Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
tam20 schreef:klopt, ik ben nr 2 op de wachtlijst, maar die meneer zei dat er grote kans was dat ik wel zou kunnen starten.

Thirza schreef:ik kom ook weer even kijken! ik hoop er ook een keer te kunnen starten
lekker met voorlezen, moet je goed opletten of het nu jouw voorlezer is die wat zegt of dat het die van de buurman/vrouw is
)
Cinzano schreef:Oei daar vraag je me wat... dacht tussen bordjes.... je weet het zeker, was vorig jaar tussen bordjes. En dan echt 8 ringen naast elkaar ofzolekker met voorlezen, moet je goed opletten of het nu jouw voorlezer is die wat zegt of dat het die van de buurman/vrouw is
krijg je mooie gecombineerde proeven van, als je onderdelen uit proeven van anderen hoort! Nog even goed uit ons hoofd leren 10! Ragne schreef:O ja, das altijd leuk met harde wind!krijg je mooie gecombineerde proeven van, als je onderdelen uit proeven van anderen hoort! Nog even goed uit ons hoofd leren 10!
*
:P
Barbara_m schreef:Kan je daar nou ook kur starten? Ik weet het nie meer
maar heb er niks over in het vraagprogramma gevonden dus denk het niet. 7 mei in Abcoude is er wel kur geloof ik...