Ik vond eerst die springjasjes ook niet zo mooi. Ik vond ze veelste opvallend. Maar ik denk dat ik er aan begin te wennen, ik vind ze eignelijk steeds mooier worden. Die caps vond ik gelijk al mooi.
Het gaat helemaal de verkeerde kant op, dat logo van de NHS toen (met de nederlandse vlag) helemaal top! Wat heb je nu oranje.. tot vervelends toe (valt het jullie ook niet op dat als anky zelf mag kiezen welke jas ze draagt, ze ALTIJD die met het NHS logo aan heeft ) Daar streefde je vroeger naartoe om in zo`n jasje te mogen rijden, maar ik vrees dat je je ervoor moet schamen...
De styling van de dressuurruiters, prima ziet er netjes uit. De styling van de springruiters, GEWELDIG Wieh I love oranje en vind het ook echt ruig uitzien, zo vallen we tenminste ook goed op, alleen vind ik het wel zonde van de GPA-caps om daar een Rabobank-logo op te zetten, maar goed de belangrijkste sponsor wil ook wat natuurlijk
Ik vind hun nieuwe outfits helemaal geweldig Supergaaf en super herkenbaar.... Het is alleen een beetje jammer...dat de springruiters zo ontzettend slecht hebben gepresteerd in La Baule....zou het aan de jasjes liggen
Ik vind ze allebei verschrikkelijk!! Ik vond de vorige jassen van de springruiters echt mooi, daar was toch niets mis mee? Nou ja, je zult ze nu iig. niet snel over het hoofd zien als ze in het parcours zijn.