Juryleden op "zolder"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WWWiske

Re: Juryleden op "zolder"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 12:21

Oh ja en wat ook nog een leuke is: Bennekom, daar zit de jury ook in een hoog hok, maar dan precies schuin in de hoek bij H, kijkend richting F Ziek

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 12:27

WWWiske schreef:
Oh ja en wat ook nog een leuke is: Bennekom, daar zit de jury ook in een hoog hok, maar dan precies schuin in de hoek bij H, kijkend richting F Ziek

Das ook handig!

Ik vind het zelf niet zo heel fijn om zo hoog te zitten. Vooral omdat je dan 2 hoeken en de hele korte zijde bij C mist.

idje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 12:29

Dus in Bennekom niemand (of iedereen) commentaar op het recht binnenkomen over de A-C lijn Knipoog

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 13:08

patos schreef:
Ik ben dan geen jury, maar ik heb het idee dat het voor en nadelen heeft. Zo kan de jury die hoog zit veel beter beoordelen of je lijnen mooi recht zijn, cirkels rond ed. Nadeel is dat ze bij sb en travers moeilijker kunnen zien hoeveel sporen er gereden worden, maar het moet volgens mij nog behoorlijk goed te zien zijn.

Ik heb wel geschreven maar vanaf boven is de hoek en lengtebuiging waarschijnlijk beter te beoordelen dan vanuit de auto met schouderbinnenwaarts op de lange zijde Schijnheilig want dat was echt heel lastig te zien!

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 13:40

Maakt mij niet zo veel uit... of je nu in een hokje zit, in de auto of misschien op een inklaptuinstoel. Ook de plaats is voor mij niet bepalend. Natuurlijk zie je op de C duiderlijker de rechte lijnen, maar als een paard krom is, zie je dat ook wel vanaf de E ofzo. Van bovenaf kun je beter de vorm van de firguren en de plaats in de rijbaan beoordelen. Voltes, gebroken lijnen e.d. Als aanleunig even niet goed is, zal dat niet alleen bij de C zijn geweest... en als dat wel zo was, heeft de ruiter dit keer geluk. Tenzij er een oefening bij C gereden moet worden, blijf ik lekker op mijn stoel zitten. Zodra iemand door de hoek heen worstelt, weet je dat dat bij C hoogstwaarschijnlijk ook niet lekker voor elkaar was.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 14:55

WWWiske schreef:

Ja klopt Haha!
En dan ook nog met een ruit erin die zó vies en bekrast is dat je er amper door kan kijken Clown

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 11:14

Bettine schreef:
WWWiske schreef:

Ja klopt Haha!
En dan ook nog met een ruit erin die zó vies en bekrast is dat je er amper door kan kijken Clown

Mooi dat ik mij daar een keertje ga inschrijven Knipoog

idje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 12:32

Verenigingen, hebben jullie moeite om voldoende deelnemers te trekken, maak een zo hoog mogelijk hok, in de hoek, met een vuile bekraste ruit en de problemen zijn voorbij Haha! *o/* Haha! .

Oke het is me duidelijk door alles wat jullie gezegd en ook vooral niet gezegd hebben. Knipoog
Ik wens iedereen veel wijsheid in moeilijke hokjes.
En vreemde beoordelingen daar boven, het zij jullie vergeven. Schijnheilig
Maar owe als jullie dat ook vanuit die ideale plaats doen Hamer Stoom uit je oren

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:45

Maar ik ben het wel met GeJe eens, "als het echt niks is", dan maakt het eigenlijk helemaal niet uit waar je zit, al zit je onderste boven met 1 oog te kijken. Blauw oog

idje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 13:01

In dat geval is alleen maar luisteren al genoeg.