snel of langzaam naar een andere klasse toe?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

als je wedstrijd reed, zou je dan langzaam of snel naar een andere klasse toe gaan?

heel snel, m'n pony kan het immers toch wel
8 (13%)
heel langzaam, je hebt toch alle tijd
1 (1%)
maakt mij niet zo veel uit
5 (8%)
gewoon, je pony moet het ook kunnen verwerken
43 (70%)
anders....
4 (6%)

Totaal aantal stemmen: 61

Let_be

Re: snel of langzaam naar een andere klasse toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 15:17

ligt eraan!!

Haal je nou elke keer 1ste-2de prijzen en constant 2 winstpnt. Naja dan ben je denk wel klaar.

Zolang ik thuis maar 1 niveau hoger ben dan op wedstrijd. Dat vind ik wel erg fijn! Zekerheidsgevoel. (zolang dat kan). Ik train nu ook M1 + keertwendingen, terwijl ik nog mn eerste L2 proef moet rijden (zit al wel in L2, nog niet gestart, door blessures enzo).

Het verschilt ook per paard en ruiter!

Bij mij ging de B en L1 eigenlijk te snel, dus heb ze uitgereden met 21 en 20.

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 15:29

ik heb nu 6 winstpunten in de B
ik wacht gewoon totdat mijn instructrise zegt wanneer ik naar de L kan want zei weet het beter dan mij
ik ben daar van 2x 2e geworden en 1 keer 3e
dus vind het opzich nog nie zo slecht

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 15:30

viefdepief schreef:
reddytobias schreef:
pony moet het zeker kunnen verwerken.ik ken iemand die steeds met een pony een klasse hoger ging....totdat ze Z was en de pony zomers niet meer wilde springen. winters wel...en dan nog zo dom om ZZ te gaan...
pony kan het gewoonweg niet verwerken
en de domste opmerking daarbij was wel: tja als ie weigert ga ik toch weer lekker een klasse lager...!!!

DOM, zoiets moet je voorkomen en niet opzoeken...maja sommige mensen hebben het hoog in hun bol!

ik reed M met mijn pony, hij stond te koop en heb toen de stap gemaakt om hem toch een x Z te starten. bij de pony's had hij het zwaar. afstanden waren te klein voor hem...eenmaal bij de paarden leip hij als een trein en was ik blij dat ik toch die stap had gemaakt!!

ik vind het belangrijk dat je nar je paard kijkt...paard moet immers het grote werk opknappen!!

Ja

Vind het met springen trouwens wel een ander verhaal!!

Ben ik het mee eens Lachen

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 17:09

Ligt aan het paard vind ik. Als je iedere keer dikke winstpunten rijd, en je paard is klaar voor de volgende klasse, zou ik gewoon overgaan. Met Melody en Schumi heb ik alle klassen bijna uitgereden.
Ik ga binnenkort Umcalsum ook starten en ik zie wel wanneer ik over ga.
Het ligt er maar net aan hoe snel ze alles oppakt.

JessicaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 15:40

leuk tabitha (Reddytobias)als jij zo over mij praat op bokt..weet niet waar je het vandaan haalt..maar ik heb al me klasses vol gerede hoor!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 16:26

JessicaB schreef:
leuk tabitha (Reddytobias)als jij zo over mij praat op bokt..weet niet waar je het vandaan haalt..maar ik heb al me klasses vol gerede hoor!

oke!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 16:32

Zodra je er klaar voor bent overgaan. Niet snel niet langzaam. Je moet je goed voorbereid hebben, maar je moet niet alles foutloos willen doen Lachen Dat komt naarmate je verder gaat vanzelf!

jamiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 19:10

Ik heb nu genoeg winstpunten (11) in de L1 gehaald, en ik ga nu wel meteen L2 starten. Ik weet niet hoe dat zal gaan. Ik ga het gewoon proberen, en dan even kijken hoe het gaat. Als ik de eerste keer dramatisch lage punte haal, dan oefen ik eerst nog wel ff een tijdje door Knipoog

Kelly1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:09

ik ga tot nu toe erg snel door de klasses heen.. in 8 wedstrijden in 14 proefjes had ik 19 winstpunten in de B! mijn paard was opzich klaar voor de L1 maar ik vond het wel leuk Bloos toen ik 19 winstpunten had ben ik nog een wedstrijd gestart in de B 2 proeven en daarin had ik nog 3 winstpunten gereden! uiteindelijk had ik dus 22 punten en toen ben ik overgegaan! nu heb ik vier proefjes gereden in de L1 en ik heb ook vier winstpunten Lachen ik heb nog geen een keer gehad dat eigenlijk alles wel goed ging.. maar toch doet mijn paardje het niet slecht! mijn hoogste score in de L1 is nu 166 maar ik wil toch ook in de L1 weer dubbele winstpunten rijden! ik zou als ik mijn punten heb meteen naar de L2 kunnen.. het zit er allemaal op ongeveer t/m M1 niveau! maar mijn paardje is 5 en ik ben nog jong dus ik rijd voorlopig gewoon lekker de klasses uit! in de B ben ik trouwens de laatste drie wedstrijden (5 proeven) allemaal 1 geworden! nou dat is toch een leuke afsluiter! in de L1 ben ik nog niet verder gekomen als de 2e plek

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 12:20

‘binnenpretje’ ...Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen