Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Kun je niet even een lijstje plaatsen met de namen van de GEZAKTEN?
(ik weet het: leedvermaak is een naar trekje van me....... maar dat geldt voor de meesten van ons....)
GeaB schreef:Maar zet ook maar een lijstje met geslaagden erbij, als je toch bezig bentBen wel benieuwd, wie we binnenkort achter de tafel kunnen verwachten!
Toedeledoki schreef:O.a. Aat van Essen, Luc Salfischberger, Hergen?,Dirk jan Dekker.Ojee, en nu de vrouwen[ik val nu door de mand, het is duidelijk dat mijn interesse meer naar de
mannen
uit gaat]
CGJ12 schreef:Maar als de hoofdjury een 2 geeft op een versprongen galop en jij hebt het niet gezien en geeft een 6, dan MOET je zakken.
CGJ12 schreef:[Oh ja........ Onze Grieteke is ook geslaagd heb ik vernomen.
[/quote]
CGJ12 schreef:Wat zul jij nu veel vrienden gaan krijgen.........
Toedeledoki schreef:Je kunt toch net een vuiltje in je oog hebben?Of even zitten slapen als weer de zoveelste 55 % proef voorbij komt.
CGJ12 schreef:Trouwens mensen die al een HER-examen deden komen volgens mij NIET in aanmerking voor een tweede her-examen .......
Maar misschien klets ik wel weer uit mijn nek..........
CGJ12 schreef:GeaB schreef:!
Ja da's wel handig.
Weet ik alvast tegen wie ik aardig moet gaan doen.........
En als mensen niet kunnen waarnemen dat een paard de contra verspringt (al is het ook maar één pas, en slechts alleen voor of achter), dan mág je inderdaad NOOIT slagen. Vroeger slaagde IEDEREEN. Daar plukken we nu nog elk weekeinde de wrange vruchten van..........