Hemelvaartconcours Waddinxveen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Loena

Re: Hemelvaartconcours Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 11:51

Die stroken met verharde weg ertussen is volgens mij maar voor een deel, 2 jaar terug stond ik (waar ook de auto's zonder trailer staan) rechts in het weiland......

Komt het misschien toch nog goed uit dat ik zo vroeg moet starten.. dan kan ik inderdaad daar parkeren en vallen de ringen misschien nog mee....
Voor mij en Obsession is het alweer 2 jaar geleden dat we een buitenwedstrijd hadden en ook alweer 2 jaar geleden op gras! Door omstandigheden vorig jaar in totaal 2 x gestart....

Heb er veel zin in... maar denk dat het laagvliegen gaat worden... Obsession is af en toe best een draakje... Schijnheilig

Dewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 12:19

@daffodil
hmm, concurrentie hahaha
Misschien zie ik je daar nog. Hoe ben je te herkennen?

Dewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 12:33

ah, ik heb even in de startlijst gekeken... wij kennen elkaar! Dus zal geen moeite hebben om je te herkennen Knipoog

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 13:23

Nee dewi, dat klopt! Moet alleen wel zeggen dat ik eerst donderdag kijk hoe het veld erbij ligt hoor, want afgelopen zondag hebben we ook flink geploeterd op een knollenveld en ik hou mn grote vriend graag heel (zeker omdat mijn andere grote vriend nog in de kliniek staat!)...

Dewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 13:27

Begrijpelijk... Je snapt wel dat ik voor alle geblesseerde paarden die daar gereden hebben klaar sta! Geintje... Knipoog

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 13:35

Daar had ik al grapjes onderling over gemaakt met een vriendin.....

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 15:00

Nou laten we dan maar hopen dat het weer snel beter wordt het het geen glijpartij wordt

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 15:07

@ Dewi - Ik geloof graag dat je je werk goed doet, maar ik wens er geen gebruik van te moeten maken na donderdag, zelfs niet tegen hemelvaartsdagkorting!!! Knipoog

japsen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 22:19

instructies schreef:
japsen99 schreef:
5 mei, valt dit jaar samen met Bevrijdingsdag Lachen

5 mei valt altijd samen met bevrijdingsdag Tong uitsteken

Je bedoelt denk ik dat het samenvalt met Hemelvaartsdag Knipoog

De vraag was: Wanneer is het ookal weer hemelvaart... Dus zo verkeerd was het antwoord niet Lachen. Maargoed, mierenneukerij.

@Dewi -> Dan zie ik je donderdag weer, maar ik kan je deze keer niet voorlezen (itt 10 april), ik rijd zelf om iets voor half 12 en 10 voor 12... Concurrentie dus Knipoog maar denk niet dat je veel problemen met me zal hebben, zulke hoge punten krijgen we doorgaans niet, hehe.

Dewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 10:14

@Japsen:
Als ik moet rijden ben jij toch allang klaar?! Haha! Haha! Haha!
Geintje hoor. Nog bedankt voor het lezen toen, ik zal proberen om tijdens het losrijden even te kijken naar je proef. Enne, niet te pessimistisch over je punten hoor! Gewoon goed je best doen, dan komt het wel goed....

Dewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 12:35

ai ai, ik heb net een stuk bij ons door het land gelopen. HET WAS 1 GROTE NATTE, GLIBBERIGE BENDE..... ik weet niet of ik het morgen wel aandurf. Wil toch graag het paardje heel houden!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 12:37

ja daar ben ik dus ook heeel bang voor. Ik ga morgenochtend met een vriendin mee, die moet om kwart voor elf starten, dus ik ga dan uitgebreid de ringen bekijken waar ik zelf pas om vijf uur moet starten. Want als het smorgens al een bende is, weet ik wel hoe dat er smiddags om vijf uur uitziet!!!! En dan blijf ik lekker thuis!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 12:52

Hier nog iemand die start morgen! Voor het eerst na het winterseizoen op gras én gelijk een groot concours. Ik heb er echt onwijs veel zin in! Ik hoop mijn laatste puntje in het B te rijden. Maar het zou ook zomaar allemaal mis kunnen gaan nu we voor het eerst weer buiten rijden! Geeft niets, ik vind het allemaal leuk. Als jullie een meisje met een gelukzalig grijs zien op een lief bruin paard dan ben ik dat! Haha! Ik moet rond 14.00 uur starten geloof ik...

