemster en Paulanda ook.
Start 1 juni Heiloo en 18 of 19 juni.. weet het even niet precies ook Heiloo.. Dan even kijken hoe het gaat voordat we verder inschrijven.

Ik ben vandaag ingelezen met de Z proefjes.. Het viel me mee iig Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 18:33

bergen ben ik nog niet helemaal uit Rij de week ervoro iig beide paarden, misschien dat ik er ook één meeneem naar bergen Ja
Vind ik altijd wel een heel leuk concours!
Ik heb eigenlijk nog maar weinig gepland voor juni Bloos Alleen KC Den Helder eerste weekend juni. En dan 17 juni SGW Ede met Ot. Wil in juni eigenlijk ook nog proberen een keer op de woensdagavondwedstrijden bij de toekomst te rijden, maar ben bang dat ik dat niet red ivm keuzevak...(ben dan te laat terug uit Amsterdam). Ik wacht dus nog op mijn rooster van de VU voor ik definitief ga plannen voor juni Ja

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 18:37

Wat een debuut [naam verwijderd] Nagelbijten / Gniffelen
volgende keer gaat het vast een heel stuk beter!
Succes!

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 17:36

nou vandaag poging 2 gehad,ging veel en veel beter,hij was eindelijhk sinds flink wat wedstrijden weer eens goed bij mij en niet zo gespannen,lekker gereden iig,traver rechtsom blijft moeilijk,rest ging echt niet verkeerd,helaas een echte 6jes jury(mevr oosthuizen,wist t al van te voren),en kreeg dus wel 4en maar niet mn 7ens die er toch ecjht ook bij hoorde te zitten,162 en 169,dus we gaan richting de 170,was echt te laag beoordeeld maar goed.we hebben er nu nog 4 staan en dan lekker trainen,er moet wat meer verzameling in de proeven zijjn en wat betere afwerking,gaat helemaal goed komen.

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:04

jammer van je punten, ik hoorde van miran al dat het er wel goed uit zag....

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 08:13

Toch wel fijn dat je zelf wel lekker gereden hebt, alleen dan wat minder van de jury ( maarja het blijft een jurysport).

Veel succes volgende keer.