Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Alikesflame schreef:@ XLucienneX die datums die jij er neer zit is juist
geen
oefenparcour verder alle maandagen wel
Alikesflame schreef:waarom dan geen oefenparcour? er is dan volgens mij paardenmarkt ofzo. Volgens mij heb ik jou gister zien rijden Marije.
Alikesflame schreef:haha nou ben ik ook blondVolgende keer zeg ik gewoon wat hoor
jij hebt een lichtbruin paard met een kolletje toch? die indoctro
marije1987 schreef:Alikesflame schreef:haha nou ben ik ook blondVolgende keer zeg ik gewoon wat hoor
jij hebt een lichtbruin paard met een kolletje toch? die indoctro
Ja klopt en jij hebt een grote cap?Hoeveel punten had je? Weet jij ook hoeveel er door mogen en wat de hoogste punten in de B waren?
Alikesflame schreef:zo'n champion jahad vet beroerde pnt. 151 en 149. ze gleed de hele tijd uit, dus heb geen middengangen enzo gedaan. wou eigenlijk gelijk afgroeten. maar goed heb ze toch uitgereden. ik weet verder niets van pnt. of wie er door gaan.
Alikesflame schreef:ja klopt. ze kan maar heel kort op ijzers staan. En nu waren de hoeven gebrokkeld. ga vrijdag niet naar tytjerk maar zatedag wel naar gorredijk. Tietjerk had ik wel opgegeven, maar kan niet.