en daarbij komt dat m'n moeder ook jarig is en ik morgen een les gepland heb. Anders was ik zeeeeeeker gegaan!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en daarbij komt dat m'n moeder ook jarig is en ik morgen een les gepland heb. Anders was ik zeeeeeeker gegaan!! Tha_Niekje schreef:Waarom niet op zaterdag Marinke?? is gezellig:D
(s ochtends heb k zelf les
) hellen schreef:Omdat de pony's beter zijn dan de paardenen dan is het ook gezelliger omdat wij er zijn
toch Hunebedders
.. maar je vergeet 1 ding.. ik ben er ook en dat maakt het natuurlijk helemaal goed
*eigendunk*
Marinke schreef:Tha_Niekje schreef:Waarom niet op zaterdag Marinke?? is gezellig:D
Ik kom waarschijnlijk morgen nog wel ff kijken, bij t springen(s ochtends heb k zelf les
)
(ring 6) wkoekoek schreef:Of in de M1, M2 of Z1? Daar schreef ik(ring 6)
Jep ik!! Haha, ook toevallig! Ik reed M2 en had in jouw ring 169 punten! Was dat meisje met die schimmel.. Die volgens de jury in ring 5 overigens "erg vies" was..
Maar dat vond ik nog best meevallen!
Wat had jij trouwens een big smile op je gezicht
(als een avn de weinigen....) Marinke schreef:Reden er toevallig nog bokkers mee vandaag in de L1 of L2?
wkoekoek schreef:Wij zagen het ook wel, maar er is niets van gezegd. persoonlijk vind ik dat ie wel wat witter had gekundWat had jij trouwens een big smile op je gezicht
(als een avn de weinigen....)
Dat heb ik helemaal niet zo bewust gemerkt..! Had indedaad wel een heerlijk gevoel tijdens dat proefje, hij liep echt lekker! Was dus vrolijk
Helemaal omdat de eerste proef wat minder was gegaan!
annetjuh1988 schreef:was jij mijn jury/schrijfster dan Marinke??
welke ring zat je.. 3 of 4??
hoeveel punten had je? (heb goed geheugen wat dat soort dingen betreft, misschien dat ik je dan weer weet
)