Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
arie53 schreef:Gerrie schreef:Tuurlijk zijn de meeste er voor hun plezier!
Maar draai het nu eens om jury laat uit coulance alle combinaties doorrijden ongeacht wat ze aan hebben of wat ze aan/ in hun paard hebben hangen.
Vervolgens komt de federatievertegenwoordiger met kennis van het hele wedstrijdregelement en spreekt de jury erop aan op straffe van uitsluiting..
Wat zou jij dan vervolgens met zulke combinaties doen?!
Nou jureer ik toch al zo*n 25 jaar, en sta als soepel bekend, ik heb nog nooit commentaar van een Federatievertegenwoordiger gehad,als ik het zelf al niet ben !!!!!
Gerrie schreef:Maar omdat jij het 'niet gezien hebt' kun je een reprimande krijgen..blijf je er dan bij dat je 'burgerlijke ongehoorzaamheid' toestaat?
Gerrie schreef:Waar dient het reglement dan als het toch niet nageleefd wordt??
Niet door de ruiter, jury en federatievertegenwoordiger??
Gerrie schreef:Ga jij mee in de naleving zoals de regio Drenthe dat doet?![]()
Moeten er nog wat brieven verstuurd worden }>
CGJ12 schreef:Gerrie schreef:Ga jij mee in de naleving zoals de regio Drenthe dat doet?![]()
Moeten er nog wat brieven verstuurd worden }>
Lame schreef:Ik word als ruiter geacht alles op orde te hebben... dan mijn mederuiters ook..
PS: ik ben geen jurylid.. maar ik zou geloof ik pislink zijn als de ruiter vervolgens in beroep gaat en van de vertegenwoordiger wel gewoon doodleuk gelijk krijgt...
Gerrie schreef:Dus die ruiters gaan er niet uit bij jou omdat je het te laat gezien hebt of omdat je coulant bent?
En zeg je er vervolgens wel iets over??
Net zolas jij de regels hoort te kennen geld dat toch ook voor de ruiters?