Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barbara_m schreef:Ja het wordt buiten gehouden. Je mag wel foto's van mij maken hoor. Moet maandag als 4e dacht ik (14.20) in het Z2.
prakkie schreef:Als het goed is, is marcel er dit jaar ook weer (de fotograaf)..Als ik hem op stal zie, vraag ik het nog wel ffies aan hem, maar had het er vandeweek met hem over en toen begreep ik dta ie er ook zou zijn...
Hij zit trouwend ook op bokt...
MARCEL!!!
prakkie schreef:gezellig dat er zoveel bokkers zijn...
Brigitte schreef:prakkie schreef:gezellig dat er zoveel bokkers zijn...
Dat valt toch nog tegen, tot nu toe:
Prakkie,
Barbara_M,
Frunnik,
Miam,
Voogd
en ik (zei de gek)
6 mensen op de totaal 144 starts, volgens mij moeten er nog wel wat meer bokkers aan meedoen.
prakkie schreef:ik wil dat ook niet weten hoor...moet er leeg in kunnen rijden, dus met mijn gedachten niet bij hoeveel punten ik moet rijden, maar bij het rijden en de proef.
Barbara zei gisteren: alle problemen en moeilijkheden mag je bij mij in mijn rugzak stoppen, daar zorg ik voor. Jij moet alleen de proef rijden en daar mee bezig zijn...
Dat is een erg fijne gedachte, ik hoef me gelukkig nergens anders zorgen om te maken...
voogd schreef:ik hoorde vandaag in de wandelgangen dat daar veel parkeerproblemen zijn, en dat t ongeveer een half uur lopen is, naar de losrijbaan???
wie weet daar meer over?