vereniging komt belofte niet na, mag dit?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kan de vereniging dit maken of niet ??

* Ja
30 (65%)
* Nee
16 (34%)

Totaal aantal stemmen: 46

Gjilke

Re: vereniging komt belofte niet na, mag dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 11:17

daffodil schreef:
Om me er even lekker tegenaan te bemoeien, uit eigen ervaring weet ik dat TS zich ook rustig wel eens met meerdere paarden voor een wedstrijd heeft opgegeven en dan niet komt. Moet je eens zien wat een rompslomp dat geeft voor een organiserende vereniging, die heeft gelijk een gat van drie kwartier op een startlijst. Dat vind ik veel vervelender!! Dus ik vind de reactie op een keer niet mogen starten ook wat overdreven....
Dan zoek je lekker een andere vereniging uit, als je op het laatste moment rondbelt, heb je toch al een kleine kans dat je er nog tussen kan!

Nou wordt het helemaal mooi. In dat geval heb je helemaal niet te klagen. Wees blij dat je uberhaupt nog mag starten. Bij onze vereniging komen zulke mensen op een lijstje te staan. En nee, niet op de startlijst.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 16:41

Moet nog even corrigeren, had mijn bericht gekopieerd vanuit andere topic, betreft dus niet deze TS (missmiekie) maar die van het andere topic, de instructeur dus. En ja ik zat ook een heel klein beetje te grinniken om zoveel poespas voor een keer niet starten.....lekker belangrijk!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 18:34

daffodil schreef:
Moet nog even corrigeren, had mijn bericht gekopieerd vanuit andere topic, betreft dus niet deze TS (missmiekie) maar die van het andere topic, de instructeur dus. En ja ik zat ook een heel klein beetje te grinniken om zoveel poespas voor een keer niet starten.....lekker belangrijk!

IK WOU NET ZEGGEN!!!!!!!!!!!!!! dat heb ik nog nooit geflikt namelijk Boos!
en ja het is wel belangrijk Haha! de reden moet je maar even lezen in het andere topic!!!!!!!!!!!!!!!!

alexander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:48

daffodil schreef:

blijkbaar maak jij er nu meer poespas van dan ik, en dat nog wel voor een volwassene! dat van mij was een mededeling en niet iets om op te reageren. en als je paarden op dat soort niveau erg goed lopen dan vind je het jammer als je niet kunt starten .
blijkbaar heb jij dat nog nooit gehad dat gevoel anders had je niet zo banketstaaf gereageerd en zeker niet tegen een meisje van 15 jaar.
daar is pas iets om over te grinniken

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 19:08

Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Misschien was er wel iemand anders geweest die tussen jouw telefoontjes belde, met de mededeling dat die ook Z2 wou starten, maar was dat hij de vrouw van die man..

Ik vind het wel een beetje overdreven. Organiseer zelf eerst een wedstrijd en ga dan nog eens nadenken voordat je mensen gaat veroordelen....

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 22:48

@alexander, indien je alleen mededelingen wenst te doen heb je niks op een forum te zoeken, daar reageren namelijk mensen op!

Maar ik rijd gelukkig niet op jullie niveau en hoef me om dit soort enorme toestanden dus ook niet druk te maken!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 08:57

alexander schreef:
en als je paarden op dat soort niveau erg goed lopen dan vind je het jammer als je niet kunt starten .

waarom bel je dan zo laat, als je zo graag wilt starten?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 17:24

daffodil schreef:
@alexander, indien je alleen mededelingen wenst te doen heb je niks op een forum te zoeken, daar reageren namelijk mensen op!

Maar ik rijd gelukkig niet op jullie niveau en hoef me om dit soort enorme toestanden dus ook niet druk te maken!

