Hoera, ik nu ook Z-jury!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Toedeledoki

Re: Hoera, ik nu ook Z-jury!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 22:52

Mag ik vragen hoe jullie die stap dan moeten beoordelen met de punten? Mijn pony stapt richting telgang en ik heb altijd onvoldoendes voor de stap ook bijvoorbeeld als er een keerwending inzit en de keerwending gaat wel goed, dan heb ik altijd nog een 4 of een 5 en staat er op me protecol: Stap!![/quote]
Dat zijn inderdaad allemaal vieren.Om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit een paard gezien die niet zuiver stapt, maar wel zuiver een keertwending stapt.Hij kan de wending wel goed maken, maar waarschijnlijk toch gewoon in een onzuivere stap.

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 22:53

Mag ik vragen hoe jullie die stap dan moeten beoordelen met de punten? Mijn pony stapt richting telgang en ik heb altijd onvoldoendes voor de stap ook bijvoorbeeld als er een keerwending inzit en de keerwending gaat wel goed, dan heb ik altijd nog een 4 of een 5 en staat er op me protecol: Stap!![/quote]
Dat zijn inderdaad allemaal vieren.Om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit een paard gezien die niet zuiver stapt, maar wel zuiver een keertwending stapt.Hij kan de wending wel goed maken, maar waarschijnlijk toch gewoon in een onzuivere stap.

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 22:55

Hi, ik weet niet wat ik fout doe, maar zo nu en dan vliegen er twee berichten achter elkaar uit.Ik ben ook echt een kluns met computers. Bloos Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 23:33

Kun je niet even een lijstje plaatsen met de namen van de GEZAKTEN?

(ik weet het: leedvermaak is een naar trekje van me....... maar dat geldt voor de meesten van ons....Haha!)

GeaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 12:14

Ik heb vorig jaar die cursus gedaan. We hadden er ook een die omsprong in de contra en niet herstelde.... Daardoor was er ook een gezakt en een had een herkansing

CGJ12 schreef:
Kun je niet even een lijstje plaatsen met de namen van de GEZAKTEN?

(ik weet het: leedvermaak is een naar trekje van me....... maar dat geldt voor de meesten van ons....)

Maar zet ook maar een lijstje met geslaagden erbij, als je toch bezig bent Haha! Ben wel benieuwd, wie we binnenkort achter de tafel kunnen verwachten!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 12:47

GeaB schreef:
Maar zet ook maar een lijstje met geslaagden erbij, als je toch bezig bent Haha! Ben wel benieuwd, wie we binnenkort achter de tafel kunnen verwachten!

Ja da's wel handig.
Weet ik alvast tegen wie ik aardig moet gaan doen......... Ja

En als mensen niet kunnen waarnemen dat een paard de contra verspringt (al is het ook maar één pas, en slechts alleen voor of achter), dan mág je inderdaad NOOIT slagen. Vroeger slaagde IEDEREEN. Daar plukken we nu nog elk weekeinde de wrange vruchten van..........

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 15:42

Je zakt natuurlijk niet op 1 onderdeel Knipoog , je mag tenslotte 36 minpunten hebben over 6 proeven.
Ik ga de gezakten niet opnoemen, dat is niet mijn stijl.Van de geslaagden weet ik er maar enkelen en de meesten van voornaam, want ik heb de adressenlijst al lang geleden weg gegooid.
O.a. Aat van Essen, Luc Salfischberger, Hergen?,Dirk jan Dekker.Ojee, en nu de vrouwen[ik val nu door de mand, het is duidelijk dat mijn interesse meer naar de mannen uit gaat Haha! ]Gook Crebas, en voor de rest ben ik echt even kwijt.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 16:45

Toedeledoki schreef:
O.a. Aat van Essen, Luc Salfischberger, Hergen?,Dirk jan Dekker.Ojee, en nu de vrouwen[ik val nu door de mand, het is duidelijk dat mijn interesse meer naar de
mannen

uit gaat Haha! ]

Nou ja......... mannen ..... Haha! Haha! Haha!

Maar als de hoofdjury een 2 geeft op een versprongen galop en jij hebt het niet gezien en geeft een 6, dan MOET je zakken.
Zo was het eerder al, en dat is vast nog steeds zo.
Als je auto-rijexamen doet en je rijdt vol door rood............. ach laat maar.......

Oh ja........ Onze Grieteke is ook geslaagd heb ik vernomen. OK dan!

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 17:39

Ach ja, ik kijk er alleen maar naar, voor de rest boeit het mij niet. Knipoog Ja, Grieteke is ook geslaagd, leuk toch!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 18:58

CGJ12 schreef:
Maar als de hoofdjury een 2 geeft op een versprongen galop en jij hebt het niet gezien en geeft een 6, dan MOET je zakken.

Das nou jammer...Dit soort jury´s vind ik nou veel leuker. Haha! Knipoog

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 19:14

CGJ12 schreef:
[Oh ja........ Onze Grieteke is ook geslaagd heb ik vernomen. OK dan!
[/quote]

YEP ik ben idd ook geslaagd!!! Haha kom maar op met die Z-combinaties!!! Ben dr errug blij mee hoor!!! de rest van de cursus VAN HARTE GEFELICITEERD. Ben niet in de kantine geweest na afloop, maar dat begrijpen jullie wel mbb tot onze medecursiste....... zij was helaas gezakt.