Dit zijn wij:

Afbeelding

Afbeelding
(ja, ik zit te veel naar voren)

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 13:19

Weet iemand hoe het veld eruit ziet op dit moment???

gamble

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 13:29

Veld ziet er ondanks de regen goed uit. Onze longeerzandbak staat met het minste of geringste onder water en ook die is droog. Vanmorgen was het geen soppige toestand!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 13:34

Oh, ok dat klinkt niet verkeerd! Nu gewoon duimen dat er verder weinig of geen regen valt, dan gaat t misschien goedkomen. Zou toch doodzonde zijn als zo'n evenement hierdoor lichtelijk de soep in draait!!!

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 13:45

Oh, dat klinkt erg hoopvol!!! Laten we hopen dat het vanaf nu droog blijft, dan moet het helmaal goed komen... Haha!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 13:46

OTTI schreef:
dan moet het helmaal goed komen... Haha!

eeeeehhhh je moet ook nog je proef rijden hoor! Clown

Loena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 14:16

daffodil schreef:
OTTI schreef:
dan moet het helmaal goed komen... Haha!

eeeeehhhh je moet ook nog je proef rijden hoor! Clown

Haha! Haha! ach, kleine bijkomstigheid Clown

Ik ben in ieder geval blij met deze positieve berichten... Hopelijk blijft het droog... volgens de voorspellingen wel.. nu een beetje zon en wat wind en dan kan het nog even drogen.....

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 14:42

Jeetje, lekker belangrijk zeg!!! Zo lang Ot heel blijft en braaf is, ben ik een gelukkig mens en kunnen die punten me gestolen worden!!! Haha! Knipoog

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 08:06

En......wat heeft iedereen gedaan??

Ik moet zeggen na me de hele week druk te hebben gemaakt over de toestand van het terrein dat ik echt zalig gereden heb! Losrijterrein was nog prima te doen (reed pas om half vijf los) en de ringen waar ik in moest (1 en 2) om vijf uur smiddags, lagen er na al de hele dag in gebruik te zijn geweest, perfect bij. Vooral ring twee, daar teken ik voor hoor, voor de volgende graswedstrijden!

Mijn eerste proef ging een beetje traag, beetje moeizaam maar blijkbaar goed genoeg voor een tweede plaats met 156 punten en de tweede proef ging voor mijn gevoel veeeel beter, echter nu ergens in het midden met 151 punten. Desalniettemin heeeel tevreden!!!

gamble

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 08:43

Fijn om te lezen dat je een goede dag hebt gehad. Er gaan heel wat uurtjes in zo'n wedstrijd zitten. En je kunt veel plannen maar het weer.........Wij hebben ook een geweldige dag gehad. Voor Sara+Corenzo was het de eerste buitenwedstrijd. Hij was braaaaaaaaaaf, alsof hij een buitenritje aan het maken was liepen ze over het losrijterrein. Ze heeft het goed gedaan eerste proef 6de met 153 punten tweede proef 7de met 151-2(moeder vergat klein detailtje voor te lezen)Al met al een geslaagde dag, het weer kon beter maar het was in ieder geval droog. En een mooie BR jade-green zweetdeken gekocht met transportbeschermers!
Gr desiree

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 09:47

daffodil, dit was je 2e keer L2 toch? mooie punten!
en desiree, mooie spulletjes, zag jullie al lopen langs de tent Knipoog
Het weer viel gelukkig heel erg mee! Heb toch weer een super dag gehad, en ook Oaky heeft zich super gedragen: 2x 2e met 160 en 170 punten!

Firesolo, jammer dat k je berichtje zo laat zag, haha je paard stond naast mijn paard gestald!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 11:22

Ook ik heb het naar mijn zin gehad. Leuke wedstrijd met goede organisatie. Jammer alleen dat de prijsuitreiking zo ontzettend lang op zich liet wachten maar dat bleek later zijn redenen te hebben (veel mensen die hun papieren niet in orde hadden).

Voor mij ook weer de eerste buitenwedstrijd van het seizoen. Rhody was best gespannen en liet zich daardoor niet super rijden. Maar goed genoeg voor 156 en 157 punten waarmee ik 5e en 6e was. En waarmee ik heel tevreden was! Dit waren de laatste puntjes in de B, volgende keer L1 starten! Pling

gamble

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 11:47

[quote="Ir111"]Ook ik heb het naar mijn zin gehad. Leuke wedstrijd met goede organisatie. Jammer alleen dat de prijsuitreiking zo ontzettend lang op zich liet wachten maar dat bleek later zijn redenen te hebben (veel mensen die hun papieren niet in orde hadden).

Het viel me al op dat we bij beide proeven de papieren moesten laten zien. Sara moest zelfs te paard haar startkaart nog ondertekenen, dat waren we vergeten. Goed dat er controle is, jammer dat het de organisatie in de weg gaat zitten. Je zult inderdaad met de prijsuitreiking moeten wachten tot alles in orde is anders moet je later misschien weer prijzen terughalen en naar anderen toesturen.