Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
robinbeekink schreef:Hoi Hoi, ik ben net terug uit Saumur!
Het was weer een super leuk en gezellig weekje..
Helaas heb ik niet zo fijn gereden.
Milkshake voelde zich niet zo lekker de eerste dagen na de reis, ik denk dat hij die niet helemaal fijn doorstaan had.
De eerste proef liep hij dus niet fijn maar ging het opzich nog wel netjes. Tot dat er op mijn laatste lijntje een meisje achter het jury hokje vandaan kwam en Milkshake eruit peerde...
Omdat ik hierdoor voorbij de letter was gereden begon ik deze oefening opnieuw.. dat leek mij het beste.. Na de proef kwam de jury naar me toe en zei dat je nooit een oefening uit jezelf over mocht doen, ik had dus moeten wachten op de bel (raar want de jury belde maar niet, terwijl ik de letter allang voorbij was..) ik kreeg hiervoor bij alle juryleden -2 en bij een jurylid zelfs een 0.
Maar hiervan heb ik in ieder geval geleerd dat ik moet wachten op de bel.
De tweede dag liep Milky weer niet fijn, hij deed gewoon zijn best niet en dat heb ik nog nooit gehad, maar dit was waarschijnlijk omdat hij zich niet helemaal goed voelde. Ik had 69.50% en ik was 7de.
Op de dag van de grote finale (kür) zag Milkshake er al beter uit en liep hij ook al wat fijner.. We hadden 68.25% en waren 9de. Ik reed met Milky de ABBA kur die eigenlijk voor Lamento gemaakt is.
De rest van Nederland heeft het echt super gedaan!
Astrid heeft drie super proeven neergezet en werd 4de in de kur.
Michelle reed ook hele goede proeven alleen had in de kur de pech dat de jurys een verplicht onderdeel niet gezien hadden, hier kreeg ze een nul voor.
Ook Laurens had mooie scores.
En ik vind het heel leuk dat Mara met Aladin ook zo goed gescoord heeft! Mara had de pech dat Power niet lekker was voor Saumur, dus mocht ze Aladin meenemen. Ali's eerste internationale wedstrijd en ze zat mooi bij de eerste 10 in de Finale!
Ik weet alleen niet waar je precies de uitslagen kunt vinden, ik weet dus ook niet zeker of alles wat ik hier neergezet heb precies klopt.