Iedereen heeft net zoveel recht op een startplek. Zowel een B-combinatie als een Z-combinatie.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 18:00

EINDELIJK POSITIEF BERICHT: door een afmelder kan alexander nu ook mee starten Haha! dus we gaan nu wel met zn 2-en!!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 19:54

Ik vind idd dat jullie een hoop heisa maken om een startplaats. Alsof er geen belangrijkere dingen zijn...

Als je instructeur professioneel genoeg is schrijft hij zich lang van te voren in, dat weet je nu eenmaal in het indoorseizoen.

Iig veel succes zondag Knipoog

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 19:56

zaterdag Haha! Tong uitsteken maar iig thanks Haha!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 08:18

ging heel goed Haha! na een iets mindere trailerreis ( verslag staat bij wedstrijden, onder (rare) wedstrijddag ) iig we hebben daar ff de prijzen weggekaapt Haha! eerste proef ik eerste met 183 en alexander 2e en 2e proef hij 1ste met 187 en ik 2e met 184 Haha! dus dat ging lekker Haha! alles toch nog aardig goedgekomen, buiten t trailerreisje dan die ging wat minder Boos!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 09:11

Nou gefeliciteerd hoor.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 09:16

Goh wat goed van jullie Schijnheilig

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:22

T is iig duidelijk dat jullie nog nooit een wedstrijd hebben georganiseerd. Soms kan t gewoon niet anders. En ik vind dat je je gewoon op tijd moet inschrijven als je zeker wilt zijn van een startplaats. En anders is t eigen risico, en kan t dus voorkomen dat je niet kan starten. En die opmerking over dat als je paarden op "dat" niveau goed hebt lopen, je wel ergens wilt kunnen starten vind ik echt zo triest! Wat maakt iemand van "jouw niveau" beter als een B ruiter? Misschien rijdt die jou er over een jaar wel uit!! Iedereen (die zich inschrijft) wil graag op wedstrijd als t peerd lekker loopt!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 16:34

hehe eind goed al goed..

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 17:36

haha idd Haha! ik ben blij en t boeit me echt niet wat jij(needje ) er wel van vindt, en by the way o\m toch ff te reageren op je, ja zeker hebben wij wel eens een wedstrijd georganiseerd

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:46

missmiekie schreef:
en t boeit me echt niet wat jij(needje ) er wel van vindt

Das aardig zeg

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 19:50

nee lekker elke keer door iedereen afgezeken worden is wel lekker wil je zeggen ??? sjonge jonge, maar ik ga hier nu zo weinig mogelijk in reageren zodat dit topic wegzakt, ik hoef geen reacties meer. oplossing is geweest Tong uitsteken en tis gewoon weer aardig goed gekomen Haha!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:50

missmiekie schreef:
haha idd Haha! ik ben blij en t boeit me echt niet wat jij(needje ) er wel van vindt,

dussssss. Als je een topic plaatst, weet je dat er op gereageerd gaat worden. En zit er dus ook een kans in dat er dingen gezegd worden die je niet leuk vind. Da's dan balen. Maar trek t je niet zo aan. Je komt gewoon niet zo leuk over hier

en by the way o\m toch ff te reageren op je, ja zeker hebben wij wel eens een wedstrijd georganiseerd

Dan zou je moeten weten hoe moeilijk t is om t iedereen naar z'n zin te maken. Helemaal als er bijschrijvingen zijn. Soms denk je dat iets nog wel gaat, maar blijkt dan dat t niet gaat passen. Dan gebeuren deze dingen. Leuk is anders, maar helaas pindakaas!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 14:44

missmiekie schreef:
nee lekker elke keer door iedereen afgezeken worden is wel lekker wil je zeggen ???

We zijn het gewoon niet allemaal met je eens. Dan zeiken we ineens af. Tsjong...

Needje schreef:
Als je een topic plaatst, weet je dat er op gereageerd gaat worden. En zit er dus ook een kans in dat er dingen gezegd worden die je niet leuk vind. Da's dan balen. Maar trek t je niet zo aan. Je komt gewoon niet zo leuk over hier

OK dan!