Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
asjuhh87 schreef:Citaat:Heb wel gehoord dat ze bij de L2 naar huis gestuurd zijn en een aantal van de M1 ook.
waren er een paar naar huis gestuurd??? hoe kan dat dan? Bizar
maargoed bij B en L1 paarden was ene Mulders. M1/M2 en L1/L2 pony's/paarden en B pony's weet ik niet staat niet op de site..
twas niet echt een relaxte dag geloof ikik heb er niet zo heel veel van meegekregen ik heb gewoon in de binnenbak gereden en een kaassoufflé gehaald en toen had ik het wel weer gezien
enne.. Sunhild lag bijna IN me kruiwagen haha
peanutbutter schreef:Ja, de jury bij de L1 paarden was inderdaad Mulders. Ik weet ook niet waar ze last van had.
Krato schreef:Ik start 5 juni ook in Papendrecht!
asjuhh87 schreef:Dan kom ik met mijn ponykind naar jullie allemaal zwaaien
Citaat:Misschien dat die fjord van me wel een buiging voor je wil doen voor een snoepje.
asjuhh87 schreef:Citaat:Misschien dat die fjord van me wel een buiging voor je wil doen voor een snoepje.
misschien wel
het beroemde "witte bloemetjes bosje" is nu wijlen witte bloemetjes..
vandaag zijn de witte bloempjes eraf gehakt, het is nu een heel sneu struikje (het was ons mooiste struikje) maarre.. in verband met de olympics voor gehandicapten hebben ze dat gevaarlijke monster toch maar gesnoeid..