(Trouwens het waren er 19 van onze eigen groep en totaal 20. Waarvan 1 gezakt en 6 gezakt maar met herexamen Cool De dame die bij ons een her-examen deed was ook nu weer gezakt maar met een her-examen.)

Dus CGJ12 maak je borst maar nat............... geintje Haha! Vingers aflikken

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 19:25

CGJ12 schreef:
Wat zul jij nu veel vrienden gaan krijgen......... Tong uitsteken

Heb jij ook veel vrienden dan???????????

Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 19:42

Met hoeveel strafpunten krijg je een herexamen eigenlijk?
(dit met het oog op het komende M-examen Knipoog )

Trouwens als je al voor de 2e keer herexamen moet doen, vind ik dat wel wat veel. Dan zit je er al 2 x erg naast.

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 19:45

Geen idee, ik denk dat je toch echt onder de 40 minpunten moet zitten, maar eigenlijk willen ze herexamens afschaffen.Ik dacht dat het dit jaar ook zo zou zijn, maar ze deden het toch nog.

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 19:48

En als mensen niet kunnen waarnemen dat een paard de contra verspringt (al is het ook maar één pas, en slechts alleen voor of achter), dan mág je inderdaad NOOIT slagen. Vroeger slaagde IEDEREEN. Daar plukken we nu nog elk weekeinde de wrange vruchten van.......... [/quote]
Je kunt toch net een vuiltje in je oog hebben?Of even zitten slapen als weer de zoveelste 55 % proef voorbij komt. Slapen

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 19:51

YEP ik ben idd ook geslaagd!!! Haha kom maar op met die Z-combinaties!!! Ben dr errug blij mee hoor!!! de rest van de cursus VAN HARTE GEFELICITEERD. Ben niet in de kantine geweest na afloop, maar dat begrijpen jullie wel mbb tot onze medecursiste....... zij was helaas gezakt.

(Trouwens het waren er 19 van onze eigen groep en totaal 20. Waarvan 1 gezakt en 6 gezakt maar met herexamen Cool De dame die bij ons een her-examen deed was ook nu weer gezakt maar met een her-examen.)

Hè, wat grappig, jij ook op bokt?Hi, dus nu krijgt ze weer een her, dat is lachen. Haha! Zo kun je nog wel even doorgaan.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 21:03

ff oefenen op je quotes Toedel! Knipoog

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 23:17

Toedeledoki schreef:
Je kunt toch net een vuiltje in je oog hebben?Of even zitten slapen als weer de zoveelste 55 % proef voorbij komt. Slapen

Met zo'n instelling kun je er beter niet gaan zitten.....
Trouwens....... een versprongen galopje zie je al meters van te voren aankomen en in het geval van dat vuiltje "ruik" je zulke dingen toch ? Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 23:18

Trouwens mensen die al een HER-examen deden komen volgens mij NIET in aanmerking voor een tweede her-examen .......

Maar misschien klets ik wel weer uit mijn nek.......... Haha!

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 07:06

Gefeliciteerd doki (en oversized natuurlijk ook). Mij kom je de komende jaren denk ik niet meer tegen in de Z ring, ga straks weer lekker onderaan beginnen. Gebeurt het nog vaak dat jury's zeg maar 'onder hun nivo' jureren? Het lijkt me juist goed als een B of L rubriek ook regelmatig door de wat meer ervaren juryleden gejureerd wordt.

Overigens denk ik dat de Z de meeste 55% proeven kent aangezien dat voor heel veel mensen toch een eindstation is en velen er al jaaaaaren in blijven hangen.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 07:14

CGJ12 schreef:
Trouwens mensen die al een HER-examen deden komen volgens mij NIET in aanmerking voor een tweede her-examen .......

Maar misschien klets ik wel weer uit mijn nek.......... Haha!

Zowaar een keer niet Tong uitsteken Clown

Ik ben het helemaal met je eens. Dan heb je het inzicht duidelijk niet, lijkt me.

puppyduck

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:32

CGJ12 schreef:
GeaB schreef:
!

Ja da's wel handig.
Weet ik alvast tegen wie ik aardig moet gaan doen......... Ja

En als mensen niet kunnen waarnemen dat een paard de contra verspringt (al is het ook maar één pas, en slechts alleen voor of achter), dan mág je inderdaad NOOIT slagen. Vroeger slaagde IEDEREEN. Daar plukken we nu nog elk weekeinde de wrange vruchten van..........

Bedoel je nu werkelijk, dat ook jij tot de generatie behoort die zijn Z brevet heeft gekregen?
Net zoals je E rijbewijs?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:59

Van harte gefeliciteerd!! Ik vind het maar knap om jury te zijn!
Eindeloos dezelfde proeven bekijken.. poeh!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 12:35

Pfoe, ineens ben ik blij geen wedstrijden meer te rijden... Schijnheilig
Nee, geintje!

Gefeliciteerd natuurlijk!
Ik hou je nog wel even te vriend, altijd makkelijk Haha!

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 19:31

Ik jou ook, levert mooie foto's op. Knipoog Haha!