Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HocusTivoli schreef:Ik doe mee met Tivoli in Middenbeemster. Gewoon voor de gein. Als je door wil naar de halve finale moet je geloof ik een paard hebben die zijn voorbenen zo ongeveer achter z'n oren kan leggen...
sphinxie schreef:Ik heb afgelopen winter tegen jou gereden in Hoofddorp en moet zeggen dat ik vind dat je een erg leuk paard hebt. Maar goed, het is mij nog niet helemaal duidelijk waar ze precies op selecteren, dus dat zegt ook weinig...
HocusTivoli schreef:sphinxie schreef:Ik heb afgelopen winter tegen jou gereden in Hoofddorp en moet zeggen dat ik vind dat je een erg leuk paard hebt. Maar goed, het is mij nog niet helemaal duidelijk waar ze precies op selecteren, dus dat zegt ook weinig...
Hé, wat leuk, dankjewel! Het is een OlivixItens. Erg fijn paard alleen een ontzettende angsthaas (en ik ook). Wanneer was je daar dan?
Wat ik zo heb gezien vorig jaar, konden de paarden die doormochten allemaal stuk voor stuk errug goed draven.