Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hopkefamke schreef:nynke schreef:Ik rij ook bij de Surventoruters in Surhuisterveen
Jah ik weet wel wie jij bent![]()
Jij was toen oowk bij die wedstrijd in marum tog?Alikesflame schreef:wat grappig ik ook
Maar ik weet niet wie jij bent![]()
Maar ik zit oowk niet op les bij de surventoruters..
Jij wel??
Hoffieeeh schreef:Frisiaantjes uit Dokkum.
Maar op het moment even geen wedstrijden. Héél misschien volgend jaar weer.
HedwigG schreef:Ik zit bij de zelfde club als hoffieeeh.
De frisiaantjes is voor pony`s de Dongerruters is voor paarden.
moonie schreef:landelijke rijverening de driedorpruiters te wagenberg
Pc de Skansruterkes In gorredijk superclub ..! instructrices zijn super ..!! mireille de koning en hennie roffel ! we rijden bij dekema super mooie locatie met 2 binnenbakken 1 zeer grote buitenbak een stapmolen een zandpad en een bosje met piano en meertje + nog een buitenbak ...+ ruitersportwinkeltje zelf rij ik met 2 ponys wedstrijden ...
we gaan ook ieder jaar op ponykamp in schoonloo bij manege knollegruun superleuke locatie en supergroot bos !
Utopiaatje schreef:Ik rijd bij de Hanzeruiters in Bolsward (rijd overigens geen wedstrijden).
HedwigG schreef:Ik zit bij de zelfde club als hoffieeeh.
De frisiaantjes is voor pony`s de Dongerruters is voor paarden.
Miranda.. waarom rij je eigenlijk geen wedstrijden meer? ging toch zo goed?
Citaat:
De rijverenigingen ik kan vinden (op de regiosite van Fryslân )zijn: LR/PC de Hjouwer, PC&LR 't Haskelân, LR Rúterwille en PC Jong út Ein, LR/PC Scheeneruiters.
porscherider schreef:Utopiaatje schreef:Ik rijd bij de Hanzeruiters in Bolsward (rijd overigens geen wedstrijden).
Ben je ook lessend lid? Dan komen we 's winters bij dezelfde manege, Maurix, Tjerkwerd.
Jullie rijden dan geloof ik op dinsdag he? Wij op donderdag. Utopiaatje schreef:Ja ik ben lessend lid. Ik heb toevallig afgelopen winterseizoen geen les gereden, maar komend seizoen hoop ik 's winters ook weer gewoon door te kunnen lessen. Maar dat is inderdaad bij MaurixJullie rijden dan geloof ik op dinsdag he? Wij op donderdag.
marius schreef:Rij bij de deelenruiters.. Les en wedstrijdrijdend lid... Enne, mijn nieuwe paard die vanmiddag komt... komt bij Maurix vandaan