Walco_Aqua schreef:Bij ons in Brabant doet eigenlijk ook niemand dat.
Klopt ik ben afgelopen jaar vaak zat mee geweest op wedstrijden maar ik heb het nog nooit gezien!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Walco_Aqua schreef:Bij ons in Brabant doet eigenlijk ook niemand dat.
love_sander schreef:grandeur schreef:Hier in het noorden wordt dit ook niet gedaan.
Vroeger (nog voor mijn tijd) werd het wel gedaan en volgens mij is het inderdaad " afgeschaft" omdat het veel te veel tijd kost.
Dat is niet waar!!! Haha bij ons wel hoor!
Margreet schreef:Toevallig vanmiddag een jurylid op leeftijd van de oude stempel gesproken hierover en zij zei dat ze het erg jammer vond dat ze de ruiters niet meer persoonlijk MAG spreken.
Zij ging zelfs zo ver dat ze zei dat het tegenwoordig alleen nog maar om de financiën van de organiserende vereniging gaat en niet om de ruiters, dus als het even kan zoveel mogelijk starts.
grandeur schreef:Hier in het noorden wordt dit ook niet gedaan.
Vroeger (nog voor mijn tijd) werd het wel gedaan en volgens mij is het inderdaad " afgeschaft" omdat het veel te veel tijd kost.
Gerrie schreef:grandeur schreef:Hier in het noorden wordt dit ook niet gedaan.
Het is ook regel dat er niet om commentaar mag worden gevraagd!
Dat de topicstarter het op een klein concoursje wel doet soi ,maar officieel mag het zelfs daar ook niet!
En denk je nou echt dat je veel opneemt van wat er tegen je gezegd wordt ?
Eigenlijk wil je toch alleen maar leuke dingen horen en de rest weet je ook wel waar aan gewerkt moet worden (hoop ik..).
Wil je met de jury babbelen kan dat altijd na afloop als de ring klaar is!![]()
En bedanken komt misschien wel netjes over maar ze zitten ervoor, en je krijgt er niet meer punten voor
Ik heb het afgeleerd en heb er geen moeite mee
grandeur schreef:Hier in het noorden wordt dit ook niet gedaan.
Gerrie schreef:grandeur schreef:Hier in het noorden wordt dit ook niet gedaan.
Het is ook regel dat er niet om commentaar mag worden gevraagd!
Dat de topicstarter het op een klein concoursje wel doet soi ,maar officieel mag het zelfs daar ook niet!
En denk je nou echt dat je veel opneemt van wat er tegen je gezegd wordt ?
Eigenlijk wil je toch alleen maar leuke dingen horen en de rest weet je ook wel waar aan gewerkt moet worden (hoop ik..).
Wil je met de jury babbelen kan dat altijd na afloop als de ring klaar is!![]()
En bedanken komt misschien wel netjes over maar ze zitten ervoor, en je krijgt er niet meer punten voor
Ik heb het afgeleerd en heb er geen moeite mee
Citaat:Ik rijd officieel hoor!
Lielle schreef:ik vind dat als ruiter erna in ieder geval bar irritant, en ik doe het dan ook zelf nooit.