kring 6 ....?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

olijf

Re: kring 6 ....?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 13:49

Anders komen jullie maar gezellig naar kring 5? geloof ik!
Ik ben altijd in voor een praatje, maar start ook vaak in jullie regio dus wie weet komen we mekaar zowie nog tegen!!
En idd wij moeten ons hier wel selecteren door twee van de vier selectie zowiezo te rijden en dan bij de eerste zoveel zitten....
Hier is t aantal starts en dus ook de concurentie groter dan!!
Nou ja hoeft niet persee natuurlijk......

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 13:52

kring 5 is toch: Maasdam, Puttershoel, Oud-Beijerland / strijen etc?

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 14:04

Ja volgens mij wel!!
Ik kom van OBL en zat volgens mij in kring 5, maar ik kan t mis hebben hoor....

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 15:08

miisshOrse schreef:
kring 5 is toch: Maasdam, Puttershoel, Oud-Beijerland / strijen etc?

Ridderkerk ook! Ik start ook voor kring 5.. En volgens mij heerjansdam (daar worden de kringkampioenschappen meestal gehouden..) en zwijndrecht ook..

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 16:42

Kring 3 dan is de selectie lekker op de Oranjehoeve. Trouwens de RMO is een gezellige vereniging en de organisatie is daar goed ( haha die doe ik zelf!!!)

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 18:40

Oke, ik zal het onthouden!

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 18:53

Je bent van harte welkom!!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 19:26

Een vriendin van me start bij kring 6 en ik ga altijd mee, maar kan eigenlijk niet echt vergelijken met andere kringen.
Binnenkort gaan we naar Halsteren, das Kring 1 (West Brabant) van Noord Brabant, es kijken hoe het daar gaat.

Maar ik proef een beetje uit de reacties dat praten met het bestuur van Kring 6 weinig zin zal hebben?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 10:09

Wij hebben het er soms ook wel eens over om over te stappen naar een andere kring. Vooral vanwege het gedoe met de selecties! Met de indoor selecties waren er slechts 2, op 2 zaterdagen gelijk achter elkaar. De eerste was in oude tonge geloof ik, maar toen was er een ontzettende wind, en je moet wel de dam over met je trailertje. Wij zijn dus niet gegaan, netals vele anderen. De eerste selectie telde dus niet mee, bleef er 1 over. dwz 1 proef om je te kwalificeren, terwijl er in andere kringen wel 4 selecties zijn.

Nu voor de zomer zijn er weer maar 2, maar nu tellen wel alle 4 de proeven (de beste 3 denk ik. ) dus wel iets beter dan bij indoor, maar stel dat het weer niet door kan gaan?

In andere kringen zijn vaak 3 of 4 selecties, sommige misschien nog meer, op deze manier krijg je een beter beeld van de beste ruiters en niet alleen diegene die toevallig een goede dag hebben!!!

Waarom wij niet naar een andere kring gaan? Ik ben al 16 jaar lid van de zelfde vereniging, wat ik toch jammer zou vinden om te veranderen. Bovendien is mijn vereniging niet ontzettend duur en ik moet bekennen dat dit wel degelijk meespeelt! Ik heb niet ff het geld liggen om lid te zijn van 2 verenigingen of van 1 duurdere vereniging! Dus dan idd maar gewoon rijden en het zelf gezellig maken!!! Er zijn altijd wel een aantal gezellige mensen!!!!

Kring 5 is idd Oud-Beijerland, enz..

Enne het was idd gezellig op de Oranjehoeve met 1 van de wedstrijden die ik heb meegedaan, eind augustus weer !!!! Hele goede organisatie trouwens Knipoog hahaha (ps heb je mn coupons al binnen??)

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 11:34

Dank je Bloos Nog geen coupons...post moet nog komen vandaag of had je ze eerder gestuurd?

Heb je ze naar mij gestuurd of naar de manege in dit geval? Ik hoor het wel..

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 11:53

ehm moet ik astrid vragen die regelt alles!! haha voor in de toekomst wat is het handigst??

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 11:56

Stuur ze maar naar mij. Ik heb geen paard meer dus kom daar niet dagelijks meer.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 12:01

ok doen we

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 16:27

selectie kring 6...zijn al jaren omstreden, heb afgelopen indoor ook meegereden... altijd gezeur...indd ook door het uitvallen van 1 selectie wedstrijd ben ook niet gegaan vanwege de wind.
Op zich vind ik de rest van de kring 6 wel leuk...maar misschien ligt het eraan met welke mensen je omgaat... ik denk dat de hele dressuur wereld niet altijd gezellig is...rij gewoon voor jezelf en maak er wat van...ligt ook aan je eigen instelling...
Gewoon je eigen ding doen en genieten van de sport en je paard!!!!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 17:18

Stennisje schreef:
Een vriendin van me start bij kring 6 en ik ga altijd mee, maar kan eigenlijk niet echt vergelijken met andere kringen.
Binnenkort gaan we naar Halsteren, das Kring 1 (West Brabant) van Noord Brabant, es kijken hoe het daar gaat.

Maar ik proef een beetje uit de reacties dat praten met het bestuur van Kring 6 weinig zin zal hebben?

Ik doe ook mee in Halsteren. Is een heel erg leuk concours en erg leuke vrijwilligers. Eerlijk waar, ik kan het iedereen aanraden.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 18:56

Barbara_m schreef:
Stennisje schreef:

Ik doe ook mee in Halsteren. Is een heel erg leuk concours en erg leuke vrijwilligers. Eerlijk waar, ik kan het iedereen aanraden.

Welke klasse start je?

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 19:36

Z2