Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WWWiske schreef:Oh ja en wat ook nog een leuke is: Bennekom, daar zit de jury ook in een hoog hok, maar dan precies schuin in de hoek bij H, kijkend richting F
patos schreef:Ik ben dan geen jury, maar ik heb het idee dat het voor en nadelen heeft. Zo kan de jury die hoog zit veel beter beoordelen of je lijnen mooi recht zijn, cirkels rond ed. Nadeel is dat ze bij sb en travers moeilijker kunnen zien hoeveel sporen er gereden worden, maar het moet volgens mij nog behoorlijk goed te zien zijn.
WWWiske schreef:Oh ja en wat ook nog een leuke is: Bennekom, daar zit de jury ook in een hoog hok, maar dan precies schuin in de hoek bij H, kijkend richting F
Bettine schreef:WWWiske schreef:Oh ja en wat ook nog een leuke is: Bennekom, daar zit de jury ook in een hoog hok, maar dan precies schuin in de hoek bij H, kijkend richting F
Ja klopt
En dan ook nog met een ruit erin die zó vies en bekrast is dat je er amper door kan kijken