uitslagen CDIO Saumur voor pony's, YR en Junioren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Belli

Re: uitslagen CDIO Saumur voor pony's, YR en Junioren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 09:44

Super voor jullie hoor!

xxx

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 09:48

Nou Robin, met dit alles heb je zeker niet slecht gescoord! Jammer dat Milkshake zich niet lekker voelde. Hoe is hij uit de terugreis gekomen? Wel wat fitter nu hij weer in zijn eigen stalletje staat?

robinbeekink

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 09:52

Ja hij staat wel weer fijn in zijn stalletje, hij heeft op de terugreis ook veel geplast en op de heenreis (bijna) niet. Mischien dat dat er iets mee te maken had, het is toch een lange reis.
Milky mag vandaag en morgen lekker naar buiten en dan moeten we al weer trainen voor vrijdag CH Eindhoven! Lachen

doubledream

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 10:14

whooh.....angela heeft alle eerste prijzen gepakt bij de YR....jah dat van robin sta ik ook wel even van te kijken....nou ja....

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 14:06

Volgende keer beter, nietwaar?! Alvast veel succes in Eindhoven!

omaxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:38

robinbeekink schreef:
Hoi Hoi, ik ben net terug uit Saumur!

Het was weer een super leuk en gezellig weekje..

Helaas heb ik niet zo fijn gereden.
Milkshake voelde zich niet zo lekker de eerste dagen na de reis, ik denk dat hij die niet helemaal fijn doorstaan had.
De eerste proef liep hij dus niet fijn maar ging het opzich nog wel netjes. Tot dat er op mijn laatste lijntje een meisje achter het jury hokje vandaan kwam en Milkshake eruit peerde...
Omdat ik hierdoor voorbij de letter was gereden begon ik deze oefening opnieuw.. dat leek mij het beste.. Na de proef kwam de jury naar me toe en zei dat je nooit een oefening uit jezelf over mocht doen, ik had dus moeten wachten op de bel (raar want de jury belde maar niet, terwijl ik de letter allang voorbij was..) ik kreeg hiervoor bij alle juryleden -2 en bij een jurylid zelfs een 0.
Maar hiervan heb ik in ieder geval geleerd dat ik moet wachten op de bel Vork .

De tweede dag liep Milky weer niet fijn, hij deed gewoon zijn best niet en dat heb ik nog nooit gehad, maar dit was waarschijnlijk omdat hij zich niet helemaal goed voelde. Ik had 69.50% en ik was 7de.

Op de dag van de grote finale (kür) zag Milkshake er al beter uit en liep hij ook al wat fijner.. We hadden 68.25% en waren 9de. Ik reed met Milky de ABBA kur die eigenlijk voor Lamento gemaakt is.

De rest van Nederland heeft het echt super gedaan!
Astrid heeft drie super proeven neergezet en werd 4de in de kur.
Michelle reed ook hele goede proeven alleen had in de kur de pech dat de jurys een verplicht onderdeel niet gezien hadden, hier kreeg ze een nul voor.
Ook Laurens had mooie scores.
En ik vind het heel leuk dat Mara met Aladin ook zo goed gescoord heeft! Mara had de pech dat Power niet lekker was voor Saumur, dus mocht ze Aladin meenemen. Ali's eerste internationale wedstrijd en ze zat mooi bij de eerste 10 in de Finale!

Ik weet alleen niet waar je precies de uitslagen kunt vinden, ik weet dus ook niet zeker of alles wat ik hier neergezet heb precies klopt Knipoog .

NOU ROBIN.......IK VIND HET ECHT HEEL KNAP WAT JE HEBT GEDAAN HOOR!!!!!! maar hopelijk is milkshake de volgende keer wat makkelijker, zodat het nog beter kan gaan!!
OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan! Party!! OK dan!